Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Ozorków: Rozbudowa i modernizacja boiska sportowego przy Gimnazjum Nr 1
z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 119282 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, faks 042 7103101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja boiska sportowego przy Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie boiska sportowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja boiska sportowego przy Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie i uzyskanie wszelkich zezwoleń, warunkujących użytkowanie obiektu. Wykonawca powinien się posłużyć załączoną mapką w skali 1:500. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych obejmuje: a. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z odwodnieniem w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf, b. uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień w tym mapy do celów projektowych oraz badań podłoża gruntowego) wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, niezbędnych do realizacji zamówienia, c. wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf, d. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży - po 2 egzemplarze dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf, e. wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf, 2.1 Podczas opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Po opracowaniu całości dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do jej przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót obejmuje: Budowę boiska do gry w piłkę nożną o wymiarach 26,0 m x 48,0 m o powierzchni 1248,00 m2 -pole do gry 22,0 m x 44,0 m wraz z odwodnieniem i wyposażeniem sportowym: podbudowa przepuszczalna nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa odwodnienie wyposażenie sportowe 3.1 Podbudowa - grunt rodzimy, - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 - 63 mm) o gr. 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5 mm) o gr. 5 cm, - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4 mm) o gr. 4 cm, Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 cm układanych na ławie z betonu B15 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0-5 %. Podane parametry są parametrami minimalnymi koniecznymi do uwzględnienia na etapie projektowania z uwzględnieniem warunków terenowych po wykonaniu badań geotechnicznych. 3.2 Nawierzchnia do piłki nożnej Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o następujących właściwościach: Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) a) Typ włókna: monofil b) Skład chemiczny włókna: polietylen c) Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, d) Gęstość trawy: min. 97.000 włókien m2 e) kolor zielony dla nawierzchni f) kolor biały dla linii boiska Badania zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jego producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 3.3 Odwodnienie boiska odbywać się będzie poprzez zaprojektowany pod płytą, system drenażu odwadniającego do istniejącej kanalizacji deszczowej. 3.4 Wyposażenie sportowe - Bramki aluminiowe o wymiarach 5,00 x 2,00 m wykonane z specjalnego profilu aluminiowego owalnego 120-100 z podwójnymi żebrami wzmacniającymi, powierzchnia profilu anodowana w kolorze białym. Mocowane w tulejach osadzonych w podłożu. Tuleje powinny zapewnić ich odwodnienie - 2 szt. - Bezwęzłowe siatki na bramkę z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, grubość sznurka: 4 mm. Wymiary: szerokość: 5,00 m, wysokość: 2,00 m, oczka w kształcie heksagonalnym - plaster miodu, głębokość: górna - 100 cm, dolna - 120 cm. Kolor biały - 2 szt. 4. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 2 robót polegających na budowie boiska sportowego o sztucznej nawierzchni odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku oferty wspólnej warunek ten może być spełniony łącznie przez wykonawców- zał. nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimalna kwota ubezpieczenia - 50 000,00 zł) w przypadku oferty wspólnej warunek ten może być spełniony łącznie przez wykonawców. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ: - zmiana nazwy (firmy) bądź siedziby (adresu) którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Wykonawcy, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, - zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Zamawiającego, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć; - zmiana regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; - zmiany przez ustawodawcę procentowej stawki podatku VAT. Zmiany, o których mowa wyżej wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ozorkowie
ul. Wigury 1
95- 035 Ozorków
pok. 219.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie ul. Wigury 1 95- 035 Ozorków sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ GMINY OZORKÓW
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie - nadzór inwestorski
- MODERNIZACJA DRÓG GMINY OZORKÓW
- MODERNIZACJA DRÓG GMINY OZORKÓW
- Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej podniesienia efektywności energetycznej budynku C dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- "Budowa budynku garażowego z zapleczem socjalnym dla Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z urządzeniami budowlanymi w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej im. Jana Czochralskiego w Kcyni
- "Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej na dobudowę szybu windowego do oficyny północnej budynku przy ul. Kościuszki 71 w Suwałkach wraz z wykonaniem remontu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.