eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Ligota Piękna, gmina Wisznia Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Wisznia Mała: Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Ligota Piękna, gmina Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 119307 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, fax 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Ligota Piękna, gmina Wisznia Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci i elementów małej architektury. 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o SIWZ, projekt zagospodarowania działki oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia prac. 3. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 36535200-2 Wyposażenie placów zabaw 4. Zakres zamówienia: Nazwa urządzenia j.m. ilość Wymiary dł. x szer. x wys. [m] Zestaw zabawowy drewniany w skład którego wchodzą: wieża z daszkiem, zjeżdżalnia, pomost średni, pomost niski, pomost skośny krótki, pomost wiszący, przeplotnia pozioma, drabinka skośna, drabinka pozioma szt. 1 8,70 x 6,90 x 3,30 Huśtawka z dwoma siedziskami szt. 1 3,70 x 2,00 x 2,30 Przeplotnia metalowo - drewniana typu PAJĄK szt. 1 1,90 x 1,90 x 2,50 Huśtawka wagowa szt. 1 3,00 x 0,40 x 0,50 Karuzela okrągła metalowa z 4 przęsłami szt. 1 średnica 1,50 m Urządzenie kółko/krzyżyk szt. 1 1,25 x 0,30 x 1,60 Bramka z koszem szt. 1 1,70 x 1,40 x 3,00 Huśtawka wahadłowa szt. 1 1,20 x 0,90 x 0,50 Sprężynowiec Tygrysek szt. 1 0,90 x 0,30 x 0,50 Sprężynowiec Pies szt. 1 0,90 x 0,30 x 0,50 Sprężynowiec Podwójny szt. 1 2,00 x 0,30 x 0,50 Urządzenie zabawowe - lokomotywa ze ścianką wspinaczkową, daszkiem, rurą do przejścia (śred. 0,50 m) i zjeżdżalnią szt. 1 6,60 x 2,80 x 2,70 Domek zabawowy z daszkiem, ławeczką, tablicą do rysowania i sklepikiem (lada) szt. 1 (1,0 x 1,0) x 2,0 x 2,0 Ławka metalowo - drewniana szt. 3 1,60 x 0,40 x 0,40 Kosz na śmieci metalowy szt. 3 poj. 30 l Tablica informacyjna z tabliczką A3 szt. 1 25 x 35 x 1,90 Stojak na rowery metalowy - 5 stanowisk szt. 1 2,40 x 0,40 x 0,45 Stół betonowy do pingponga szt. 1 2,74 x 1,52 x 0,76

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.52.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.9 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą t.j. 30 dni - art. 85 Pzp ). 3. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 4 w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Wisznia Mała Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 W terminie do 12 czerwca 2008 r. do godz. 9 45 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferty bez wniesienia wadium będą traktowane przez Zamawiającego jako niekompletne i Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp. 7. Poręczenia wystawione przez banki nie działające w kraju na podstawie polskiego prawa bankowego muszą spełniać wymogi ww. prawa (być potwierdzone przez bank polski). 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt.2 i 3 Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego . 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy. Warunek, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oceniany będzie na podstawie złożonego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, a także nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu przynajmniej 2 placów zabaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Oznacza to, że jeżeli wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 place zabaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia to spełnia warunek uczestniczenia w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w Zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu (Zał. Nr 1 do SIWZ)tj.: 1.1.Ofertę wykonawcy (Wzór 2.1.), 1.2. Oświadczenie wykonawcy (Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.) (Wzór 2.2.), 1.3. Cena oferty, (Wzór 2.3.), 1.4. Doświadczenie zawodowe(Wzór 2.4.), Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Należy udokumentować wykonanie przynajmniej 2 placów zabaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.5. Zaakceptowany wzór umowy, (Wzór 2.5.), 1.6. Oświadczenie o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, (Wzór 2.6.), 1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.8. Dowód wniesienia wadium (wzór gwarancji wadialnej nr 2.8)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9,55-114 Wisznia Mała.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9,55-114 Wisznia Mała, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację niniejszego zadania złożono wniosek do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego o dofinansowanie z programu Mała odnowa wsi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.