Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Koszalin: Odnowa nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 175 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach
Numer ogłoszenia: 119358 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 175 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu odnowy nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 175 w km od 37+000 do km 37+400 (dojazdy do przejazdu kolejowego przed miejscowością Drawno) zarządzanej przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach Zamówienie obejmuje: - frezowanie warstw smołowych na grubości 5÷8 cm z wywozem pozyskanego materiału na odległość do 26 km (OD Choszczno) - 2 400,00 m²; - ułożenie warstwy wiążącej z B.A. o grubości 6 cm - 2 400,00 m²; - wykonanie warstwy ścieralnej z B.A. o grubości 4 cm - 2 400,00 m².
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. frezarka mechaniczna - min. 1 sztuka szczotki mechaniczne lub inne urządzenia czyszczące - min. 1 szt. układarka z układem automatycznego sterowania doukładania mas bitumicznych - min. 1 szt. walec wibracyjny samojezdny - min. 1 szt. walec wibracyjny samojezdny lub walec ogumiony - 1 szt. skarapiarka do bitumu - min. 1 szt. samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe-min.2 szt 4) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami, z przynależnością do OIIB oraz posiadający wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 5) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty budolwane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i każda o wartości nie mniejszej niż cena podana w ofercie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a)stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie b)zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa c)zaświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42 pokój nr 2. W przypadku przesłania pocztą Wykonawca pokrywa koszty przesyłki. Koszt specyfikacji 25,40 PLN plus koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach ul. Stargardzka 42, sala nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
- Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie ściany urnowej trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni Symulowanego Laboratorium Szkolno-Treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Remont Pomieszczeń Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie
- Zakup i sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innego asort. na potrzeby pojazdów i innych urządzeń gosp. napędzanych silnikami spalinowymi SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - lok. Koszalin oraz Słupsk
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja dróg publicznych na terenie Gminy Gorzków
- Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
- Zagospodarowanie terenu przy Starostwie Powiatowym w Węgorzewie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: "Budowa lub przebudowa lub remont dróg na terenie miasta Wejherowa" z podziałem na części
- Remont nawierzchni bitumicznej dróg gminnych publicznych
- Dąbie - droga dojazdowa do gruntów rolnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.