Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Nowa Dęba: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 119388 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części . 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Zestawienie parametrów technicznych i nie mogą być gorsze. 3.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu (zainstalowaniu) gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4.Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia jako parametry wymagane są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione i potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim w formie papierowej i w formie elektronicznej wraz z dostawą przedmiotu zamówienia . 6.Zamówienie obejmuje 4 - części ,Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie poszczególne części. 7.Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego -zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu wraz ze szkoleniem personelu w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia w godzinach urzędowania od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35. 8. Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679 ) tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia: Część Nr 1 - Stół Operacyjny Ogólnochirurgiczny - 1 szt. Część Nr 2 - Stół Operacyjno - Zabiegowy - 1 szt. Część Nr 3 - Diatermia Chirurgiczna ( Generator elektrochirurgiczny ) - 1 szt. Część Nr 4 - Kardiomonitor z funkcjami EKG, NIBP, TEMP, SpO2 - 2 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.19.51.00 - Monitory 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min. 1 zamówienie na dostawę o charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie,każde zrealizowane w wartości brutto nie mniejszej niż w: Części Nr 1 - 50 000,00 zł , Części nr 2 - 30 000,00 , Części nr 3 - 27 000,00 zł , Część nr 4 - 27 000,00 zł oferty złożonej w niniejszym postępowaniu; Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw w danej części. b) Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów( niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, z uwzględnieniem następujących informacji: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, 3)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. c) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt.b, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust.2 pkt. a i b.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają odpowiednie dokumenty ( Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do poszczególnych wyrobów) i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany asortyment do obrotu i stosowania. b)Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentówo których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.1 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) : 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ - udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. b)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Zestawienie parametrów technicznych Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega, że musi zawierać co do treści wszystkie dane podane we wzorze do SIWZ c) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Oferta Wykonawcy dla każdej części oddzielnie. d) Wypełniony i podpisany formularz Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu e)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia f) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej g) Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy h) Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A;pok.111;za zalicz.poczt.przesył.wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A; pok.104 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola - Wola Baranowska w km 7+743 (JNI 01013882) nad rzeką Trześniówka w miejscowości Ślęzaki
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.