Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Dobra: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i c.o. wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w mieszkaniach służbowych w szkołach Podstawowych w Wilczycach, Woli Skrzydlańskiej i Gruszowcu.
Numer ogłoszenia: 119394 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dobra, Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, tel. 018 33330020, fax 018 3330446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i c.o. wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w mieszkaniach służbowych w szkołach Podstawowych w Wilczycach, Woli Skrzydlańskiej i Gruszowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i c.o. wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w mieszkaniach służbowych w szkołach Podstawowych w Wilczycach, Woli Skrzydlańskiej i Gruszowcu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 .01.2004r. - Prawo zamówień publicznych w oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, szczególności: - posiadają uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności instalacji co i gaz) 4. dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 5. Wykazanie że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, był wykonawcą 2 robót o podobnym zakresie i wartości robót jak przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobra.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, 34-642 Dobra 233.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobra, 34-642 Dobra 233, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i c.o. wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w mieszkaniach w szkole Podstawowej w Wilczycach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - rurociągi stalowe instalacji gazowej - 27,4 m - demontaż rurociągu stalowego - 130 mb - demontaż grzejnika - 10 kpl. - instalacja centralnego ogrzewania z rur miedzianych -123,6 mb - montaż grzejników - 10 kpl. - montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego- 2 kpl. - montaż wkładu z blachy nierdzewnej Fi 110 m - 25,6 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i c.o. wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w mieszkaniach w szkole Podstawowej w Woli Skrzydlańskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - rurociągi stalowe instalacji gazowej - 5 m - demontaż rurociągu stalowych - 120 m - demontaż grzejnika - 10 kpl. - instalacja centralnego ogrzewania z rur miedzianych - 101 m - montaż grzejników - 10 szt. - montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego- 2 kpl. - montaż wkładu z blachy nierdzewnej - 7 m - montaż przewodu spalinowego z blachy nierdzewej fi 110/180 mm - 7 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i c.o. wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w mieszkaniach w szkole Podstawowej w Gruszowcu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - rurociągi stalowe instalacji gazowej - 105,8 m - instalacja centralnego ogrzewania z rur miedzianych - 93,8 m - montaż grzejników - 9 szt. - montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego - 2 kpl. - montaż wkładu z blachy nierdzewnej fi 110 - 9 m - montaż przewodu spalinowego z blachy nierdzewnej Fi 110/180 - 9 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowości Jurków, Gmina Dobra"
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.