eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzetarg nieograniczony na usługi w zakresie drukowania realizowane sukcesywnie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na usługi w zakresie drukowania realizowane sukcesywnie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 1193 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252445 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi w zakresie drukowania realizowane sukcesywnie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie drukowania realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w ramach zamówień jednostkowych od dnia 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r., nie dłużej niż do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego. Wykonawca składając ofertę wskaże oferowany termin realizacji zamówień jednostkowych, z zastrzeżeniem, że realizacja zamówień jednostkowych nastąpi w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych licząc od dnia przekazania zamówienia jednostkowego. Odbiór wydrukowanych materiałów następować będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i wniesie na swój koszt cały zamówiony nakład do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7.00 do 15.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ -Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z normami jakościowymi ISO 9001 (od 2000 do 2014) - w zakresie usług poligraficzno-introligatorskich. Usługi drukowania będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w ramach zamówień jednostkowych zgłoszonych w dowolnej formie (telefon, e-mail, faks, pismo) po uprzednim dokonaniu stosownych uzgodnień z Wykonawcą. Zamawiający wskaże zakres, w jakim Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektów graficznych podlegających zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi wydruki próbne celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonanie formularzy musi nastąpić ściśle według przekazanych wzorów oraz wskazań wynikających z załącznika nr 2 do SIWZ. Każdy formularz powinien posiadać ustaloną z Zamawiającym numerację. W trakcie wykonywania zamówienia Zamawiający będzie mógł wprowadzić niezbędne zmiany treści oraz rozmieszczenia danych na wydruku. Projekty materiałów do druku, zamówienia jednostkowego Zamawiający przekazywał będzie Wykonawcy w formie papierowej, e- mail, zapisów cyfrowych na dyskietkach, płytach CD lub innych nośnikach danych. Zamawiający każdorazowo będzie precyzował w formie pisemnej i przekazywał Wykonawcy informacje niezbędne do realizacji zamówienia jednostkowego. Wielkość nakładów, rodzaj asortymentu oraz ilość stron są umowne i podlegać mogą zmianom w zakresie nie przekraczającym wartości wynagrodzenia umownego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnego zrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku do umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Pisemne potwierdzenie odbioru przedmiotu zamówienia dokonane przez Zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. W razie wykonania zamówienia niezgodnie z warunkami umowy, Zamawiający odmówi przyjęcia zamówienia, a koszty związane z jego realizacją i transportem obciążą Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Poligraficzno - Introligatorska UDZIAŁOWIEC Sp. z o. o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333649,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267991,42

  • Oferta z najniższą ceną: 198167,45 / Oferta z najwyższą ceną: 267991,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.