Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Warszawa: produkty farmaceutyczne -6 zadań
Numer ogłoszenia: 11940 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3211470, faks 022 3211406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: produkty farmaceutyczne -6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa do Apteki Zakładowej produktów farmaceutycznych - 6 zadań. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: 1) produkty farmaceutyczne I (poz. 1-558); 2) produkty farmaceutyczne II (poz. 1-35); 3) produkty farmaceutyczne III (poz. 1-30); 4) produkty farmaceutyczne IV (poz. 1-5); 5) produkty farmaceutyczne V (poz. 1-29); 6) produkty farmaceutyczne VI (poz. 1-3). Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym: - posiadanie koncesji; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ustępie 1. 3. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1, 24 ust.1 i 44 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4 Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 6.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada ważne w terminach wymagane prawem aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kserokopię tych dokumentów. 7. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, sporządzony na bazie zał. nr.1,2,3,4,5,6, który zawiera szczegółową kalkulację cenową przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych, wartości netto, wartości brutto. 8. Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 7 do SIWZ. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 191 lub 196 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- 24/2024 Dostawa produktów leczniczych i medycznych do Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę leków, płynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , środków do dezynfekcji i materiałów do hemodynamiki .
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.