eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPracownik obsługi biznesu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Nowy Sącz: Pracownik obsługi biznesu
Numer ogłoszenia: 119421 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownik obsługi biznesu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia 2.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.: Pracownik obsługi biznesu dla 40 osób bezrobotnych w dwóch oddzielnych grupach po 20 osób. 2.1.2 Celem kursu jest nabycie przez kursantów umiejętności i wiedzy niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie pracownika obsługi biznesu. 2.1.3 Wykonawca zobowiązuje się do: 2.1.3.1 Promowania Europejskiego Funduszu Społecznego EFS oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia logo EFS oraz logo POKL oraz informacji: Kurs realizowany jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1.3.2 Umieszczenia informacji o Europejskim Funduszu Społecznym na wszystkich materiałach związanych z jego przeprowadzeniem, w szczególności na zakupionym sprzęcie, publikacjach, dokumentach, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach oraz na stronie internetowej. 2.1.3.3 Uzupełnienia danych dotyczących instytucji szkoleniowej niezbędnych do dokonania rejestracji w internetowej bazie danych ofert szkoleniowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na stosownym formularzu, który zostanie przesłany do wybranej instytucji szkoleniowej. 3. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI KURSU: 3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w dwóch oddzielnych grupach po 20 osób. 3.2 Planowany termin realizacji kursu dla pierwszej grupy 20 osób: 3.2.1 Rozpoczęcie szkolenia: 01.07.2008 r. 3.2.2 Termin zakończenia kursu: nie później niż 30.09.2008 r. 3.3 Planowany termin realizacji kursu dla drugiej grupy 20 osób: 3.3.1 Rozpoczęcie szkolenia: 25.08.2008 r. 3.3.2 Termin zakończenia kursu: nie później niż 25.11.2008 r. 3.4 Miejsce realizacji kursu: Nowy Sącz lub teren Powiatu Nowosądeckiego. 3.5 Miejsce odbywania praktyk: Nowy Sącz lub miejsce zamieszkania osoby bezrobotnej. Lista osób bezrobotnych kierowanych na kurs będzie wysyłana do instytucji szkoleniowej po rozstrzygnięciu przetargu. 3.6 W przypadku realizacji kursu na terenie Powiatu Nowosądeckiego, wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników kursu z Nowego Sącza do ośrodka szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza. 3.7 Liczba godzin zajęć dziennie nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych lub zegarowych. 3.8 Zajęcia kursowe trwają w układzie poniedziałek - piątek. 3.9 Ośrodek realizujący kurs zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania kursu. 3.10 Liczba godzin kursowych dla każdego uczestnika kursu wynosi 470 godzin, w tym: 3.10.1 400 godzin lekcyjnych zajęć teoretyczno-zawodowych (trwających nie później niż do godz. 16:00); 3.10.2 70 godzin zegarowych praktyki. 3.11 Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w firmach zatrudniających powyżej 10 osób i prowadzących sprawy kadrowo-płacowe oraz finansowe we własnym zakresie. 3.12. Zajęcia praktyczne w jednej firmie może odbywać maksymalnie trzech praktykantów. 4. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE W ZAKRESIE: 4.1 Merytorycznym: 4.1.1 Przygotowanie przez Wykonawcę szczegółowego programu i harmonogramu zajęć oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 4.1.2 Przeprowadzenie kursu zgodnie z programem i harmonogramem kursu; 4.1.3 Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom kursu odpowiednich, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie kursu i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu; 4.1.4 Program kursu powinien: a) gwarantować uczestnikom kursu solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno- praktyczne do egzaminów i do podjęcia pracy w zawodzie pracownika biurowego; b) uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 4.1.5 Program kursu powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: 4.1.5.1 Komunikacja interpersonalna: a)pojęcie i znaczenie komunikacji, b) rodzaje komunikacji, c) komunikacja werbalna i niewerbalna, d) bariery w komunikowaniu, e) zasady skutecznej komunikacji, f) mowa ciała, g) aktywne słuchanie, h) ćwiczenia w komunikowaniu. 4.1.5.2 Profesjonalna obsługa klienta: a) typy klientów: małomówny, nieufny, bezwzględny, nie znoszący sprzeciwu, blefujący, gadatliwy, racjonalny, niezdecydowany, niezadowolony, przyjacielski, b) sztuka prowadzenia rozmowy bezpośredniej i telefonicznej, c) sposoby przedstawiania się, d) rodzaje zachowań społecznych - asertywność, agresja, uległość, e) autoprezentacja przez dokumenty, wizytówki, ubranie, kalendarz, telefon komórkowy, f) negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, g) sposoby reagowania w sytuacjach trudnych, h) techniki radzenia sobie ze stresem. 4.1.5.3 Korespondencja i dokumentacja biurowa: a) rodzaje i formy pism, z uwzględnieniem układu europejskiego, b) korespondencja handlowa, c) korespondencja w sprawach osobistych, d) korespondencja w sprawach administracyjnych, e) dokumentacja kadrowa, f) protokoły, sprawozdania i notatki służbowe, g) kierunek obiegu informacji, h) podstawowe zasady prawidłowej organizacji pracy biura - sekretariatu, i) organizacja efektywnych spotkań i zebrań, j) archiwizacja dokumentów. 4.1.5.4 Prawo pracy i ochrona danych osobowych: a) akty regulujące prawa i obowiązki pracowników i pracodawców związanych ze stosunkiem pracy: 1) pojęcie pracodawcy i pracownika, 2) zakładowy układ zbiorowy pracy, 3) regulamin wynagrodzenia, 4) regulamin pracy, 5) regulamin gospodarowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wzór, b) zatrudnianie pracowników: 1) stosunek pracy, 2) dokumenty wymagane od osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) umowa o pracę, c) dokumentacja związana ze stosunkiem pracy pracowników, d) związki zawodowe w zakładzie pracy, e) urlopy pracownicze, f) szczególne uprawnienia kobiet, pracowników przebywających na urlopach wychowawczych oraz pracowników socjalnych, g) odpowiedzialność pracodawcy i pracownika z tytułu łączącego ich stosunku pracy: 1) odpowiedzialność za wykroczenia przeciwko prawom pracownika, 2) postępowanie w sprawach o wykroczenie przeciwko prawom pracownika, 3) odpowiedzialność porządkowa pracownika, 4) odpowiedzialność pracownika za szkodę wyrządzoną pracodawcy, 5) odpowiedzialność za mienie powierzone pracownikowi, 6) wspólna odpowiedzialność materialna pracowników, 7) umowa o wspólnej odpowiedzialności materialnej pracowników - wzór, h) rozwiązanie umowy o pracę: 1) sposoby rozwiązania umowy o pracę, 2) wypowiedzenie umowy o pracę, 3) rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia, 4) wygaśnięcie umowy o pracę, i) świadectwo pracy, j) spory o roszczenia ze stosunku pracy, k) ochrona danych osobowych: 1) przedmiot ochrony, 2) zasady i tryb postępowania, 3) podstawowe założenia ochrony danych osobowych, 4) prawo do ochrony danych osobowych, 5) sankcje prawne z tytułu nieprzestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, 6) ochrona pracy kobiet, l) zatrudnianie i ochrona pracy młodocianych. 4.1.5.5 Kadry: a) charakterystyka zawodowa specjalisty ds. kadrowych, b) organizacja pracy kadrowca, c) zarządzania sprawami kadrowymi, d) dokumentacja i ewidencja kadrowa, e) systemy oceniania pracowników. 4.1.5.6 Świadczenia ze stosunku pracy przysługujące pracownikowi w okresie zatrudnienia: a) Wynagrodzenie za pracę, b) Ochrona wynagrodzenia za pracę, c) Wynagrodzenie za okres czasowej niezdolności do pracy, d) Inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy, e) Świadczenia urlopowe, f) Wynagrodzenie za okres zwolnienia od pracy, g) Wypłaty z ZFŚS, h) Świadczenia z ZFRON, 4.1.5.7 Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne: a) System ubezpieczeń społecznych w Polsce: -ubezpieczenia emerytalne i rentowe (ubezpieczenia obowiązkowe,ubezpieczenia dobrowolne, kontynuowanie ubezpieczeń emerytalnych i rentowych), b) Ubezpieczenie chorobowe, c) Ubezpieczenie wypadkowe, d) Zbieg różnych tytułów ubezpieczeń, e) Składki na ubezpieczenie społeczne: 1) podstawa wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne, 2) wysokość składek, 3) płatnicy składek na ubezpieczenie społeczne, 4) finansowanie składek, 5) składka na fundusze pozaubezpieczeniowe, 6) terminy opłacania składek. f) Zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowanie z ubezpieczeń społecznych. g) Zasady sporządzania dokumentów rozliczeniowych. h) Obowiązki i prawa płatników składek i ubezpieczonych. i) Sankcje za niewykonywanie obowiązków z zakresu ubezpieczeń społecznych. j) Koordynacja systemów ubezpieczeń społecznych w państwach UE. k) Zasady podlegania i opłacania składki na ubezpieczenie zdrowotne, l) Orzekanie o czasowej niezdolności do pracy. 4.1.5.8 Świadczenia z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa: a) Prawo do zasiłku chorobowego w czasie trwania i po ustaniu zatrudnienia. b) Prawo do świadczeń krótkoterminowych w związku z wypadkiem przy pracy lub chorobą zawodową. c) Dokumentowanie prawa do świadczeń: 1) podstawa wymiaru, 2) wypłaty, 3) warunki uzyskania, 4) wysokość waloryzacji. 5) okresy wypłaty zasiłku chorobowego. 6) okresy, za które zasiłek chorobowy nie przysługuje. 7) podstawa wymiaru i wysokość zasiłku chorobowego. 8) ustalenie prawa oraz wysokość świadczenia rehabilitacyjnego, zasiłku macierzyńskiego i zasiłku opiekuńczego. 9) zmiany w zasadach wystawiania zwolnień lekarskich. 4.1.5.9 Płace: a) cechy, charakterystyka i organizacja pracy specjalisty ds. płac, b) finanse, c) podatki, d) rozliczanie innych świadczeń wynikających z płac, e) lista płac, f) obowiązki w zakresie sprawozdawczości i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. 4.1.5.10 Wybrane zagadnienia prawa gospodarczego: a) podstawowe pojęcia z zakresu przedsiębiorczości oraz zasady prowadzenia działalności gospodarczej, b) formy prawne działalności gospodarczej, c) umowy i zasady odpowiedzialności w działalności gospodarczej, d) zakres obowiązywania i zasady ogólne, organy wyższego stopnia i organy naczelne, e) pomoc publiczna dla przedsiębiorców. 4.1.5.11 Elementy prawa podatkowego: a) system podatkowy i strategie podatkowe, b) rodzaje podatków, c) stawki podatkowe i podstawa naliczania, d) zwolnienia z podatków, e) terminy przekazywania podatków, f) dokumenty przekazywane do Urzędu Skarbowego i sposoby ich wypełniania. 4.1.5.12 Podstawy prawa celnego: a) podstawowe pojęcia, b) podstawowe dokumenty obowiązujące przy imporcie i eksporcie. 4.1.5.13 Obsługa urządzeń biurowych: a) zasady korzystania z faxu, kserokopiarki, telefonu, bindownicy, internetu, skanera, b) odbieranie i nadawanie poczty. 4.1.5.14 Oprogramowanie komputerowe w pracy biurowej: a) wykorzystanie edytora tekstu WORD do redagowania pism, b) pisanie, formatowanie i poprawianie tekstów, c) redagowanie pism w sprawach administracyjnych, osobowych, handlowych, d) obsługa internetu: 1) wyszukiwanie przydatnych informacji, 2) pobieranie plików z Internetu, 3) zakładanie konta, 4) poczta elektroniczna; wysyłanie i odbieranie e-maili, wysyłanie zbiorcze, korzystanie z książki adresowej. 4.1.5.15 Bezpieczeństwo i higiena pracy: a) obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie bhp, prawa pracownika, b) przepisy dotyczące szkoleń, c) ochrona zdrowia, środki ochrony indywidualnej, d) służba BHP, nadzór nad warunkami pracy, f) zagrożenia w środowisku pracy, g) zasady pracy przy komputerze, kserokopiarce, h) wypadki przy pracy,choroby zawodowe i choroby zakaźne w miejscu pracy . i) ochrona przeciwpożarowa, j) egzamin z przepisów bhp. 4.1.5.16 Zapoznanie się z programami pomocowymi finansowanymi z Funduszy Europejskich. 4.1.5.17 Zastosowanie Prawa zamówień publicznych w prowadzeniu małych i średnich przedsiębiorstw. 4.1.5.18 Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych. 4.1.5.19 Ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych. 4.1.5.20 Ustawa o rachunkowości (ze szczególnym uwzględnieniem sprawozdawczości). 4.1.5.21 Wykorzystanie programów informatycznych: a) płatnik, b) kadry i płace. 4.1.6 Program praktyki winien umożliwić kursantom : a) nabycie praktycznej umiejętności prowadzenia dokumentacji niezbędnej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, dokumentacji personalnej, płacowej oraz podatkowej, b) poznanie obowiązków pracodawcy i pracownika prowadzącego sprawy kadrowe przy zawieraniu umów o pracę, w czasie trwania zatrudnienia i po jego zakończeniu, c) nabycie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z klientami, d) nabycie praktycznej wiedzy w zakresie świadczeń ze stosunku pracy przysługujących pracownikowi w okresie zatrudnienia, e) nabycie praktycznej wiedzy w zakresie świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, f) nabycie praktycznej wiedzy z zakresu sporządzania list płac, g) nabycie praktycznej umiejętności prowadzenia spraw Zakładowego Funduszu Socjalnego, h) poznanie praktycznej obsługi programu PŁATNIK, i) nabycie praktycznej wiedzy z zakresu standardów profesjonalnej obsługi klienta, j) nabycie umiejętności sprawnej i profesjonalnej obsługi sekretariatu, k) poznanie podstawowych zasad, jakie obowiązują w księgowości, a także sposoby ich praktycznego zastosowania, l) nabycie praktycznej umiejętności obsługi nowoczesnych urządzeń biurowych. 4.1.7 Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania tego kursu. 4.1.8 Dodatkowo kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131 poz. 216). 4.2 Organizacyjnym: 4.2.1 Zapewnienie odpowiedniej sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla co najmniej 20 osób wraz z zapleczem sanitarnym. 4.2.2 Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny oraz sprzęt komputerowy. 4.2.3 Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do indywidualnego stanowiska komputerowego. 4.2.4 Ilość i jakość sprzętu biurowego ma zapewnić każdemu kursantowi nabycie umiejętności obsługi faxu, ksera, skanera itp. 4.2.5 Zapewnienie osoby nadzorującej realizację kursu podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. 4.2.6 Prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu tj: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony; rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. 4.2.7 Uczestnik kursu potwierdzi pisemnie odbycie praktyki zgodnie z tematyką zawartą w programie praktyk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU I WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), b) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 5.2 ppkt 5.2.2 - 5.2.8 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Oferta musi zawierać: 5.2.1 wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 5.2.2 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, 5.2.3 oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.4 aktualne tj. z 2008 roku zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), 5.2.5 wykaz wykonywanych tożsamych kursów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje od instytucji na rzecz których były wykonane usługi) - załącznik nr 4 do SIWZ, 5.2.6 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, 5.2.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.2.3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2.8 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Kwalifikacje i umiejętności kadry dydaktycznej - 30
  • 3. Certyfikat jakości usług - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs realizowany jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.