To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Sulechów: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych, które będą wykorzystywane podczas realizacji projektu Dasz Radę dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 119446 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88702 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych, które będą wykorzystywane podczas realizacji projektu Dasz Radę dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie, wraz z dostawą, siedmiu szkół podstawowych podległych Gminie Sulechów w artykuły biurowe i papiernicze, które będą wykorzystane podczas realizacji projektu Dasz radę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Zamawiający dokona zamówienia podzielonego na zestawy, które dostarczone będą do siedmiu szkół podstawowych podległych Gminie Sulechów, wymienionych poniżej: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema w Sulechowie ul. 31-go Stycznia 23 66-100 Sulechów,Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie ul. Piaskowa 52, 66-100 Sulechów, Szkoła Podstawowa w Brodach ul. Jagielnicka 97, Brody, 66-105 Pomorsko, Szkoła Podstawowa w Bukowie Buków 53, 66-100 Sulechów, Szkoła Podstawowa w Cigacicach ul. Plac Szkolny 10, 66-131 Cigacice Szkoła Podstawowa w Kalsku Kalsk 65, 66-100 Sulechów Szkoła Podstawowa w Kijach Kije 141 A, 66-100 Sulechów.Dostawa poniżej wymienionych pomocy dydaktycznych nastąpić ma w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma dodatkowy wykaz ile poszczególnych artykułów ma być dostarczone do każdej z ww. placówek wraz ze wskazaniem osoby upoważnionej do odbioru i potwierdzania zgodności zamówienia z dostarczonymi pomocami dydaktycznymi.Przedmiotem zamówienia są artykuły biurowe i papiernicze wymienione poniżej: Rozliczenie należności nastąpi jednorazowo.7Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Wszędzie tam gdzie Zamawiający użył nazw własnych dopuszcza składanie ofert równoważnych. 10.Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dasz radę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH DRUKPEX Katarzyna Sznajderowska Lidia Sznajderowska, ul. Jana Pawła II 33, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6759,38
Oferta z najniższą ceną: 6759,38 / Oferta z najwyższą ceną: 7399,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Roboty sprzętem na terenie gminy Sulechów
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i plastycznych
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ul. Długa 49, 53-633
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.