eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawa tłuszczy roślinnych (znak sparwy 16/2008)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Potulice: Dostawa tłuszczy roślinnych (znak sparwy 16/2008)
Numer ogłoszenia: 119458 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 89237 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, fax 052 5874400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tłuszczy roślinnych (znak sparwy 16/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Margaryna - 28.800 kg (ilość szacunkowa), w kostkach o wadze jednostkowej 250g, Polska Norma: PN-A-86901:1997/Az1:2001, nomenklatura CPV: 15431100-9. 2.Olej roślinny - 4.900 litrów (ilość szacunkowa), w butelkach od 3 do 5 litrów, Polska Norma: PN-A-86908:2000, nomenklatura CPV: 15411100-3 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo, że ilości szacunkowe dotyczące dostarczanych artykułów mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 20%. 4.Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1)Dostawy w/w artykułów do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2)Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. 3)Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 11:00. 4)Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-1, 15.43.11.00-9, 15.41.11.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 127935 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Barbara Szumska, AGOLMA Hurt, Detal, Wydawnictwo, Reklama, ul. Ulowa 12 a, 54-074 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 127935,00
  • Oferta z najniższą ceną: 127935,00 / oferta z najwyższą ceną: 153240,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.