Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Górowo Iławeckie: Budowa sieci wodociągowej do zabudowań kolonijnych wsi Grotowo, Dobrzynka, Sołtysowizna od strony Dwórzno oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Piasku i Nowej Karczmie
Numer ogłoszenia: 119474 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Górowie Iławeckim , ul. Kościuszki 11, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7610787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej do zabudowań kolonijnych wsi Grotowo, Dobrzynka, Sołtysowizna od strony Dwórzno oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Piasku i Nowej Karczmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sieć wodociągowa wraz z przyłączami do budynków we wsi Dobrzynka Grotowo oraz na koloniach: Planowane przedsięwzięcie polega na budowie sieci wodociągowej z przyłączami do budynków na cele bytowo-gospodarcze na terenie wsi Dobrzynka, Grotowo, Zięby oraz na koloniach. Sieć i przyłącza zostaną wykonane z dwuwarstwowych rur PE w których obie warstwy trwale z sobą zespolone wykonane są z materiału PE100RC Sieć wodociągowa będzie zasilona z istniejących sieci wodociągowych w Ziębach i Skarbcu i złączy z sobą dwie stacje uzdatniania wody w Worławkach i Kandytach. Planowane przedsięwzięcie obejmuje wykonanie sieci wodociągowej, przyłączy z opomiarowaniem, koniecznych robót ziemnych i towarzyszących zgodnie z zakresem opisanym w projekcie i specyfikacji technicznej, a przedstawionych w kosztorysie. Parametry projektowe: sieć i przyłącza kwalifikowane: PE PN10 SDR17 f110mm - 7043,70m, PE PN10 SDR17 f90mm -7249,40m, PE PN16 SDR11 f63mm - 79,8m, PE PN16 SDR11 f50mm - 480,60m, PE PN16 SDR11 f40mm - 1760,40m,; przyłącza niekwalifikowane : PE PN16 SDR11 f50mm - 24,50m, PE PN16 SDR11 f40mm - 1359,30m. 2. Sieć wodociągowa wraz z przyłączami do budynków we wsi Sołtysowizna od strony Dwórzno: Projektowana sieć wodociągowa dla zaopatrzenia m. Sołtysowizna, Dwórzno, Paprocina, Gruszyny zasilana będzie z wodociągu Janikowo. Sieć wodociągową zaprojektowano w układzie rozdzielczym z rur PE 100 SDR 17,6 DN 110÷160. Przy projektowaniu sieci wodociągowych uwzględniono podziemne i nadziemne uzbrojenie terenu oraz lokalizację. Głębokość ułożenia sieci wodociągowej ok 1,6m. Projektowana sieć wodociągowa w znacznej części przebiegać będzie wzdłuż istniejących dróg gminnych, powiatowych i krajowych poza pasem drogowym, po gruntach prywatnych oraz przez grunty rolne w znacznej części zdrenowane. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowią zasuwy żeliwne oraz hydranty pożarowe nadziemne dn 80 Przyłącza domowe zaprojektowano z rur i kształtek z PE klasy PE100 SDR17,6 Dn 40-63. Sieć i przyłącza kwalifikowane : rurociąg PE 160 mm - 3460,0 m, rurociąg PE 110 mm - 7432,0 m, rurociąg PE 90 mm - 2215,0 m, rurociąg PE 63 mm - 104,0 m, rurociąg PE 50 mm - 319,0 m, rurociąg PE 40 mm - 110,0 m; przyłącza niekwalifikowane : Rurociąg PE 63 mm - 30,0 m, Rurociąg PE 50 mm - 2688,0 m, Rurociąg PE 40 mm - 1181,0 m 3. Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami i urządzeniami towarzyszącymi w miejscowosciach Nowa Karczma - Piasek - Bądle Sieć i przyłącza kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. długość kanalizacji grawitacyjnej - 1 416 m, w tym: rura PCW D200mm - 1 416 m, długość kanalizacji ciśnieniowej - 1 497 m, w tym: rura PE Dz 90mm - 1 030 m, rura PE Dz 63mm - 232 m, rura PE Dz 40mm - 235 m, długość przyłączy kanalizacyjnych - 458 m, w tym: rura PCW Dz 160mm - 458 m, ilość studni kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych - 84 szt, w tym: rewizyjne 1000mm - 52 szt, inspekcyjne 600mm - 32 szt, ilość przepompowni - 4 szt, w tym: sieciowe - 2 szt, przydomowe - 2 szt, przewierty lub przeciski na sieci rurami stalowymi: dn=150mm - 18 m (2 odcinki), dn=300mm - 20 m (1 odcinek); Roboty elektryczne: - budowa linii kablowej nn kablem YKY 5x6 mm2 zasilającej rozdzielnic. RS przepompowni P I wraz z oświetleniem obiektu, - budowa linii kablowej nn kablem YKY 5x4 mm2 zasilającej rozdzielnic. RS przepompowni P II wraz z oświetleniem obiektu Dokładny zakres robót określony jest w Projektach technicznych i przedmiarach robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN do każdej części zamówienia. Forma i sposób wniesienia wadium określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot) - ocena będzie polegała na stwierdzeniu czy odpis jest aktualny i obejmuje zakres działalności pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/ nie spełnia. Wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa wodociągów lub kanalizacji sanitarnej), o wartości brutto min. 500 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę Wykazu robót i dokumentów potwierdzających, że wyszczególnione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie ustala się.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjej, należą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:a) wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot , b) pozostałe dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez Wykonawcę - ustanowionego pełnomocnika, jako wspólne. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował : w przypadku ubiegania się o jedną lub dwie części zamówienia - jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia, w przypadku trzech i więcej - co najmniej dwiema osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia. a) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 800 000. zł. (słownie: osiemset tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku będzie polegała na analizie dostarczonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. c) Nie zalegają w opłacaniu podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, 2) Kosztorys uproszczony oddzielnie na każdą część, 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem, 4) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie kosztów umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, konta, kierownika budowy); 3) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami jak: niewybuchy i niewypały, wykopaliska archeologiczne inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące obiektywna niemożliwością prowadzenia prac. 4) Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Kościuszki 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Górowie Iławeckim ul. Kościuszki 11, 11-220 Górowo Iławeckie, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 001 NAZWA: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami do budynków we wsi Grotowo-Dobrzynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami do budynków we wsi Dobrzynka Grotowooraz na koloniach: Planowane przedsięwzięcie polega na budowie sieci wodociągowej z przyłączami do budynków na cele bytowo-gospodarcze na terenie wsi Dobrzynka, Grotowo, Zięby oraz na koloniach. Sieć i przyłącza zostaną wykonane z dwuwarstwowych rur PE w których obie warstwy trwale z sobą zespolone wykonane są z materiału PE100RC Sieć wodociągowa będzie zasilona z istniejących sieci wodociągowych w Ziębach i Skarbcu i złączy z sobą dwie stacje uzdatniania wody w Worławkach i Kandytach. Planowane przedsięwzięcie obejmuje wykonanie sieci wodociągowej, przyłączy z opomiarowaniem, koniecznych robót ziemnych i towarzyszących zgodnie z zakresem opisanym w projekcie i specyfikacji technicznej, a przedstawionych w kosztorysie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 002 NAZWA: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami do budynków we wsi Sołtysowizna od strony Dwórzna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami do budynków we wsi Sołtysowizna od strony Dwórzno: Projektowana sieć wodociągowa dla zaopatrzenia m. Sołtysowizna, Dwórzno, Paprocina, Gruszyny zasilana będzie z wodociągu Janikowo. Sieć wodociągową zaprojektowano w układzie rozdzielczym z rur PE 100 SDR 17,6 DN 110÷160. Przy projektowaniu sieci wodociągowych uwzględniono podziemne i nadziemne uzbrojenie terenu oraz lokalizację. Głębokość ułożenia sieci wodociągowej ok 1,6m. Projektowana sieć wodociągowa w znacznej części przebiegać będzie wzdłuż istniejących dróg gminnych, powiatowych i krajowych poza pasem drogowym, po gruntach prywatnych oraz przez grunty rolne w znacznej części zdrenowane. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowią zasuwy żeliwne oraz hydranty pożarowe nadziemne dn 80 Przyłącza domowe zaprojektowano z rur i kształtek z PE klasy PE100 SDR17,6 Dn 40-63. Sieć i przyłącza kwalifikowane : rurociąg PE 160 mm - 3460,0 m, rurociąg PE 110 mm - 7432,0 m, rurociąg PE 90 mm - 2215,0 m, rurociąg PE 63 mm - 104,0 m, rurociąg PE 50 mm - 319,0 m, rurociąg PE 40 mm - 110,0 m; przyłącza niekwalifikowane : Rurociąg PE 63 mm - 30,0 m, Rurociąg PE 50 mm - 2688,0 m, Rurociąg PE 40 mm - 1181,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 003 NAZWA: Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami i urządzeniami towarzyszącymi w miejscowości Nowa Karczma - Piasek - Bądle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami i urządzeniami towarzyszącymi w miejscowościach Nowa Karczma - Piasek - Bądle Sieć i przyłącza kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. długość kanalizacji grawitacyjnej - 1 416 m, w tym: rura PCW D200mm - 1 416 m, długość kanalizacji ciśnieniowej - 1 497 m, w tym: rura PE Dz 90mm - 1 030 m, rura PE Dz 63mm - 232 m, rura PE Dz 40mm - 235 m, długość przyłączy kanalizacyjnych - 458 m, w tym: rura PCW Dz 160mm - 458 m, ilość studni kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych - 84 szt, w tym: rewizyjne 1000mm - 52 szt, inspekcyjne 600mm - 32 szt, ilość przepompowni - 4 szt, w tym: sieciowe - 2 szt, przydomowe - 2 szt, przewierty lub przeciski na sieci rurami stalowymi: dn=150mm - 18 m (2 odcinki), dn=300mm - 20 m (1 odcinek); Roboty elektryczne: - budowa linii kablowej nn kablem YKY 5x6 mm2 zasilającej rozdzielnic. RS przepompowni P I wraz z oświetleniem obiektu, - budowa linii kablowej nn kablem YKY 5x4 mm2 zasilającej rozdzielnic. RS przepompowni P II wraz z oświetleniem obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.52-2, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa dalszej części sieci kanalizacji sanitarnej oraz pozostałej części sieci wodociągowej w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla m. Zawoda oraz I etapu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla m. Lipina Nowa w ramach proj. "Zrównoważone zarządzanie wodą..."
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezinka ul. Męczeństwa Narodów.
- Budowa ulicy Greckiej i Irlandzkiej w Zalasewie, gmina Swarzędz
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.