eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa dwóch radiowozów na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Wrocław: Dostawa dwóch radiowozów na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
Numer ogłoszenia: 119529 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Wrocławia , ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3471634, 3471630, faks 071 3471635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch radiowozów na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiowozu na bazie małego samochodu osobowo - dostawczego fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2009 r. w ilości 2 sztuk, spełniającego następujące wymogi: 1) radiowóz z przedziałem dla pięciu funkcjonariuszy i z przedzialem dla dwóch osób zatrzymanych, 2) nadwozie w kolorze białym, czterodrzwiowe ( drzwi przednie kierowcy i pasażera, drzwi boczne tylne przesuwne z prawej strony oraz drzwi tyne dwuskrzydłowe przeszkolone do przedziału dla zatrzymanych ), 3) w drzwiach przesuwnych oraz po przeciwległej stronie tych drzwi okna otwierane, 4) długość całkowita nie mniejsza niż 460 cm, szerokość całkowita bez lusterek zewnętrznych nie może być większa niż 190 cm, 5) silnik wysokoprężny o pojemności nie przekraczającej 2000 cm3 i minimalnej mocy 100 KM, 6) musi posiadać dopuszczenie do ruchu dla 7 osób, 7) dodatkowe wyposażenie: - ABS z EBD - wspomaganie układu kierowniczego - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi - centralny zamek sterowany pilotem - autoalarm - klimatyzacja - regulacja kolumny kierownicy - pełnowymiarowe koło zapasowe - komplet dywaników gumowych - radioodbiornik z CD Opis zabudowy Przedział dla funkcjonariuszy: Pięć miejsc dla funkcjonariuszy ( dwa fotele w pierwszym, trzy w drugim rzędzie ), pasy bezpieczeństwa i zagłówki do wszystkich foteli. Obicia tapicerskie i oświetlenie przedziału dla funkcjonariuszy jak w wersji osobowej. Przedział dla funkcjonariuszy oddzielony od przedziału dla zatrzymanych ścianką pełną: z blachy stalowej do wysokości dolnej krawędzi okien oraz powyżej z siatki stalowej uszczelnionej od strony przedziału dla funkcjonariuszy szybą nie powodującą ostrych odprysków. W ściance działowej konieczne jest okno przesuwne również z szyby bezpiecznej. Przedział dla zatrzymanych: Ogrzewany, dwa fotele nietapicerowane, zamontowane tyłem do kierunku jazdy wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne. Siedzenia wyposażone w uchwyty do mocowania kajdanek. Wykładzina ścian bocznych do wysokości podsufitki oraz podsufitka muszą być wykonane z laminatu w kolorze szarym. Dopuszcza się okna w ścianach bocznych pod warunkiem zabezpieczenia ich kratą. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową łatwozmywalną. Przedział musi być wyposażony w wentylator nawiewno-wywiewny oraz lampę oświetleniową zapalaną z kabiny kierowcy, zabezpieczone osłoną z kraty. Ściana tylna pełnej wysokości wykonanaz kraty stalowej, z drzwiami jednoskrzydłowymi na całą szerokość pojazdu z zamkiem patentowym samozatrzaskowym zamykanym na klucz bez możliwości otwierania od wewnątrz. Oznakowanie: Lampa zespolona w kolorze pomarańczowym z napisem Straż Miejska zamontowana w przedniej części dachu wraz z urządzeniem umożliwiającym podawanie komunikatów słownych. Pas barwy pomarańczowej z taśmy odblaskowej szerokości od 8 do 15 cm umieszczony wokoół pojazdu poniżej dolnej krawędzi okien z wkomponowanym napisem Straż Miejska w kolorze czarnym oraz nr identyfikacyjnym i nr telefonu alarmowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych , Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę następujące dokumenty : 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju , w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 uPzp - wg wzoru załącznik nr 1 do siwz, 2.Oferta wspólna 2.1.w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających sie wspólnie o zamówienia publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy. 2.2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 2 i 3 uPzp składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 1 i 4 uPzp muszą być złożone przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Wrocławia, ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocław, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocława, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.