Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Sandomierz: Świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiektach Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 2a w Sandomierzu i przy ul. Kościuszki 2 w Staszowie (Wydziały Zamiejscowe) oraz konwojowania wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 11952 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sandomierzu , ul. Tadeusza Kościuszki 2a, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 832 36 12, faks 15 832 36 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiektach Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 2a w Sandomierzu i przy ul. Kościuszki 2 w Staszowie (Wydziały Zamiejscowe) oraz konwojowania wartości pieniężnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanym w Sandomierzu przy ul. Kościuszki 2a oraz konwojowania wartości pieniężnych tj. a) Całodobowe świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego (budynku, parkingu, terenów przyległych) i ochrony osób znajdujących się w budynku Zamawiającego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych z pomieszczeń ochranianego budynku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej nie skazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i przeciwko którym nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, sprawował stałą, całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanym przy ul. Kościuszki nr 2 oraz posiadał koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz dysponował grupą interwencyjną, ważną w okresie realizacji zamówienia. b)Usługi konwojowania, ochrony i przewozu pracownika Zamawiającego wraz z pobranymi przez niego wartościami pieniężnymi (inkaso gotówka) z/do siedziby banku znajdującego się na terenie miasta Sandomierz. Konwojowanie wartości pieniężnych, a także ochrona pracownika Zamawiającego będzie realizowana od momentu opuszczenia przez tego pracownika punktu kasowego - kasa Sądu Rejonowego w Sandomierzu przy ul. Kościuszki 2a do momentu przekroczenia drzwi wejściowych Oddziału Banku Pekao S.A. w Sandomierzu ul. Kościuszki 4. Usługa będzie realizowana we wszystkie dni robocze od dnia 01.02.2014r. od poniedziałku do piątku o godzinie ustalonej z Zamawiającym w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności podjęcia konwoju doraźnego, o którym Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie. Transport wartości pieniężnych będzie chroniony przez co najmniej jednego konwojenta będącego kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, zatrudnionym przez wykonawcę na umowę o pracę, nie skazanego prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i przeciwko któremu nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tj. Dz.U. Nr 166 poz. 1128 z póź.zm.). Przewidywana ilość konwojów w trakcie obowiązywania umowy: 229 Część nr 2 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanym w Staszowie (Wydziały Zamiejscowe) przy ul. Kościuszki 2 oraz konwojowania wartości pieniężnych tj. a)Całodobowe świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego (budynku, parkingu, terenów przyległych) i ochrony osób znajdujących się w budynku Zamawiającego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych z pomieszczeń ochranianego budynku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej nie skazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i przeciwko którym nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, sprawował stałą, całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób w budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanych w Staszowie, ul. Kościuszki nr 2 oraz posiadał koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz dysponował grupą interwencyjną, ważną w okresie realizacji zamówienia. b)Usługi konwojowania, ochrony i przewozu pracownika Zamawiającego wraz z pobranymi przez niego wartościami pieniężnymi (inkaso gotówka) z/do siedziby banku znajdującego się na terenie miasta Sandomierz. Konwojowanie wartości pieniężnych, a także ochrona pracownika Zamawiającego będzie realizowana od momentu opuszczenia przez tego pracownika punktu kasowego - kasa Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanych w Staszowie, ul. Kościuszki nr 2 do momentu przekroczenia drzwi wejściowych Oddziału Banku Pekao S.A. ul. Mickiewicza 2 w Staszowie. Usługa będzie realizowana we wszystkie dni robocze od dnia 01.02.2014r. od poniedziałku do piątku o godzinie ustalonej z Zamawiającym w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności podjęcia konwoju doraźnego, o którym Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie. Transport wartości pieniężnych będzie chroniony przez co najmniej jednego konwojenta będącego kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, zatrudnionym przez wykonawcę na umowę o pracę, nie skazanego prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i przeciwko któremu nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tj. Dz.U. Nr 166 poz. 1128 z póź.zm.). Przewidywana ilość konwojów w trakcie obowiązywania umowy: 229.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) o ochronie osób i mienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz usług ochrony fizycznej zrealizowanych lub realizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się: Część nr 1 - dwoma wykonanymi lub wykonywanymi usługami ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, wyposażonych w sygnalizację włamania i napadu, sygnalizację p.poż, system telewizji przemysłowej CCTV i konwojowaniem wartości pieniężnych o wartości rocznej co najmniej 100.000,00 zł brutto każda usługa. Część nr 2 - dwoma wykonanymi lub wykonywanymi usługami ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, wyposażonych w sygnalizację włamania i napadu, sygnalizację p.poż, system telewizji przemysłowej CCTV i konwojowaniem wartości pieniężnych o wartości rocznej co najmniej 100.000,00 zł brutto każda usługa. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi. Wykonawca, jako dowód przedłoży wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie tych usług. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia posiadania wiedzy i doświadczenia musi złożyć oddzielny wykaz usług dla Części nr 1 oraz Części nr 2, a usługi te nie muszą się różnić. 1.Dowodami, o których mowa wyżej, są: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a); c) w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit.a) - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. . w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) . 2. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 1 lit. b) oraz pkt. 2, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Część nr 1 Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wykazu o dysponowaniu stacją monitorowania umożliwiającą podłączenie z systemem alarmowym Zamawiającego drogą łącza telefonicznego (na zasadach podłączenia centrali do linii telefonicznej) umożliwiającą natychmiastową analizę i weryfikację sygnału alarmowego, co pozwoli skierować do budynku grupę patrolowo-interwencyjną. Część nr 2 Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wykazu o dysponowaniu stacją monitorowania umożliwiającą podłączenie z systemem alarmowym Zamawiającego drogą łącza telefonicznego (na zasadach podłączenia centrali do linii telefonicznej) umożliwiającą natychmiastową analizę i weryfikację sygnału alarmowego, co pozwoli skierować do budynku grupę patrolowo-interwencyjną.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami: Część nr 1 Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej 8 osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. kwalifikowanych pracowników ochrony, nie skazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i wobec których nie toczy się postępowanie karne za takie przestępstwo i legitymujących się 2-letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony z informacją o dysponowaniu grupą interwencyjno-patrolową, do wykazu należy załączyć oświadczenie, iż w/w osoby nie są skazane wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko nim postępowanie karne o takie przestępstwo oraz są kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej oraz o dysponowaniu grupą interwencyjno-patrolową. Część nr 2 Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej 8 osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. kwalifikowanych pracowników ochrony, nie skazanych prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i wobec których nie toczy się postępowanie karne za takie przestępstwo i legitymujących się 2-letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony z informacją o dysponowaniu grupą interwencyjno-patrolową, do wykazu należy załączyć oświadczenie, iż w/w osoby nie są skazane wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko nim postępowanie karne o takie przestępstwo oraz są kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej oraz o dysponowaniu grupą interwencyjno-patrolową. Na spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy muszą złożyć odrębne wykazy na Część nr 1 i Część nr 2, a osoby nie mogą się powtarzać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Część nr 1 Opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Część nr 2 Opłaconą polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Sandomierzu, 27-600, ul. Kościuszki 2a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sandomierzu ul. Kościuszki 2a 27-600 Sandomierz, II piętro, pokój 207.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa samochodu dziewięcioosobowego dla Stowarzyszenia "INTEGRACJA" w Sandomierzu
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu i utrzymania terenu przyległego do budynku oraz utrzymania czystości w lokalizacjach SR w Sandomierzu"
- Dostawa zamiatarki wraz z osprzętem dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- REMONT (dostosowane, adaptacja pomieszczeń) budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 6. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- REMONT (dostosowane, adaptacja) obiektów, budynków magazynowo garażowych, z infrastrukturą wewnętrzną. Etap 1 roboty budowlane, remontowe na rok 2024. Teren WPZ ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Jaśle oraz Prokuratury Rejonowej w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2025-2026).
- ZP/22/2024 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O.
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. "
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.