eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych oraz pieluchomajtek dla dorosłych dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Kraków: Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych oraz pieluchomajtek dla dorosłych dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 119537 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych oraz pieluchomajtek dla dorosłych dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 7 zadań (części): Zadanie 1: Serweta nieprzemakalna. Zadanie 2: Przylepiec na włókninie, do mocowania kaniul obwodowych. Zadanie 3: Poliuretanowy, sterylny opatrunek do tracheostomii. Zadanie 4: Opatrunek hypoalergiczny o właściwościach absorbcyjnych i wyściełających. Zadanie 5: Opatrunek foliowy, do mocowania i ochrony wkłuć centralnych podobojczyk. Zadanie 6: Podkłady ginekologiczne. Zadanie 7: Pieluchomajtki dla dorosłych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak., adres strony, na której będzie prowadzona: www.e-przetarg.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać bezpłatnie ze strony: http://przetargi.su.krakow.pl/ lub odpłatnie (30 zł.) w Dziale Zamówień Publicznych w Krakowie ul. Kopernika 19 lub na nr faxu 012 424-71-20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ul. Kopernika 19, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Serweta nieprzemakalna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta nieprzemakalna z samoprzylepnym podłużnym otworem o wymiarach 7-8 x 3-4 cm; wartość szacunkowa: 17622 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przylepiec na włókninie, do mocowania kaniul obwodowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec na włókninie, hypolalergiczny, do mocowania kaniul obwodowych, krótkoterminowych, z nacięciem, jałowy; wymagane cechy: zdolność utrzymania się na skórze przez 24 godz., hypoalergiczność - brak odczynu zapalnego, dobra stabilizacja wkłucia; wartość szacunkowa: 73600 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Poliuretanowy, sterylny opatrunek do tracheostomii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poliuretanowy, sterylny opatrunek do tracheostomii, ułatwiający aplikację, typu STOMA PAD; wartość szacunkowa: 22500 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Opatrunek hypoalergiczny o właściwościach absorbcyjnych i wyściełających..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hypoalergiczny o właściwościach absorbcyjnych i wyściełających, nie przyklejający się do rany; wartość szacunkowa: 3960 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Opatrunek foliowy, do mocowania i ochrony wkłuć centralnych podobojczyk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek foliowy, hypoalergiczny, przeźroczysty, wzmacniający, do mocowania i ochrony wkłuć centralnych podobojczykowych, wodoodporny, dla chorych o bardzo niskiej odporności, jałowy; wymagane cechy: okolica wkłucia - brak odczynu zapalnego, nie pozostawanie kleju po zerwaniu opatrunku, dobra przylepność, nieprzemakalność; wartość szacunkowa: 7200 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Podkłady ginekologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady ginekologiczne, sterylne, opakowanie nie większe niż po 10 szt.; wartość szacunkowa: 10750 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Pieluchomajtki dla dorosłych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wartość szacunkowa: 12650 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.