Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Cieszyn: Remont dachów na terenie Oczyszczalni ścieków w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 119544 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie, ul. Słowicza 59, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794100, fax 033 4794113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów na terenie Oczyszczalni ścieków w Cieszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu pokryć dachowych budynków znajdujących się na terenie Oczyszczalni Ścieków w Cieszynie, przy ul. Motokrosowej 27. Zakres robót obejmuje: 1) wymianę pokrycia dachowego wraz z remontem i uszczelnieniem warstw podkładowych, 2) remont systemu odwodnienia dachów - wymiana rynien, rur spustowych i obróbki blacharskie. Całkowita powierzchnia dachów przeznaczonych do remontu wynosi 970 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne ogłoszonego przez Zakład powinni: 1) mieć uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, to jest powinni spełniać wymogi określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (ocena zostanie przedstawiona na druku ZP-17), na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty (w jednej kopercie wraz ze składaną ofertą)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy. Ma to być podpisany przez wykonawcę druk oświadczenia, który został dołączony do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny zamawiający uznaje dokument, który wystawiono w okresie sześciu miesięcy poprzedzających termin składania ofert w niniejszym zamówieniu. W oryginale lub czytelna kopia poświadczona za zgodność przez wykonawcę. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (minimum trzy) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców - na formularzu dołączonym do SIWZ. Wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi, o których mowa w formularzu zostały wykonane należycie. 4) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i obiektów. Razem z kopiami dokumentów potwierdzającymi przeznaczenie posiadanego sprzętu i obiektów (dowody rejestracyjne, zezwolenia, atesty itp.) - na formularzu dołączonym do SIWZ. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w tym podwykonawców), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wraz z dokumentami poświadczającymi, że te osoby posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na formularzu dołączonym do SIWZ. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W oryginale lub czytelna kopia poświadczona za zgodność przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Cieszyn 43-400 ul. Słowicza 59.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Cieszyn 43-400 ul. Słowicza 59.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji zlokalizowanej na poddaszu dla mocy 170 kW oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Książnicy Cieszyńskiej
- Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Roboty budowlane 3 cz.: Naprawa i konserwacja pomieszczeń i instalacji w budynku nr 9 w Gliwicach; Naprawa pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 1 w Lublińcu; Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
- Budowa budynku remizy OSP w Kwielicach
- Remont dachu zabytkowej części budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.