Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Lubartów: Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla wsi Ostrówek, Ostrówek Kolonia, wieś Cegielnia G. Ostrówek.
Numer ogłoszenia: 119548 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Lubartowski, ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552450, fax 081 8543324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla wsi Ostrówek, Ostrówek Kolonia, wieś Cegielnia G. Ostrówek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem prac jest wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla części obszarów wsi Ostrówek Kolonia,wies Ostrówek, wieś Cegielnia na powierzchnię ogólną 370 ha
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wszystkie wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz pn. OFERTA (załącznik nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w formularz wypełniają, podpisują i składają podmioty wspólnie. W formularzu należy wskazać część zamówienia , której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ich posiadania nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (załącznik nr 3 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (załącznik nr 4 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W wykazie obowiązkowo należy umieścić dane osoby posiadającej uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym prawem. - Dokument potwierdzający uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym prawem. - Wykaz potwierdzonych referencjami opracowań wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat (załącznik nr 6 do SIWZ). 1)Zamawiający nie wymaga przedkładania żadnych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2)Wykonawca, którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajdują się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wszystkie muszą być wypełnione, podpisane i dołączone do oferty. Zamawiający dokona spełniania warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl /BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów w terminach od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 8:00 a 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- "Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Okopowej, Hubalczyków i Weteranów w Lubartowie
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2025 roku
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu WRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB) dla 22 obrębów ewidencyjnych gm. Pacanów"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Budowa drogi gminnej w m. Borzęcino Gmina Dębnica Kaszubska w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.