eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczucinPrzygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach gminy Szczucin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Szczucin: Przygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach gminy Szczucin
Numer ogłoszenia: 119551 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie , ul. Piłsudskiego 7, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 14 643 51 39, faks 14 643 40 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.lh.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach gminy Szczucin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Szczucinie w stołówce przy Zespole Szkół w Szczucinie a także przygotowywanie i dowóz posiłków do: Zespołu Szkół w Borkach, Szkoły Podstawowej w Zabrniu, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Skrzynce, Gimnazjum w Radwanie Zakres przedmiotu zamówienia 1) Usługa będzie dotyczyć: a) Uczniów szkół, którym zostało przyznane bezpłatne dożywianie w trybie decyzji administracyjnej GOPS lub decyzji dyrektora szkoły. Posiłki dla tych uczniów będą wydawane w oparciu o imienną listę uczniów przekazywaną na bieżąco Wykonawcy przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczucinie i Dyrektora szkoły, b) Uczniów, dla których rodzice zakupują posiłki. Posiłki będą wydawane w oparciu o listę przygotowaną przez każdą ze szkół na każdy miesiąc . 2) Planowany okres wydawania posiłków obejmuje: a) okres od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2018 r. b) Posiłki będą wydawane w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez MEN, 3) Ilość posiłków w szkołach może się zmieniać w zależności od: a) frekwencji uczniów, o czym Wykonawca będzie informowany przez dyrektorów szkół codziennie do godz. 8:30 rano. b) liczby chętnych do korzystania z wyżywienia. 4) Posiłki będą wydawane w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. 5) Orientacyjna liczba wydawanych posiłków w miesiącu czerwiec 2016r. ok. 600 dziennie Inne okoliczności dotyczące zamówienia. 1) Cały proces przygotowania posiłków może się odbywać wyłącznie w pomieszczeniach kuchennych w budynku Zespołu Szkół w Szczucinie. 2) Wykonawca otrzyma nieodpłatnie w użyczenie pomieszczenia kuchenne wyposażone w urządzenia i sprzęt do przygotowywania i wydawania posiłków w Zespole Szkół w Szczucinie na podstawie porozumienia z Dyrektorem Zespołu Szkół w Szczucinie. 3) Wykonawca we własnym zakresie dokona niezbędnych formalności umożliwiających użytkowanie kuchni i stołówki, w tym zastosowanie w pomieszczeniach klimatyzacji zgodnie z decyzją NS.9022.1.57.2016 Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego z dnia 19 kwietnia 2016 r.( do wglądu u Zamawiającego) 4) Wykonawca będzie ponosił koszty zużytej wody zimnej i kanalizacji w cenie 8,00 zł za 1 m3 na podstawie wskazań podliczników, zużytego prądu w cenie 0,52 zł za 1 kWh na podstawie wskazań podliczników oraz za gaz w cenie 2,04 zł za 1 m3 na podstawie wskazań podliczników. Instalacje podliczników Wykonawca wykona we własnym zakresie na własny koszt. Do czasu zainstalowania podliczników wymienionych mediów płatności będą regulowane szacunkowo według dotychczasowej kalkulacji kosztów: woda i kanalizacja: 41 m3 x 8,00 zł= 328 zł za miesiąc, prąd: 500 kWh x 0,52 zł = 260 zł za miesiąc, gaz: 210 m3 x 2,04 zł = 428,40 zł za miesiąc. 5) Posiłki przygotowane w stołówce Zespołu Szkół w Szczucinie zostaną wydane uczniom Szkoły Podstawowej w Szczucinie i Gimnazjum w Szczucinie w stołówce szkolnej ze względu na wspólne jej użytkowanie. Posiłki będą wydawać na talerz pracownicy Wykonawcy . 6) Wykonawca będzie dostarczał do: Szkoły Podstawowej w Zabrniu, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Skrzynce, Gimnazjum w Radwanie, Zespołu Szkół w Borkach posiłki przygotowane w stołówce Zespołu Szkół w Szczucinie własnym lub zleconym przez siebie transportem w atestowanych termosach w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. W tych szkołach posiłki będą wydawane przez pracowników szkół. 7) Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, lecz z produktów świeżych. 8) Dyrektorzy szkół przyjmują na siebie sprawy organizacyjne związane z wydawaniem posiłków to jest: zamawianie ilości posiłków zgodnie z frekwencją codziennie do godz. 8:30 rano, prowadzenie imiennej ewidencji ilości wydanych posiłków za dany miesiąc dla GOPS, ewidencję absencji i informowanie o niej Wykonawcy, organizację przerw międzylekcyjnych zapewniającą prawidłowe wydanie i spożycie posiłku. 9) Pomieszczenia i sprzęt do użyczenia można oglądać w wymienionej szkole w dniach i godzinach pracy szkoły po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły - tel.14/643-6426 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiada za jakość wydawanych posiłków i przestrzeganie norm sanitarnych. 11) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli wykonywania zamówienia na każde żądanie oraz powiadomi o każdej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej i o jej wynikach. W ramach kontroli Wykonawca umożliwi przedstawicielowi Zamawiającego spożycie posiłku na każde żądanie bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia oraz prowadzi działalność gospodarczą w zakresie gastronomii Nr PKD-2007 56.29.Z,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje samochodem, który jest przystosowany do przewozu żywności wraz z informacją o podstawie do dysponowania samochodem (na formularzu własnym).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz złoży informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (stażu na danym stanowisku) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zatrudnienie co najmniej 4-ch osób (byłych pracowników kuchni ZS Szczucin , ZS Borki - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.lh.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie ul. Piłsudskiego 7 33-230 Szczucin woj. małopolskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie ul.Piłsudskiego 7 33-230 Szczucin woj. małopolskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.