Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Kielce: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
w przewidywanej ilości 31 800 Mg na potrzeby Obwodów Drogowych Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich
Numer ogłoszenia: 119556 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 31 800 Mg na potrzeby Obwodów Drogowych Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 31.800 Mg na potrzeby Obwodów Drogowych Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, w tym: Zadanie nr 1. OD Zgórsko - przewidywana ilość 5.000 Mg, Zadanie nr 2. OD Łopuszno - przewidywana ilość 6.800 Mg (w tym, na terenie tego Obwodu Drogowego, Wykonawca powinien przewidzieć ewentualną zmianę miejsca dostawy do m. Kurzelów w przewidywanej ilości - 3 400 Mg), Zadanie nr 3. OD Pińczów - przewidywana ilość 4.500 Mg, Zadanie nr 4. OD Staszów - przewidywana ilość 6.000, Mg Zadanie nr 5. OD Nowa Słupia - przewidywana ilość 5.500 Mg, Zadanie nr 6. OD Ostrowiec Świętokrzyski -1.500 Mg, Zadanie nr 7. OD Tempoczów - 2.500 Mg. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku do Obwodów Drogowych zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną oraz szczegółowym zestawieniem ilości i terminów dostaw dla każdego Obwodu Drogowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - 1.500,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - 1.800,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - 700,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - 1.800,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 - 1.900,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 - 500,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 - 600,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie piasku: - dla zadań 1-5 - w ilości co najmniej 4 500 Mg, - dla zadań nr 5 i 6 - w ilości co najmniej 1 500 Mg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w opraciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 2 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 2 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - działanie siły wyższej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 5, 6 lub 7; wersja papierowa - cena 5 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 19(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. OD Zgórsko - przewidywana ilość 5.000 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 5.000 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Zgórsku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. OD Łopuszno - przewidywana ilość 6.800 Mg (w tym, na terenie tego Obwodu Drogowego, Wykonawca powinien przewidzieć ewentualną zmianę miejsca dostawy do m. Kurzelów w przewidywanej ilości - 3 400 Mg).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 6.800 Mg (w tym, na terenie tego Obwodu Drogowego, Wykonawca powinien przewidzieć ewentualną zmianę miejsca dostawy do m. Kurzelów w przewidywanej ilości - 3 400 Mg) na potrzeby Obwodu Drogowego w Łopusznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. OD Pińczów - przewidywana ilość 4.500 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 4.500 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Pińczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. OD Staszów - przewidywana ilość 6.000 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 6.000 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Staszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. OD Nowa Słupia - przewidywana ilość 5.500 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 5.500 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Nowej Słupi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. OD Ostrowiec Świętokrzyski - przewidywana ilość 1.500 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 1.500 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. OD Tempoczów - przewidywana ilość 2.500 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w przewidywanej ilości 2.500 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Tempoczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi medyczne
- Zakup aparatu echokardiograficznego wraz z wyposażeniem dla Kliniki Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont drogi powiatowej nr 1354T w miejscowości Radomice.
- Zakup komputerów przenośnych typu laptop na potrzeby projektu pn. "Profilaktyka świętokrzyskich pracowników". IZP.2411.95.2025.AJ
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.