Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-28
Warszawa: 06/WNoŻCiK/SGGW/2015
Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody
Numer ogłoszenia: 11955 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 06/WNoŻCiK/SGGW/2015 Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrod. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ. CPV: 30190000-7, 31224810-3, 30237410-6, 31411000-0, 30197644-2, 30125110-5, 30124000-4.. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1 - różny sprzęt i artykuły biurowe. CPV: 30190000-7, 31224810-3, 30237410-6, 31411000-0 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie sprzętów i artykułów biurowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Brak. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2 - papier kserograficzny. CPV: 30197644-2 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie papieru kserograficznego opisanego szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Brak. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3 - tonery do drukarek. CPV: 30125110-5 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie tonerów do drukarek opisanych szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Z uwagi na fakt, iż zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację posłużył się określeniami wskazującymi na producenta, dopuszcza się również materiały równoważne w stosunku do określonych w SIWZ. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku wkładów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. Zamawiający dopuszcza tylko tonery fabrycznie nowe nieregenerowane. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4 - części eksploatacyjne do drukarki. CPV: 30124000-4 . Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie części eksploatacyjnych do drukarki opisanych szczegółowo w załączniku nr 4d do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Materiały eksploatacyjne powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, rozmiar, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość utrwalenia, nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 31.22.48.10-3, 30.23.74.10-6, 31.41.10.00-0, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 14 pkt 5 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=3077
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, SZTwŻ, ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa, bud. 32, pok. A 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, SZTwŻ, ul. Nowoursynowska 159 C, bud. 32 pok. A 109, 02-776 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POIG 01.03.01-00-204/09 WOŁOWINA.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1 - różny sprzęt i artykuły biurowe. CPV: 30190000-7, 31224810-3, 30237410-6, 31411000-0 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie sprzętów i artykułów biurowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 31.22.48.10-3, 30.23.74.10-6, 31.41.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2 - papier kserograficzny. CPV: 30197644-2 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie papieru kserograficznego opisanego szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3 - tonery do drukarek. CPV: 30125110-5 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie tonerów do drukarek opisanych szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Z uwagi na fakt, iż zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację posłużył się określeniami wskazującymi na producenta, dopuszcza się również materiały równoważne w stosunku do określonych w SIWZ. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku wkładów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. Zamawiający dopuszcza tylko tonery fabrycznie nowe nieregenerowane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnych sprzętów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów do drukarek, części do maszyn biurowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4 - części eksploatacyjne do drukarki. CPV: 30124000-4 . Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie części eksploatacyjnych do drukarki opisanych szczegółowo w załączniku nr 4d do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Materiały eksploatacyjne powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, rozmiar, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość utrwalenia, nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.