Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Łódź: Wykonanie wycen
Numer ogłoszenia: 119562 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji, ul. Piotrkowska, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384378, 6384255, 6384254, fax 042 6384242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności samodzielnych lokali użytkowych, które po wyodrębnieniu będą stanowić oddzielne nieruchomości, położonych w Łodzi, wg załączonego Wykazu nieruchomości, dla potrzeb prowadzonych spraw sprzedaży lokali na rzecz dotychczasowych najemców. B. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Łodzi, wg załączonego Wykazu nieruchomości. Oszacowane wartości będą stanowiły podstawę do: 1. sprzedaży lub ustalenia opłaty pierwszej i opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów dla potrzeb sprzedaży lokali opisanych w pkt A zgodnie z załączonym Wykazem nieruchomości; 2. aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów dla lokali będących przedmiotem odrębnego prawa własności znajdujących się na nieruchomościach ujętych w Wykazie nieruchomości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.12.30.00 - Sprzedaż nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.12.30.00 - Sprzedaż nieruchomości .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Tomasz Cieślak - HAL - TOM P.P.U., ul. Smulska 49, 94-313 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13000
- Oferta z najniższą ceną: 13000 / oferta z najwyższą ceną: 13000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa źródeł światła i opraw oświetleniowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- SZP.281.16.2025 - Dostawa nalepek, etykiet i taśm dla Instytutu "CZMP"
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania części budynku biurowo-usługowego przy ul. Beskidzkiej 172 w Łodzi dla celów punktu żłobkowego wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia oraz dla obszaru sądów rejonowych przy Wojska Polskiego 180 w Łodzi
- Przebudowa budynku żłobka nr 20 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wioślarskiej 27
- Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt z terenu Miasta Łodzi w 2025 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.