Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Zielonka: Dostawa sprzętu komputerowego, laboratoryjnego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 119580 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, laboratoryjnego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie no-wego sprzętu komputerowego, laboratoryjnego i oprogramowania. 1 Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stano-wiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 2 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu na stanowiskach pracy. 3 Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), znak spełniający normy energooszczędności oraz świadectwa jakości, certyfika-ty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5) udzielą gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy, Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań okre-ślonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na pod-stawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w ob-liczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy 2) Formularz ofertowy (oferta). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z. 4) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wyklu-czeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że do-stawy te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finanso-wej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy; 2) oświadczenie, że przy dostawie sprzętu komputerowego, laboratoryjnego i opro-gramowania wykonawca dostarczy na oferowany sprzęt świadectwa jakości, certy-fikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne, 3) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych po-stanowieniach umowy. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozpo-rządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdza-jących spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każde-go z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 7.1 do 7.8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz.Zastrzeżone dokumenty 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podle-gających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Wyszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie no-wego sprzętu komputerowego. Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stano-wiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu na stanowiskach pracy. Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), znak spełniający normy energooszczędności oraz świadectwa jakości, certyfika-ty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie no-wego sprzętu laboratoryjnego. Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stano-wiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu na stanowiskach pracy. Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), znak spełniający normy energooszczędności oraz świadectwa jakości, certyfika-ty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego oprogramowania komputerowego. Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stano-wiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 3.3 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu na stanowiskach pracy. Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), znak spełniający normy energooszczędności oraz świadectwa jakości, certyfika-ty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
- Dostawa kontenera pełniącego funkcję mobilnego centrum danych dla Państwowej Straży Pożarnej
- Dostawa sprzętu komputerowego; komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory, myszki i klawiatury, drukarki termotransferowe
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.