eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWymiana instalacji elektrycznej w budynku TPD przy ul. Nowowiejskiej 73 w Dzierżoniowie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Dzierżoniów: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku TPD przy ul. Nowowiejskiej 73 w Dzierżoniowie .
Numer ogłoszenia: 119589 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, fax 074 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku TPD przy ul. Nowowiejskiej 73 w Dzierżoniowie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Wymianę złączy kablowych ze skrzynką licznikową; 2. Wymianę linii zasilających i przewodów w budynku; 3. Wymianę opraw oświetleniowych, gniazd i puszek. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto, zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: -przejęcie terenu budowy, -organizację zaplecza budowy, -zapewnienie dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, -uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, -wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia -przedłożenie zamawiającemu przed przystąpieniem do robót, uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach -uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie ustawy o odpadach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunek: wykonawca posiada doświadczenie w zakresie remontu, wymiany lub wykonywania wewnętrznych instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych; wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, 2. warunek: wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3. warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, 4 .dodatkowy warunek : przyjęcie projektu umowy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Odrzucenie oferty Wykonawcy nastąpi na zasadach określonych w ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.dokument: wykazanie wykonania wyżej opisanej 1 roboty z podaniem nazwy zamawiającego, lokalizacji, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych wraz z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć protokół odbioru robót - wg załącznika B, 2.dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami - wg załącznika A; należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem posiadania odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności zawodowej; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert 3.dokument: złożenie oświadczenia, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.dokument: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zaparafowany przez siebie projekt umowy przekazany przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_inwestycje.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Klienta, st. A - Informacja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.