Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Warszawa: Usługa lokalizacji i wdrożenia polskiej wersji Platformy IP Panorama
Numer ogłoszenia: 119606 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej , Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, faks (022) 579-03-74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa lokalizacji i wdrożenia polskiej wersji Platformy IP Panorama.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa lokalizacji i wdrożenia polskiej wersji PLATFORMY IP PANORAMA. Przez pojęcie PLATFORMA IP PANORAMA należy rozumieć łącznie: a) Statyczną stronę www do udostępniania i wyświetlania kursów przez przeglądarki internetowe, która będzie zawierać treści przekazane przez Urząd, lub które zostaną przetłumaczone ze strony http://www.wipo.int/sme/en/multimedia/ - warstwa wizualna. Wszelkie zaplecze - jakkolwiek rozumiane (np. administracyjne, dodatkowy kod, itp.) nie podlega tłumaczeniu. b) 10 kursów przygotowanych w technologii Macromedia Flash. Zamówieniem objęte są następujące elementy: 1) Lokalizacja (z języka angielskiego) i docelowe wdrożenie polskiej wersji Platformy IP Panorama w środowisku technicznym Zamawiającego. Dla celów postępowania przetargowego Zamawiający wskazuje wersję angielską platformy www i kursów pod adresem http://www.wipo.int/sme/en/multimedia/ 2) Lokalizacja wskazanych przez Zamawiającego kursów e-learningowych (od nr 1 do nr 10) i zamieszczenie ich na polskiej wersji Platformy IP Panorama obejmującej w szczególności: a) przetłumaczenie tekstów z języka angielskiego na język polski kursów; b) nagrania lektorskie (w języku polskim) kwestii wypowiadanych przez postacie pojawiające się w kursach (przygotowanych w technologii Flash); c) synchronizację przetłumaczonych tekstów z kwestiami wypowiadanymi przez postacie pojawiające się w w/w kursach. 3) Opracowanie i wykonanie projektu graficznego (makiety strony) oraz przygotowanie polskiej wersji językowej strony www, wraz z jej docelowym wdrożeniem w UPRP jako Platformy IP Panorama, opartej na technologii i oprogramowaniu webowym w języku skryptowym HTML, ASPX, PHP lub równoważnym funkcjonalnie, dostępnej poprzez przeglądarkę internetową. 4) Wytłoczenie 10 tysięcy płyt CD/DVD z polską wersją offline Platformy IP Panorama i towarzyszącymi jej kursami. 5) Świadczenia usług gwarancyjnych dotyczących Platformy i kursów (w tym korekta błędów w tłumaczeniu i lokalizacji Platformy i kursów oraz działania Platformy) przez okres 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego pt. Wsparcie efektywnego wykorzystania własności przemysłowej w innowacyjnej gospodarce, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 5.2. Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 72.21.21.90 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 7 500,00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych) przez cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia wymaganego do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, tj. prawidłowo zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, wymienioną poniżej usługę: Wykonawca zaprojektował lub zlokalizował co najmniej 1 godzinę materiałów e-learningowych (rozumiane jako edycja i modyfikacja tekstu, grafik oraz nagrań lektorów) w technologii Flash. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować zespołem dedykowanym do wykonania zamówienia, w skład którego będą wchodziły co najmniej niżej wymienione osoby, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: a) Minimum dwóch tłumaczy z języka angielskiego na język polski posiadających (każdy): doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym, co najmniej 10 dokumentów po minimum 10 stron obliczeniowych, z języka angielskiego na język polski, zawierających terminologię ekonomiczną lub biznesową, w okresie ostatnich trzech lat. b) Specjalista ds. flash grafiki o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej: doświadczenie w przygotowaniu oraz zrealizowaniu co najmniej różnych 5 modułów e-learningowych pod względem technicznym (flash grafika), z postaciami, do których animacje były synchronizowane z nagraniami lektorów, w ramach co najmniej 1 należycie wykonanej usługi, której przedmiotem było opracowanie i wdrożenie szkoleń e-learning, a wartość tej usługi (tych usług) wyniosła co najmniej 10.000,00 PLN brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
próbka demo (lekcja demo) - na pendrivie lub płycie DVD, zlokalizowanej części kursu e-learningowego, z dostosowaniem (synchronizacją) wypowiedzi do scenki w lekcji demo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość usługi - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy: 1) dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 2) będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) będących następstwem działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
00-950 Warszawa
al. Niepodległości 188/192
Kancelaria Ogólna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna (pok. nr 9) Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa al. Niepodległości 188/192.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego pt. Wsparcie efektywnego wykorzystania własności przemysłowej w innowacyjnej gospodarce, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 5.2. Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych zwykłych i przysięgłych dla uczestników projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.