eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiTERMOMODERNIZACJA DWÓCH BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 10/12 - ETAP I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Ostrów Wielkopolski: TERMOMODERNIZACJA DWÓCH BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 10/12 - ETAP I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
Numer ogłoszenia: 11961 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsu.osw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA DWÓCH BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 10/12 - ETAP I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ SKRZYNKOWEJ NA STOLARKĘ DREWNIANĄ OKIENNĄ ZESPOLONĄ W BUDYNKU NR 10 SZKOŁY (komplet okien) 1.1 Wykucie z muru okien drewnianych skrzynkowych - 333,630 [m2], 1.2 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (piwnica) - 3,662 [m2], 1.3 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone (4(16Ar(4), (piwnica) - 41,667 [m2], 1.4 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (parter) - 5,050 [m2], 1.5 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (parter) - 90,770 [m2], 1.6 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (I piętro) - 2,525 [m2], 1.7 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (I piętro) - 87,799 [m2], 1.8 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (II piętro) - 2,525 [m2], 1.9 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (II piętro) - 75,283 [m2], 1.10 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (poddasze) - 24,349 [m2], 1.11 Parapety zewnętrzne z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 109,817 [m2], 1.12 Parapety wewnętrzne z drewna sosonowego malowane w kolorze białym gr. min. 3,5 [cm] - 0 [szt.]. 2. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ SKRZYNKOWEJ NA STOLARKĘ DREWNIANĄ OKIENNĄ ZESPOLONĄ W BUDYNKU NR 12 SZKOŁY (komplet okien) 2.1 Wykucie z muru okien drewnianych skrzynkowych - 340,904 [m2], 2.2 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (piwnica) - 23,287 [m2], 2.3 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone (4(16Ar(4), (piwnica) - 26,906 [m2], 2.4 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (parter) - 2,525 [m2], 2.5 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, antywłamaniowe klasy P4 (4.4.4(16Ar(4), (parter) - 2,525 [m2], 2.6 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (parter) - 90,770 [m2], 2.7 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (I piętro) - 5,050 [m2], 2.8 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, antywłamaniowe klasy P4 (4.4.4(16Ar(4), (I piętro) - 2,525, 2.9 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (I piętro) - 91,396 [m2], 2.10 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, bezpieczne klasy O2 (4(16Ar(3.3.2), (II piętro) - 2,525 [m2], 2.11 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (II piętro) - 82.166 [m2], 2.12 Dostawa i montaż okien zespolonych z drewna klejonego, sosnowego w kolorze białym, szkło zespolone, (4(16Ar(4), (poddasze) - 11.232 [m2], 2.13 Parapety zewnętrzne z blachy tytan - cynk gr. 0,7 [mm] - 96,310 [m2], 2.14 Parapety wewnętrzne z drewna sosonowego malowane w kolorze białym gr. min. 3,5 [cm] - 106 [szt.]..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej sześć robót budowlanych, polegających na dostawie i montażu stolarki okiennej drewnianej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ. Na spełnienie tego warunku można posłużyć się wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ. Na spełnienie tego warunku można polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.4. SIWZ. Przy spełnianiu tego warunku wykonawca nie może powołać się na dysponowanie zasobami innych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru); 2. Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (wg załączonego wzoru); 3. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa powyżej mogą: 1) dotyczyć przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) zawieszenia robót przez zamawiającego, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) wystąpienia innych robót nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy, d) wystąpienia siły wyższej, e) zmian dokumentacji projektowej, o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone, 2) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa powyżej, należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz niezwłocznie zgłosić pisemnie osobie odpowiadającej za realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsu.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowych, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 12, pokój 102 (sekretariat) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.