eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesnoochrona stacjonarno-fizyczna obiektu przy ul. Sądowej 3 Sądu Rejonowego w Oleśnie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Olesno: ochrona stacjonarno-fizyczna obiektu przy ul. Sądowej 3 Sądu Rejonowego w Oleśnie
Numer ogłoszenia: 119625 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Oleśnie, ul. Sądowa, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 0-34 3596900, 3596930, fax 0-34 3583901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona stacjonarno-fizyczna obiektu przy ul. Sądowej 3 Sądu Rejonowego w Oleśnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Ochrona stacjonarno-fizyczna budynku przy ul. Sądowej 3 w Oleśnie w godzinach 6.30 do 20.00 w dni powszednie (domyślnie dni powszednie uznawane za pracujące od poniedziałku do piątku) w tym w godzinach czasu urzędowania Zamawiającego tj. 7.30 do 15.30 wymagany skład dwuosobowy oraz w godzinach 7.30 do 16.00 w dni wolne od pracy (domyślnie soboty, niedziele i święta), określone szczególnymi przepisami prawa lub wprowadzone zarządzeniem Prezesa Sądu Rejonowego w Oleśnie, a wyjątkowo w dniu 24.12.2008r. w godzinach od 6.30 do 16.00. 1.2. Zapewnienie stałej grupy pracowników ochrony. Zmiana pracownika ochrony winna być odnotowana w książce służby. 1.3. W godzinach pracy Zamawiającego (przy składzie dwuosobowym) jeden pracownik ochrony musi posiadać licencję minimum I stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) i rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998 roku w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw (Dz. U. z 1998 Nr 113, poz.731) i posiadać ją w miejscu pełnienia dyżuru do wglądu przez Zamawiającego i każdą osobę tego wymagającą. 1.4. Pracownicy ochrony winni być ubrani w mundury firmowe i wyposażeni w identyfikatory osobiste oraz powinni dysponować łącznością bezprzewodową do kontaktów ze Strażą Pożarną, Policją, Pogotowiem, Grupą interwencyjną Wykonawcy, Prezesem Sądu Rejonowego w Oleśnie. 1.5. Przed rozpoczęciem pracy Zamawiającego pracownik ochrony otwiera bramę wjazdową, zamyka bramkę wejściową, deaktywuje system alarmowy, otwiera drzwi wejściowe. 1.6. W czasie pracy Zamawiającego jeden pracownik ochrony nadzoruje bezpieczeństwo poprzez obserwację obrazu z kamer monitoringu wewnętrznego, systemu antynapadowego, umożliwia wjazd pojazdom uprzywilejowanym, tj. konwojom oraz pracownikom Zamawiającego w ciągu pełnienia dyżuru - otwiera i zamyka bramę wjazdową, dokonuje obchodu budynku minimum 1 raz w ciągu godziny. Reakcja pracownika ochrony na alarm antynapadowy, od momentu uruchomienia się alarmu do momentu stawienia się w biurze z którego pochodzi zawiadomienie nie może być dłuższa niż 20 sekund. Dodatkowo odpowiedzialny jest za wydawanie i pobieranie kluczy zgodnie z wprowadzoną u Zamawiającego procedurą ograniczonego i rejestrowanego dostępu do pomieszczeń. Drugi pracownik pełni w czasie pracy Zamawiającego dyżur przed wejściem wewnętrznym do budynku Sądu, nadzoruje by do jednostki nikt z petentów nie wniósł broni palnej, noży i innych potencjalnie uważanych za niebezpieczne rzeczy. Z uwagi braku depozytu w budynku Sądu, dopuszcza się wniesienie na teren budynku broni palnej przez policję, fakt ten należy jednak odnotować w ewidencji, spisując imię i nazwisko, jednostkę policji oraz numer służbowy z legitymacji. Legitymuje w miarę możliwości osoby wchodzące, weryfikuje cel wizyty, sprawdza wezwanie/zawiadomienie i porównuje je z wokandami, informując petenta gdzie znajduje się jego miejsce docelowe (piętro, nr pokoju). W planach jest zakup bramki wykrywającej metal i dodatkowym zadaniem dla pracownika ochrony będzie jej obsługa. W przypadku opuszczenia przez pracownika ochrony stanowiska monitoringu, drugi pracownik niezwłocznie go zastępuje do momentu jego powrotu. 1.7. Po zakończeniu pracy Zamawiającego pracownik ochrony zamyka bramę wjazdową, drzwi wejściowe, sprawdzając, aby na terenie budynku nie pozostawały osoby nieuprawnione oraz aby na teren budynku nie wchodziły osoby nieuprawnione, a po zakończeniu służby gasi światła, aktywuje system alarmowy, opuszcza budynek sądu, zamyka za sobą na klucz drzwi wejściowe i bramkę wejściową, bądź bramę wjazdową. 1.8. Po zakończeniu pracy Zamawiającego i w dniach wolnych od pracy Zamawiającego, pracownik ochrony nadzoruje budynek przy użyciu obrazu z monitoringu wewnętrznego, a dodatkowo dokonuje obchodu budynku (nie rzadziej niż co 2 godziny) sprawdzając zabezpieczenie budynku, pokoi biurowych, wszystkich pomieszczeń magazynowo - piwnicznych. 1.9. Zauważone usterki wpisuje do książki usterek i przekazuje bez zbędnej zwłoki Zamawiającemu. 1.10. W przypadku zaistnienia kradzieży, rabunku, włamania, pożaru lub innych zdarzeń powodujących szkodę w ochranianym przez Wykonawcę mieniu, pracownik Wykonawcy powiadamia właściwe służby (Policji, Straży Pożarnej) lub inne organy, Zamawiającego i jednocześnie zabezpiecza miejsce zdarzenia (ślady), a Zamawiający w ciągu 5 dni sporządza protokół z udziałem przedstawicieli Wykonawcy, w którym podaje rodzaj, ilość, wartość utraconych przedmiotów lub poniesionej szkody. 1.11. Pracownik ochrony w przypadku awarii, pożaru, włamania, zagrożenie mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie Sądu, może otworzyć sejf z kluczami znajdujący się w biurze podawczym budynku przy ul. Sądowej 3 w Oleśnie. 1.12. Zaistniałe i stwierdzone w czasie kontroli przez Zamawiającego nieprawidłowości zostaną wpisane do książki kontroli i winny być niezwłocznie usunięte przez pracownika ochrony. 1.13. Ścisłe przestrzeganie Regulaminu Pracy obowiązującego u Zamawiającego. 1.14. Rzetelne i dokładnie wykonywanie wszelkich prac wynikających z zakresu czynności. 1.15. Utrzymanie należytego porządku i czystości w miejscu pracy. 1.16. Pracownik ochrony powinien sprawdzić czy pracownicy pozostający w budynku po godzinach pracy mają zgodę Prezesa i są wpisani do odpowiedniej książki ewidencyjnej, jeżeli nie, to dokonać takiego wpisu. 1.17. Prowadzenie ewidencji pracowników wykonujących prace po godzinach urzędowania, tj. pomiędzy 18.00 - 20.00 w poniedziałki i 15.30 - 20.00 w pozostałe dni powszednie oraz w dni wolne od pracy w Sądzie Rejonowym w Oleśnie. 1.18. Pracownik ochrony obowiązany jest wylegitymować każdą osobę, która usiłuje wejść do budynku w i po godzinach pracy Zamawiającego, a po godzinach pracy Zamawiającego dokonać wpisu do książki ewidencji. W przypadku wezwanych na przesłuchania osób, sprawdzić wezwania i skorygować z wokandami wyznaczonymi na ten dzień. 1.19. Wykonawca zabezpieczy swoim pracownikom ochrony wszystkie świadczenia wynikające z kodeksu pracy. 1.20. Pracownicy ochrony poddadzą się szkoleniu w zakresie struktury organizacyjnej Sądu celem udzielania stosownych informacji stronom wchodzących do budynku, a także szkoleniu z obsługi urządzeń monitoringu wewnętrznego. 1.21. Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie p. poż. 1.22. Pracownicy ochrony muszą zapoznać się z instrukcją p. poż. budynku oraz ją stosować.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63811,13 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODNOWA Sp. z o.o., ul. Koraszewskiego 8-16, 46-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 63811.13
  • Oferta z najniższą ceną: 63811.13 / oferta z najwyższą ceną: 92844.67
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.