To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Lublin: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania
w czystości budynków: WIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ w: Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu w okresie od 2 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.
Numer ogłoszenia: 11965 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358117 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7186201, 7186258, faks -81 7186255.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków: WIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ w: Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu w okresie od 2 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków: WIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ w: Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu a) WIOŚ w Lublinie ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin - sprzątanie pomieszczeń biurowych - codziennie - sprzątanie korytarzy i klatek schodowych - codziennie o łącznej powierzchni 1134 m2 Rodzaje podłóg: Lastrico, gres, pcv - 702 m2 parkiet lakierowany - 330 m2 wykładzina dywanowa - 102 m2 razem: 1134 m2 - sanitariaty - 11 szt. (dozowniki mydła 29 szt. podajniki ręczników 26 szt.) - mycie okien 2 x w roku, 104 szt. - 250 m2 - mycie drzwi wewnętrznych 90 szt. - 180 m2 - 1x w tygodniu - mycie drzwi i ścianek przeszkolonych -60 m2 - 1x w tygodniu - utrzymanie w czystości aparatów telefonicznych - ilość osób ? zatrudnionych - 70 b) Delegatura w Białej Podlaskiej, ul. Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska, - sprzątanie pomieszczeń 451 m2 - codziennie Rodzaje podłóg: terakota 83,0 m2 terakota, na której leżą chodniki dywanowe 77,0 m2 wykładzina dywanowa 291,0 m2 razem: 451,0 m2 - sanitariaty - 4 kabiny - codziennie - mycie okien i drzwi oszklonych o powierzchni 92 szt. - 135,14 m2 - 2x w roku, - mycie drzwi wewnętrznych 37 szt. - 74 m2 - 1x w miesiącu - utrzymanie w czystości chodników i placu manewrowego 500 m2 - w miarę potrzeb, zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego, - koszenie trawy i usunięcie skoszonej trawy, grabienie i usuwanie liści - 4000 m2 zgodnie z poleceniem zamawiającego, - odśnieżanie chodników, wjazdu do posesji i dojazdów do garaży; grabienie opadłych liści 250 m2 - w miarę potrzeb, zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego lub wynikających z warunków atmosferycznych, - ilość osób - 31. c) Delegatura w Chełmie, Laboratorium ul. Jagiellońska 64, 22-100 Chełm, - sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 425 m2 - codziennie Rodzaje podłóg: Lastryko - 40 m2 Terakota - 140 m2 Posadzki PCV - 200 m2 Wykładziny dywanowe - 45 m2 razem: 425 m2 - mycie okien - 2x w roku, 54 szt., powierzchnia okien 82 m2 - mycie drzwi oszklonych 2 szt. o powierzchni 8 m2 - 2x w roku - mycie drzwi - 4x w roku, szt. 32, powierzchnia drzwi 64 m2. - utrzymanie w czystości chodników i placów manewrowych 350 m2 - w miarę potrzeb, zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego, - sanitariaty - 3 szt. - codziennie - koszenie trawy i usunięcie skoszonej trawy, grabienie i usuwanie liści, - 1000 m2 zgodnie z poleceniem zamawiającego - chodników i placów manewrowych 350 m2 - w miarę potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego, lub wynikających z warunków atmosferycznych - ilość osób - 12 Pomieszczenia biurowe przy Pl. Niepodległości 1 - sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 143 m2 ? - codziennie Rodzaj podłogi -wykładzina dywanowa - mycie okien - 2 x w roku, szt. 9, powierzchnia okien - 27 m 2 - mycie drzwi 1 x w miesiącu szt. 9, powierzchnia drzwi - 36 m 2 c) Delegatura w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69a, 22-400 Zamość, - sprzątanie pomieszczeń biurowych - codziennie: Rodzaje podłóg: - wykładzina dywanowa - 224 m2 - PCV - 84 m2 - korytarz - wykładzina - 71 m2 razem: 379 m2 - sprzątanie pomieszczeń laboratoryjnych - codziennie: Rodzaje podłóg: - terakota /lastriko - 330m2 - korytarz - PCV - 116 m2 razem: 446 m2 - sanitariaty - 4 szt. ( w tym 8 kabin, 2 pisuary) o powierzchni 43m2 - codziennie - parter - codziennie Rodzaj podłogi - lastriko - 100 m2 - klatki schodowe - codziennie Rodzaj podłogi - lastriko - 84,12m2 - sprzątanie piwnic 2 x w roku Rodzaj podłóg: - terakota - 131 m2 - korytarz - wykładzina - 31 m2 - sprzątanie poddasza - wentylatornia 2 x w roku Rodzaj podłogi - cement -116 m2 - sprzątanie sali konferencyjnej 38 m2 - w miarę potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego Rodzaj podłogi - wykładzina dywanowa - mycie okien i drzwi oszklonych - 2x w roku, powierzchnia okien 170 m2 - mycie drzwi wewnętrznych 55 szt. - 90 m2 - 1x w miesiącu - ilość osób - 27 - koszenie trawy i usunięcie skoszonej trawy 2000 m2 zgodnie z bieżącymi poleceniami zamawiającego, - utrzymanie w czystości drogi do garaży i parkingu, w ? chodników i drogi dojazdowej 350 m2 - w miarę potrzeb, zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego - odśnieżanie drogi do garaży i parkingu, w ? chodników i drogi dojazdowej 350 m2 - w miarę potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego, lub wynikających z warunków atmosferycznych, - pielęgnacja drzew i krzewów (przycinanie, nawożenie, ochrona przed szkodnikami). Sprzątanie obejmuje w szczególności: ścieranie kurzy, odkurzanie, zamiatanie, ścieranie na mokro parapetów i podłóg. W uzasadnionych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości sprzątania pomieszczeń. Wykonawca wykonuje wszystkie czynności przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości. Wykonawca zapewnia i wykłada, stosownie do potrzeb środki higieniczne do toalet (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) a także worki na śmieci do koszy. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi zamawiającego co do jakości stosowanych środków higienicznych. W okresie zimowym wykonawca zapewnia we własnym zakresie środki umożliwiające utrzymanie ciągów komunikacyjnych w stanie zapewniającym bezpieczeństwo poruszania się pieszych i pojazdów. Zastosowane środki (rodzaj oraz sposób użycia) nie mogą naruszać obowiązujących norm. WIOŚ udostępni wykonawcy pomieszczenia dla narzędzi i sprzątaczy. Dla realizacji zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalistycznych maszyn. W przypadkach opisanych wyżej, potrzebę wykonania konkretnej czynności zgłasza wykonawcy kierownik zamawiającego lub działający z jego upoważnienia pracownik WIOŚ: - Kierownik Wydziału Administracyjno- Technicznego WIOŚ w Lublinie lub osoba go zastępująca, - Kierownik Delegatury WIOŚ lub upoważniony pracownik tej Delegatury, na terenie, której czynność ta ma zostać wykonana. Przez odśnieżanie rozumie się wykonanie czynności związanych z usunięciem śniegu i lodu - w sposób i w terminie umożliwiającym bezpieczne korzystanie z terenu zamawiającego przez pieszych i pojazdy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPARTA SECURITY sp. zo.o., ul. Duża 1, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6500
- Oferta z najniższą ceną: 6500 oferta z najwyższą ceną: 12294
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót, nadzoru autorskiego oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka"
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 106556L - ul. Poligonowej w Lublinie w zakresie budowy drogi dla pieszych - chodnika wzdłuż (...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa z montażem mebli do jednostek.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.