eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy terenu Akademii Marynarki Wojennej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Gdynia: Usługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy terenu Akademii Marynarki Wojennej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną
Numer ogłoszenia: 119685 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy terenu Akademii Marynarki Wojennej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zapotrzebowanie na personel świadczący usługi ochrony: a) pracownik ochrony pełniący służbę z bronią - 52704 roboczo - godzin (6 pracowników x 4392 godzin czynności ochronnych); b) pracownik ochrony pełniący służbę bez broni -15552 roboczo - godzin (- 1 pracownik x 8784 godziny czynności ochronnych, -1 pracownik x 6768 godziny czynności ochronnych ;).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, że zakres usług zostanie rozszerzony o zamówienie uzupełniające polegające na ochronie w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia podczas nieobecności podchorążych na terenie AMW (święta, przerwy wakacyjne itp.).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy zł), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wypełnione załączniki od 12 do 14 dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz (załącznik nr 7) i wypełnione załączniki od 9 do 11 dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o dokument dołączony do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, ważna przez cały okres obowiązywania umowy, 2.poświadczenie Bezpieczeństwa Przemysłowego drugiego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej 3.przedstawi opłaconą polisę (obowiązującą w dniu, w którym upływa termin składania ofert), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wykaz (załącznik nr 6), że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 980000,00 zł brutto każda (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt tysięcy złotych), polegających na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów, instytucji z bronią palną przez SUFO oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie .1. wykaz osób (załącznik nr 7), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował oraz którzy nie posiadają statusu osób niepełnosprawnych wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, tj. personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli: a) osobę odpowiedzialną za merytoryczny nadzór nad pracownikami ochrony pełniącymi służbę ochronną w AMW (szef ochrony); b) pracowników ochrony fizycznej niezbędnych do zachowania ciągłości ochrony z uwzględnieniem 24 godzinnego systemu zmian, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (z podaniem imienia i nazwiska pełnomocnika; serii i numeru dokumentu tożsamości; numeru, miejsca i daty wydania zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonego przez służby ochrony państwa; klauzuli tajności, numeru i daty ważności poświadczenia bezpieczeństwa. d) przedstawi oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia (załączniki nr 9-10) e) przedstawi oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (z podaniem imienia i nazwiska pełnomocnika; serii i numeru dokumentu tożsamości; numeru, miejsca i daty wydania zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonego przez służby ochrony państwa; klauzuli tajności, numeru i daty ważności poświadczenia bezpieczeństwa (załącznik nr 11) środki łączności radiowej (radiotelefonicznej) w ilości co najmniej: a)10 sztuk (w tym 7 radiostacji przenośnych ręcznych, 2 zapasowe i 1 radiostacja bazowa i 1 zapasowa) pracujące w radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego (załącznik nr 13); broń palna niezbędna do wykonania przedmiotu zamówienia oraz potrzebna na wyposażenie pracowników ochrony w trakcie realizacji zamówienia, z podaniem rodzaju broni, serii i nr broni, typu i ilość amunicji (w zależności od rodzaju broni palnej - ilość amunicji musi być zgodna z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. Dz. U. Nr 245, poz. 1462) (załącznik nr 14) - w ilości co najmniej: a)AMW - 4 pistolety lub rewolwery; b)Patrol interwencyjny - 2 pistolety lub rewolwery przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie/ach (załącznik nr 13-14) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; przedstawi oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających pracę z niejawną dokumentacją (załącznik nr 12)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 35
  • 3 - Posiadanie certyfikatu AQAP 2120 - 5
  • 4 - Posiadanie certyfikatu NCAGE - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11:00 do 13:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.