Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-24
Lubin: Leasing finansowy na dostawę nagłośnienia dla Centrum Kultury Muza w Lubinie
Numer ogłoszenia: 119694 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Muza" , ul. Armii Krajowej 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 746-22-55, 7462263, faks (076) 746-22-52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckmuza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing finansowy na dostawę nagłośnienia dla Centrum Kultury Muza w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest leasing finansowy na dostawę sprzętu nagłośnieniowego dla Centrum Kultury Muza w Lubinie, o wartości netto 288708,00zł (dwieście osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset osiem złotych 00100) Zamawiający wymaga finansowania -leasing finansowy w równych ratach, oprocentowanie zmienne (w oparciu o stawkę WIBOR 1M średnia z poprzedniego miesiąca), w walucie PLN. Okres finansowania 5 lat (60 miesięcy) Udział własny 10%, w tym opłata przygotowawcza 1% Wartość wykupu 100zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00 - (3) Usługi zarządzania pakietem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Nr 19, poz. 177 i w tym celu potwierdzenia przedstawia Zamawiającemu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2. Oceny spełnienia warunków określonych w niniejszym rozdziale Zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów (metoda spełnia/nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 2. Preliminarz opłat leasingowych - zgodnie z Załącznikiem nr 3 3. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckmuza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Muza w Lubinie
ul. Armii Krajowej 1
59-300 Lubin
Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury Muza w Lubinie ul. Armii Krajowej 1 59-300 Lubin Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.