Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Kielce: Budowa obwodnicy miejscowości Małogoszcz, łączącej drogę wojewódzką Nr 762 - ul. Chęcińską w Małogoszczu z drogą wojewódzką Nr 728 w Mieronicach - Etap II.
Numer ogłoszenia: 119704 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obwodnicy miejscowości Małogoszcz, łączącej drogę wojewódzką Nr 762 - ul. Chęcińską w Małogoszczu z drogą wojewódzką Nr 728 w Mieronicach - Etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty drogowe : 1.Roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy min- bitum. grub. do 14,0 cm; 2. Roboty rozbiórkowe naw. z betonu o grub.30,0 cm; 3. Roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika z kostki brukowej; 4. Rozbiórka istniejącego krawężnika; 5. Rozebranie przepustów , ścianek i ław betonowych; 6. Roboty ziemne z transportem urobku do 1,0 km ( w obrębie budowy); 7. Roboty ziemne wyk. koparkami z wywiezieniem poza teren budowy na odl. do 1,0 km; 8. Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami w gruncie kat..I-II; 9. Plantowanie skarp nasypów i wykopów; 10. Wykonanie przepustów stalowych z blachy falistej; 11. Ułożenie geowłókniny separująco filtracyjnej nad przepustem i na dnie zbiorników; 12. Ułożenie geomembrany HDPE nad przepustem; 13. Wykonanie koryta na całej szer. jezdni o głęb. 10 cm; 14. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o grub.15,0 cm; 15.Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o grub. 21,0; 16. Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o grub.12,0 cm; 17.Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o grub. 22,0 cm; 18. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20,0 cm; 19. Podbudowy z mieszanek min-bitum o grub.10,0 cm; 20. Wykonanie nawierzchni z tłucznia: o grub. 20,0 cm - zjazdy ; o grub. 15,0 cm - pobocza; 21. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki min-bitumicznej o grub. 9,0 cm; 22. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA o grub. 4,0cm 23. Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10,0 cm; 24. Wykonanie chodników z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce cem-piaskowej; 25. Ustawienie krawężnika bet. 20x30 na ławie bet. ; 26. Ustawienie obrzeża betonowego 6x20; 27.Ułożenie kostki brukowej o grub.6,0 cm; II. Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej : 1. Przebudowa wodociągu - montaż rur Polietylenowych Fi 125x11,4mm PE100PN16; 2. Przebudowa kanalizacji sanitarnej kanały z rur PCV ,Fi 200x6mm, PVC-U SN12; III. Likwidacja kolizji linii elektroenergetycznych ŚN; IV. Budowa oświetlenia ulicznego skrzyżowania projektowanej obwodnicy z drogą woj. nr 728; V. Przebudowa linii telekomunikacyjnych; VI. Odwodnienie drogi : 1.Odwodnienie kanałowe skanalizowane przy skrzyżowaniu z ul. Chęcińską; 2.Ujęcia wód opadowych i roztopowych z rowów przydrożnych, montażu urządzeń przelewowych i oczyszczających oraz wykonania kolektorów do zbiorników chłonnych -; VII. Organizacja ruchu na czas budowy VIII. Docelowa organizacja ruchu IX. Zieleń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.22 - Obwodnica Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.22 - Roboty budowlane w zakresie obwodnic Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 280 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać : 1. Średni roczny przychód z działalności podstawowej nie mniejszy niż 15.000.000,00 zł. w okresie ostatnich 3 lat obrotowych; 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres co najmniej od daty składania ofert do zakończenia realizacji zamówienia. Warunek powyższy spełnią również Wykonawcy, którzy przedstawią umowę ubezpieczenia na krótszy okres niż termin realizacji zamówienia ale dodatkowo złożą oświadczenie, że ubezpieczą się na pozostały okres. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1 spełniają łącznie ; b) warunek określony w pkt. 2 spełnia każdy Wykonawca. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowisk: kierownika robót drogowych (budowy), kierownika robót w zakresie sieci wodociągowej, sanitarnej i kanalizacji deszczowej, kierownika robót elektrycznych/energetycznych i kierownika robót telekomunikacyjnych oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Osoba przeznaczona na kierownika robót musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika robót w danej branży. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (budowa, remont, dróg, ulic, chodników) o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek . 4. Podwykonawstwo: Nie dopuszcza się Podwykonawców w zakresie robót drogowych. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, droczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające przychód ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okresy; 5. Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8. Informacje na temat części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom; 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 7 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 4, 5. 6, 8 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak aby łącznie spełnić warunki udziału określone w Instrukcji dla Wykonawców; 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 6 lub 7 ; cena 50 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 19 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa koszulek letnich dla służb ratownictwa medycznego
- Zakup wraz z dostawą immunoglobulinum humanum normale i hialuronidazy dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.96.2025.AJ
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych bronchoskopów dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup lasera z wyposażeniem na potrzeby Poradni Okulistycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn. "Inwestycje w ochronie zdrowia"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- "Budowa budynku nr 4 oraz drogi dojazdowej zlokalizowanych na działkach nr ewid. 1839/10 i 1839/12 obręb 0009 w Kielcach wraz z niezbędną infrastrukturą"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na ul. Tucholskiej, ul. Dębowej i ul. Cichej w Śliwicach oraz w miejscowości Lińsk
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.