Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-08
Kraków: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 11970 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych. Zamówienie składa się z 9 części: CZĘŚĆ 1 - Cukier i produkty cukrowe; CZĘŚĆ 2 - Produkty mączne sypkie; CZĘŚĆ 3 - Jajka; CZĘŚĆ 4 - Mięso czerwone i jego przetwory; CZĘŚĆ 5 - Mięso białe i jego przetwory; CZĘŚĆ 6 - Produkty konserwowe; CZĘŚĆ 7 - Tłuszcze; CZĘŚĆ 8 - Ryby świeże i mrożone; CZĘŚĆ 9 - Jarzyny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00-5, 15.61.00.00-7, 03.14.25.00-3, 15.11.00.00-2, 15.33.14.00-1, 15.53.00.00-2, 03.31.10.00-5, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 - 300 zł; Część 2 - 450 zł; Część 3 - 200 zł; Część 4 - 2 500 zł; Część 5 - 1 300 zł; Część 6 - 20 zł; Część 7 - 530 zł; Część 8 - 160 zł; Część 9 - 1 200 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cukier i produkty cukrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukier kryształ - 1 875 kg; 2. Cukier puder - 12 kg; 3. Cukier waniliowy - 20 szt.; 4. Dżem owocowy różne smaki - 150 kg; 5. Miód naturalny - 150 kg; 6. Powidło śliwkowe - 220 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mączne sypkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kasza manna - 500 kg; 2. Kasza perłowa średnia - 450 kg; 3. Makaron 4 - jajeczny , gruby i cienki, różne rodzaje i kształty - 1 100 kg; 4. Mąka pszenna poznańska - 2 025 kg; 5. Mąka ziemniaczana - 125 kg; 6. Płatki owsiane górskie - 225 kg; 7. Ryż biały zwykły - 1 275 kg; 8. Ryż paraboliczny - 500 kg; 9. Makaron rurki - 250 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jajka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jajko I gatunek - 24 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso czerwone i jego przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mięso wołowe pieczeń - 975 kg; 2. Mięso wołowe gulasz - 1 150 kg; 3. Mięso wieprzowe od szynki - 675 kg; 4. Mięso schab wieprzowy bez kości - 900 kg; 5. Karczek wieprzowy - 50 kg; 6. Parówki wieprzowe - 150 kg; 7. Szynka wieprzowa gotowana - 150 kg; 8. Baleron gotowany wieprzowy - 150 kg; 9. Kiełbasa szynkowa - 150 kg; 10. Kiełbasa krakowska parzona - 150 kg; 11. Kiełbasa zwyczajna - 35 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięso białe i jego przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filet z indyka - 900 kg; 2. Kurczaki - 750 kg; 3. Ćwiartka tylna z kurczaka (nóżka) - 350 kg; 4. Pałki z kurczaka - 300 kg; 5. Pasztet drobiowy - 2 250 szt.; 6. Szynka drobiowa - 200 kg; 7. Polędwica drobiowa - 200 kg; 8. Polędwica sopocka drobiowa - 200 kg; 9. Parówka drobiowa - 100 kg; 10. Salceson z indyka - 250 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty konserwowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Groszek konserwowy - 150 szt.; 2. Kukurydza konserwowa - 150 szt.; 3. Fasolka czerwona konserwowa - 50 szt.; 4. Tuńczyk konserwowy w oleju -75 szt.; 5. Ananas w puszce - 30 szt.; 6. Brzoskwinia w puszce - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Masło extra - 1 500 kg; 2. Margaryna zwykła - 360 kg; 3. Olej uniwersalny - 650 litr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ryby świeże i mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filety z mintaja mrożone - 450 kg; 2. Filety z pangi mrożone - 150 kg; 3. Łosoś świeży dzwonki - 40 kg; 4. Makrela wędzona świeża - 15 kg; 5. Karp świeży patroszony - 60 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jarzyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marchewka - 6 000 kg; 2. Pietruszka - 1 440 kg; 3. Seler - 2 000 kg; 4. Buraki - 2 400 kg; 5. Kalafiory - 480 szt.; 6. Brokuły - 480 kg; 7. Pietruszka zielona - 1 440 szt.; 8. Koper zielony - 1 440 szt.; 9. Szczypiorek - 1 440 szt.; 10. Pomidory - 500 kg; 11. Sałata - 768 szt.; 12. Ziemniaki - 14 400 kg; 13. Ogorki zielone - 360 kg; 14. Ogorki kiszone - 800 kg; 15. Kapusta kiszona - 700 kg; 16. Rzodkiewka - 240 szt.; 17. Pory - 240 szt.; 18. Kapusta czerwona - 1 200 kg; 19. Kapusta biała - 2 400 kg; 20. Cebula - 600 kg; 21. Groch - 75 kg; 22. Sałata pekinska - 960 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.