Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Tarnobrzeg: Dostawa produktów chemicznych, nasion traw oraz gumy i tworzyw sztucznych.
Numer ogłoszenia: 119715 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Zakładowa 50, 39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233025, 8236948, faks 015 8233025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 3 Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów chemicznych, nasion traw oraz gumy i tworzyw sztucznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa produktów chemicznych, nasion traw oraz gumy i tworzyw sztucznych w asortymencie, ilościach i terminach PAKIET I Dostawa produktów chemicznych wysokowartościowych i różnych CHESTER elastomer 90T 0,2 kg lub równoważny szt. 2 CHESTER CLEANER F-7 (500 ml) lub równoważny szt. 15 CHESTER METAL SUPER AL. 0,4 kg lub równoważny szt. 1 CHESTER METAL SUPER WT a1 kg lub równoważny szt. 18 czyścik do klejenia rur PCV 120ml szt. 1 denaturat a5L szt. 1 epidian 601 kg. 5 irodur (utwardzacz do kleju OKT-11) A-0,8 kg lub równoważny szt. 3 klej do rur PCV szt. 1 klej LOCTITE nr 406 lub równoważny szt. 5 klej OKT-11 a1 kg lub równoważny szt. 4 klej PRONIKOL a1 kg lub równoważny kg. 7 klej stolarski A-200g szt. 20 odmrażacz do szyb 300 ml szt. 12 pasta do gwintowania CIMTAP ( FANAR) 1L lub równoważny L 5 pasta polerska uniwersalna A-1,2 kg szt. 2 płyn do czyszczenia druku szt. 1 płyn do spryskiwaczy a5l szt. 17 płyn do spryskiwaczy a5l zimowy szt. 26 płyn do styków KONTAKT 60 lub równoważny szt. 2 płyn przeciwzamarzaniowy do pneumatyki pojazd. Pneumatir lub równoważny L 10 płyn smarujący WD-40 400 ml lub równoważny szt. 48 samostart do uruchomienia silnika ACE 211g lub równoważny szt. 8 utwardzacz ET (a-1kg) lub równoważny kg. 2 utwardzacz Z-1 (a-1kg) lub równoważny kg. 2 żywica epoksydowa EPIDIAN-5 (A-1kg) lub równoważny szt. 6 pierwsza dostawa - w maju 2011r. do dnia 27.05.2011r. druga dostawa - w lipcu 2011r. do dnia 21.07.2011r. PAKIET II Dostawa wyrobów rolno - chemicznych nawóz polifoska 8 T 6 nawóz saletra amonowa T 10 nawóz sól potasowa T 6 nawóz superfosfst potrójny T 8 płyn chwastobójczy Dicoherb 750 SL a5 L lub równoważny L 40 płyn chwastobójczy RANDAP 360 SL a5 L lub równoważny L 100 preparat na komary spray szt. 275 preparat na komary w proszku (Ascyp 10WP 25g) lub równoważny szt. 50 preparat owadobójczy PIRIMOR 500 WG a2,5g lub równoważny szt. 10 siarczan amonu kg. 20 trutka na gryzonie RAT KILLER 250g lub równoważny szt. 39 pierwsza dostawa - w maju 2011r. do dnia 27.05.2011r. druga dostawa - w czerwcu 2011r. do dnia 17.06.2011r. trzecia dostawa - w lipcu 2011r. do dnia 21.07.2011r. czwarta dostawa - we wrześniu 2011r. do dnia 12.09.2011r. PAKIET III Dostawa nasion traw mieszanka nasion traw w składzie: koniczyna biała 17 kg, komonica zwyczajna 80 kg, lucerna mieszańcowa 109 kg, kostrzewa czerwona 126 kg, tymotka łąkowa 60 kg, rajgras włoski 60 kg, stokłosa 80 kg, życica 40 kg. kg. 572 mieszanka nasion traw w składzie: koniczyna biała 55 kg, komonica zwyczajna 210 kg, lucerna mieszańcowa 285 kg, kostrzewa czerwona 330 kg, tymotka łąkowa 125 kg, rajgras włoski 130 kg, stokłosa 210 kg, życica 155 kg. kg. 1500 pierwsza dostawa - w czerwcu 2011r. do dnia 17.06.2011r. druga dostawa - w lipcu 2011r. do dnia 21.07.2011r. PAKIET IV Dostawa gumy i tworzyw sztucznych dętka 14,9x24 szt. 2 dętka 18,4x34 szt. 2 dętka 750x20 szt. 2 dętka 825x20 szt. 2 dętka 900x20 szt. 2 dętka do roweru 28 x 1,75 szt. 2 pasek klinowy A 1200 szt. 1 pasek klinowy B 1120 [C-360] szt. 2 pasek klinowy SPA 1007 szt. 2 pasek klinowy A 1250 szt. 2 pasek klinowy Z 1250 szt. 6 płyta gumowa kwasoodporna 4mm m2 2 płyta gumowa kwasoodporna 5mm m2 10 płyta gumowa kwasoodporna 6mm m2 15 płyta gumowa kwasoodporna 8mm m2 11 płyta gumowa olejoodporna 4mm m2 10 płyta gumowa olejoodporna 10mm m2 2 płyta gumowa sur OT 900/3 gr.3mm (PGN.jed.4771900/3) mb. 20 przewód igielitowy do paliwa fi 6 mb. 5 przewód igielitowy do paliwa fi 8 mb. 5 przewód igielitowy do paliwa fi 10 mb. 5 szczeliwo bawełniano-grafitowe-14 kg. 10 wąż gumowy fi 6 olejoodporny zbrojony płótnem mb. 15 wąż gumowy fi 20 olejoodporny zbrojony płótnem mb. 55 pierwsza dostawa - w maju 2011r. do dnia 27.05.2011r. druga dostawa - w czerwcu 2011r. do dnia 17.06.2011r. Miejscem dostaw dla wszystkich PAKIETÓW przedmiotu zamówienia jest magazyn Kopalni Siarki Machów S.A. przy ul. Zakładowej 50..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 24.45.00.00-3, 03.11.10.00-2, 19.50.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Siarki Machów S.A.
ul. Zakładowa 50
39-402 Tarnobrzeg 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów chemicznych wysokowartościowych i różnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHESTER elastomer 90T 0,2 kg lub równoważny szt. 2 CHESTER CLEANER F-7 (500 ml) lub równoważny szt. 15 CHESTER METAL SUPER AL. 0,4 kg lub równoważny szt. 1 CHESTER METAL SUPER WT a1 kg lub równoważny szt. 18 czyścik do klejenia rur PCV 120ml szt. 1 denaturat a5L szt. 1 epidian 601 kg. 5 irodur (utwardzacz do kleju OKT-11) A-0,8 kg lub równoważny szt. 3 klej do rur PCV szt. 1 klej LOCTITE nr 406 lub równoważny szt. 5 klej OKT-11 a1 kg lub równoważny szt. 4 klej PRONIKOL a1 kg lub równoważny kg. 7 klej stolarski A-200g szt. 20 odmrażacz do szyb 300 ml szt. 12 pasta do gwintowania CIMTAP ( FANAR) 1L lub równoważny L 5 pasta polerska uniwersalna A-1,2 kg szt. 2 płyn do czyszczenia druku szt. 1 płyn do spryskiwaczy a5l szt. 17 płyn do spryskiwaczy a5l zimowy szt. 26 płyn do styków KONTAKT 60 lub równoważny szt. 2 płyn przeciwzamarzaniowy do pneumatyki pojazd. Pneumatir lub równoważny L 10 płyn smarujący WD-40 400 ml lub równoważny szt. 48 samostart do uruchomienia silnika ACE 211g lub równoważny szt. 8 utwardzacz ET (a-1kg) lub równoważny kg. 2 utwardzacz Z-1 (a-1kg) lub równoważny kg. 2 żywica epoksydowa EPIDIAN-5 (A-1kg) lub równoważny szt. 6 pierwsza dostawa - w maju 2011r. do dnia 27.05.2011r. druga dostawa - w lipcu 2011r. do dnia 21.07.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyrobów rolno - chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nawóz polifoska 8 T 6 nawóz saletra amonowa T 10 nawóz sól potasowa T 6 nawóz superfosfst potrójny T 8 płyn chwastobójczy Dicoherb 750 SL a5 L lub równoważny L 40 płyn chwastobójczy RANDAP 360 SL a5 L lub równoważny L 100 preparat na komary spray szt. 275 preparat na komary w proszku (Ascyp 10WP 25g) lub równoważny szt. 50 preparat owadobójczy PIRIMOR 500 WG a2,5g lub równoważny szt. 10 siarczan amonu kg. 20 trutka na gryzonie RAT KILLER 250g lub równoważny szt. 39 pierwsza dostawa - w maju 2011r. do dnia 27.05.2011r. druga dostawa - w czerwcu 2011r. do dnia 17.06.2011r. trzecia dostawa - w lipcu 2011r. do dnia 21.07.2011r. czwarta dostawa - we wrześniu 2011r. do dnia 12.09.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nasion traw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mieszanka nasion traw w składzie: koniczyna biała 17 kg, komonica zwyczajna 80 kg, lucerna mieszańcowa 109 kg, kostrzewa czerwona 126 kg, tymotka łąkowa 60 kg, rajgras włoski 60 kg, stokłosa 80 kg, życica 40 kg. kg. 572 mieszanka nasion traw w składzie: koniczyna biała 55 kg, komonica zwyczajna 210 kg, lucerna mieszańcowa 285 kg, kostrzewa czerwona 330 kg, tymotka łąkowa 125 kg, rajgras włoski 130 kg, stokłosa 210 kg, życica 155 kg. kg. 1500 pierwsza dostawa - w czerwcu 2011r. do dnia 17.06.2011r. druga dostawa - w lipcu 2011r. do dnia 21.07.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa gumy i tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dętka 14,9x24 szt. 2 dętka 18,4x34 szt. 2 dętka 750x20 szt. 2 dętka 825x20 szt. 2 dętka 900x20 szt. 2 dętka do roweru 28 x 1,75 szt. 2 pasek klinowy A 1200 szt. 1 pasek klinowy B 1120 [C-360] szt. 2 pasek klinowy SPA 1007 szt. 2 pasek klinowy A 1250 szt. 2 pasek klinowy Z 1250 szt. 6 płyta gumowa kwasoodporna 4mm m2 2 płyta gumowa kwasoodporna 5mm m2 10 płyta gumowa kwasoodporna 6mm m2 15 płyta gumowa kwasoodporna 8mm m2 11 płyta gumowa olejoodporna 4mm m2 10 płyta gumowa olejoodporna 10mm m2 2 płyta gumowa sur OT 900/3 gr.3mm (PGN.jed.4771900/3) mb. 20 przewód igielitowy do paliwa fi 6 mb. 5 przewód igielitowy do paliwa fi 8 mb. 5 przewód igielitowy do paliwa fi 10 mb. 5 szczeliwo bawełniano-grafitowe-14 kg. 10 wąż gumowy fi 6 olejoodporny zbrojony płótnem mb. 15 wąż gumowy fi 20 olejoodporny zbrojony płótnem mb. 55 pierwsza dostawa - w maju 2011r. do dnia 27.05.2011r. druga dostawa - w czerwcu 2011r. do dnia 17.06.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Tarnobrzega oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - drogi wojewódzkiej nr 871 w zakresie: - wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów
- Roboty budowlane w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.