eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona obiektów Instytutu Meteorlogii i Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Podleśnej 61

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Warszawa: Ochrona obiektów Instytutu Meteorlogii i Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
Numer ogłoszenia: 11971 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, faks (022) 8345466, 5694325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Instytutu Meteorlogii i Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Podleśnej 61.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony obiektów Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Ośrodku Głównym w Warszawie przy ul. Podleśnej 61. Ochronie fizycznej podlega kompleks budynków Ośrodka Głównego Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej przy ul. Podleśnej 61 w Warszawie wraz z przylegającym do niego ogrodzonym obszarem o powierzchni około 61174 m2 oraz niezbędną infrastrukturą techniczną. Obszar jest uporządkowany z wytyczonymi parkingami oraz trasami komunikacyjnymi. Obiekt jest własnością IMGW, inne podmioty gospodarcze dzierżawią pomieszczenia od Instytutu na zasadach umowy. Ochrona kompleksu przy ul. Podleśnej 61 realizowana będzie w systemie zmianowym. W skład każdej zmiany wchodzą: dowódca zmiany i 3 pracowników ochrony (w tym jeden w recepcji w budynku głównym)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 000 zł (osiemnaście tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: b1) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali - w sposób ciągły przez okres minimum 18 miesięcy - co najmniej 3 zamówienia podobnego rodzaju i o zbliżonym zakresie i wartości (min. 4 stanowiska na zmianie, rozległość terenu min. 6 ha, zabudowa - min. 1 budynek o pow. użytkowej min. 12 000 m2, roczna wartość kontraktu min. 350 000 zł netto). b2) do realizacji zamówienia skierują osoby, w ilości zapewniającej zmianowość, o następujących kwalifikacjach: b2.1) koordynator: wykształcenie min. średnie, licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum Zastrzeżone;, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat; posiadający zaświadczenie o niekaralności; b2.2) dowódca zmiany: wykształcenie min. średnie, licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum Zastrzeżone;, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata; posiadający zaświadczenie o niekaralności; b2.3) pracownik ochrony: wykształcenie min. średnie, licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok; posiadający zaświadczenie o niekaralności; b2.4) pracownik recepcji: wykształcenie co najmniej średnie, certyfikat dostępu do informacji niejawnych minimum zastrzeżone, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok; posiadający zaświadczenie o niekaralności. Od wszystkich pracowników wymaga się zdolności obsługi systemów monitoringu CCTV. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 4.2 Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana zero-jedynkowo: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - wg wzoru, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; d) wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, stosownie do wymogu 4.1.b1 - wg wzoru Załącznik nr 5 do siwz; do wykazu wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W wykazie należy podać: -przedmiot ochrony, nazwa, adres, numer telefonu zleceniodawcy; -ilość stanowisk na zmianie; -rozległość terenu chronionego; -gęstość zabudowy; -roczną wartość kontraktu; -informację dot. zabezpieczenia obiektu sprzętem elektronicznym; -datę rozpoczęcia i data zakończenia realizacji umowy. e) parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków, stanowiący załącznik nr 4 do siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.