Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2011-01-11
Warszawa: ¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle
Numer og³oszenia: 11971 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest ¶wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle. W szczególno¶ci w ramach Asysty Technicznej Wykonawca zobowi±zuje siê przez okres 12 miesiêcy od daty protokolarnego przekazania oprogramowania do ¶wiadczenia nastêpuj±cych us³ug: 1) dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrze¿eñ o zagro¿eniach bezpieczeñstwa i aktualizacji programów koryguj±cych o znaczeniu krytycznym; 2) dostarczania aktualizacji zwi±zanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; 3) dostarczania skryptów rozszerzaj±cych; 4) certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 5) dostarczania wa¿niejszych wersji produktów i technologii obejmuj±cych ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawieraj±cych nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostêpnych; 6) ca³odobowej obs³ugi zg³oszeñ serwisowych oraz ¶wiadczenia pomocy technicznej w zakresie obs³ugi zg³oszeñ; 7) elektronicznego dostêpu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zg³oszonych problemów technicznych; 8) obs³ugi w kwestiach pozatechnicznych. Zamówienie bêdzie obejmowaæ us³ugê asysty dla u¿ytkowników poni¿szych produktów: - 9 licencji Spatial - Processor Perpetual, - 1 licencja WebLogic Suite - Processor Perpetual, - 8 licencji Real Application Clusters - Processor Perpetual, - 8 licencji Partitioning - Processor Perpetual, - 9 licencji Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, - 3 licencje Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty zosta³ w Projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.61.00.00 - Systemy baz danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Oracle Polska Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 352459,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 425562,82
Oferta z najni¿sz± cen±: 425562,82 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 425562,82
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie prowadzono w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 66 ustawy w zwi±zku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Przedmiotowe zamówienie udzielone zosta³o w trybie zamówienia z wolnej rêki Wykonawcy Oracle Polska Sp. z o.o. z siedzib± przy ul. Siennej 75 w Warszawie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy, gdy¿ firma Oracle Polska Sp. z o.o. jest w³a¶cicielem praw autorskich i jedynym dystrybutorem oprogramowania. Zakup asysty technicznej jest niezbêdny w celu zapewnienia niezawodno¶ci dzia³ania systemów informatycznych Urzêdu oraz unowocze¶nienia i rozbudowy funkcjonalnej u¿ytkowanego obecnie oprogramowania
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.