eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2011-01-11

Warszawa: ¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle
Numer og³oszenia: 11971 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest ¶wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle. W szczególno¶ci w ramach Asysty Technicznej Wykonawca zobowi±zuje siê przez okres 12 miesiêcy od daty protokolarnego przekazania oprogramowania do ¶wiadczenia nastêpuj±cych us³ug: 1) dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrze¿eñ o zagro¿eniach bezpieczeñstwa i aktualizacji programów koryguj±cych o znaczeniu krytycznym; 2) dostarczania aktualizacji zwi±zanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; 3) dostarczania skryptów rozszerzaj±cych; 4) certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 5) dostarczania wa¿niejszych wersji produktów i technologii obejmuj±cych ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawieraj±cych nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostêpnych; 6) ca³odobowej obs³ugi zg³oszeñ serwisowych oraz ¶wiadczenia pomocy technicznej w zakresie obs³ugi zg³oszeñ; 7) elektronicznego dostêpu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zg³oszonych problemów technicznych; 8) obs³ugi w kwestiach pozatechnicznych. Zamówienie bêdzie obejmowaæ us³ugê asysty dla u¿ytkowników poni¿szych produktów: - 9 licencji Spatial - Processor Perpetual, - 1 licencja WebLogic Suite - Processor Perpetual, - 8 licencji Real Application Clusters - Processor Perpetual, - 8 licencji Partitioning - Processor Perpetual, - 9 licencji Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, - 3 licencje Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty zosta³ w Projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.61.00.00 - Systemy baz danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oracle Polska Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 352459,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 425562,82

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 425562,82 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 425562,82

  • Waluta: PLN.

ZA£¡CZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienie prowadzono w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 66 ustawy w zwi±zku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Przedmiotowe zamówienie udzielone zosta³o w trybie zamówienia z wolnej rêki Wykonawcy Oracle Polska Sp. z o.o. z siedzib± przy ul. Siennej 75 w Warszawie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy, gdy¿ firma Oracle Polska Sp. z o.o. jest w³a¶cicielem praw autorskich i jedynym dystrybutorem oprogramowania. Zakup asysty technicznej jest niezbêdny w celu zapewnienia niezawodno¶ci dzia³ania systemów informatycznych Urzêdu oraz unowocze¶nienia i rozbudowy funkcjonalnej u¿ytkowanego obecnie oprogramowania

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.