eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapBudowa sieci wodociągowej ul. Suwalska - Wileńska w Gołdapi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Gołdap: Budowa sieci wodociągowej ul. Suwalska - Wileńska w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 119722 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77772 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej ul. Suwalska - Wileńska w Gołdapi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Gołdap, między ulicami Suwalską, Boczną, Wileńską i Warszawską. Długość sieci wodociągowej: PE110 mm - L = 733 m, PE160 mm - L = 1936 m, PE 63,50,40 mm - L= 7m, Razem - 2676 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ stanowi element pomocniczy, poglądowy, wspomagający wycenę robót budowlanych. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Na wykonane prace i materiały Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp..Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji po wykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywóz nieczystości itp.), ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.), 45.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji SAN SYSTEM Karol Brodowski, ul. Składowa 3a/23, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284537,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 191530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 339692,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.