eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeźnicaPrzyjmowanie odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 2000 Mg o kodzie 20 03 99 zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206)



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Brzeźnica: Przyjmowanie odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 2000 Mg o kodzie 20 03 99 zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206)
Numer ogłoszenia: 119747 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny - Paszczyna, Paszczyna 123b, 39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6817912, fax 0-14 6823391.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowanie odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 2000 Mg o kodzie 20 03 99 zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne, w ilości do 2000 Mg o kodzie 20 03 99 zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206) w 2008 roku

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.11.00 - Usługi gromadzenia odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej /zamówieniem/. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formie: spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców: Do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. a. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. b. w przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż wymienioną w dokumentach rejestrowych wykonawcy należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, tj.: - podmioty występujące wspólnie -konsorcjum, spółka cywilna - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - z podaniem konkretnej nazwy przetargu, - pozostali wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - z podaniem konkretnej nazwy przetargu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 5. Kopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Wyżej wymienione dokumenty sporządzone pisemnie w języku polskim należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość dowozu odpadów w km - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny w likwidacji Paszczyna 123 b 39-207 Brzeźnica.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny w likwidacji Paszczyna 123 b 39-207 Brzeźnica - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.