Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Poznań: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI I SERWISOWANIA BRAM HANGAROWYCH, PRZEMYSŁOWYCH, OGRODZENIOWYCH, SZLABANÓW, ŚLUZ, RAMP I DRZWI W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH przez JW 1156
Numer ogłoszenia: 119770 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI I SERWISOWANIA BRAM HANGAROWYCH, PRZEMYSŁOWYCH, OGRODZENIOWYCH, SZLABANÓW, ŚLUZ, RAMP I DRZWI W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH przez JW 1156.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania bram hangarowych, przemysłowych, ogrodzeniowych, szlabanów, śluz, ramp i drzwi w obiektach administrowanych przez JW. 1156 Poznań-Krzesiny, a zlokalizowanych w miejscowościach: Poznań, Babki, Kiekrz, Borówiec k/Poznania, Rogalin, Leszno, Śrem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - konserwacja bram i szlabanów w kompleksie 2744 Poznań ul. Kościuszki i kompleksie 5706 Kiekrz - Zał. 1.1 ZADANIE NR 2 - konserwacja bram i szlabanu w kompleksie 2972 Leszno i kompleks 2981 i 2982 Śrem - Zał. 1.2 ZADANIE NR 3 - konserwacja bram i szlabanów w kompleksie 2799 i 6035 Poznań, ul. Silniki 1- (ogrodzenia) - Zał. 1.3 ZADANIE NR 4 - konserwacja bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.4 ZADANIE NR 5 - konserwacja bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.5 ZADANIE NR 6 - konserwacja bram, śluzy i rampy w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki1 - Zał. 1.6 ZADANIE NR 7- konserwacja bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.7 ZADANIE NR 8- konserwacja bramy i drzwi stalowych w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1- Zał. 1.8 ZADANIE NR 9 - konserwacja bram w kompleksie 6035 (USR) Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.9 ZADANIE NR 10 - konserwacja bram i szlabanów w kompleksie 8652 Borówiec , w kompleksie 7096 Rogalin, oraz 4246 i 7887 Babki - Zał. 1.10 ZADANIE NR 11 - konserwacja bram w kompleksach 2799 i 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.11 ZADANIE NR 12 - konserwacja bram i żaluzji w kompleksie 6035, ul. Silniki 1 - Zał. 1.12.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 uPzp w wysokości do 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta składana w zadaniach: od 3 do 11 musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości odpowiednim do danego zadania: ZADANIE nr 3 - 1.000,00 zł ZADANIE nr 4 - 3.000,00 zł ZADANIE nr 5 - 3.000,00 zł ZADANIE nr 6 - 3.800,00 zł ZADANIE nr 7 - 2.600,00 zł ZADANIE nr 8 - 400,00 zł ZADANIE nr 9 - 8.400,00 zł ZADANIE nr 10 - 650,00 zł ZADANIE nr 11 - 2.000,00 zł Oferta składana w zadaniach: 1, 2 i 12 nie musi być zabezpieczona wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca; posiadał ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE (podstawa: art.54 i 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)- warunek dotyczy tylko zadania 10
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi w zakresie konserwacji i serwisowania bram hangarowych, przemysłowych, ogrodzeniowych, szablonów, śluz, ramp i drzwi o wartości brutto min każda:: Dla ZADANIA 1 - 3 200,00 zł Dla ZADANIA 2 - 5 800,00 zł Dla ZADANIA 3 - 29 500,00 Dla ZADANIA 4 - 90 000,00 zł Dla ZADANIA 5 - 98 000,00 zł Dla ZADANIA 6 - 118 000,00 zł Dla ZADANIA 7 - 80 000,00 zł Dla ZADANIA 8 - 12 800,00 zł Dla ZADANIA 9 - 258 000,00 zł Dla ZADANIA 10 - 20 000,00 zł Dla ZADANIA 11 - 62 500,00 zł Dla ZADANIA 12 - 3 200,00 zł do oferty należy dołączyć dokumenty, z których będzie wynikało, że usługa wykonana została (wykonywana jest) należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponował odpowiednio osobami posiadającymi stosowne Świadectwa Kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. ( Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami ): serii E dla 1kV Grupa 1 pkt 2, 5, 9 i 10; serii D Grupa 1 pkt 10 oraz serii E Grupa 2 pkt. 5, 6, 10- min. 1 osobą - dysponował osobami posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min.: ZASTRZEŻONE: W ZADANIU NR 10 - min. 1osobą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE - dotyczy tylko zadania 10
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość wprowadzenia aneksem zmian w następujących przypadkach: a) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - gdy zmiana wynika z uzasadnionego wniosku Użytkownika obiektu, który w uzasadnionych przypadkach zawnioskuje o przesunięcie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu, w tym jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes sił zbrojnych RP; b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia w przypadku: - wymienionym w § 3 pkt. 5; c) zmiany osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych i w sytuacji zmian organizacyjnych; d) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania, lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy; e) zakresu realizacji umowy - w szczególności gdy Zamawiający nie posiada środków finansowych na realizację umowy wieloletniej w kolejnym roku (§ 3 pkt 3), wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 1156
ul. Silniki 1
61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 11:00, miejsce: JW. 1156, ul. Silniki 1, 61-325 POZNAŃ, pokój nr 101- Kancelaria Jawna (wejście do jednostki od strony Głuszyny)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja bram i szlabanów w kompleksie 2744 Poznań ul. Kościuszki i kompleksie 5706 Kiekrz - Zał. 1.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja bram i szlabanu w kompleksie 2972 Leszno i kompleks 2981 i 2982 Śrem - Zał. 1.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja bram i szlabanów w kompleksie 2799 i 6035 Poznań, ul. Silniki 1- (ogrodzenia) - Zał. 1.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: konserwacja bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: konserwacja bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: konserwacja bram, śluzy i rampy w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki1 - Zał. 1.6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: konserwacja bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: konserwacja bramy i drzwi stalowych w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1- Zał. 1.8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: konserwacja bram w kompleksie 6035 (USR) Poznań, ul. Silniki 1- Zał. 1.9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: konserwacja bram i szlabanów w kompleksie 8652 Borówiec , w kompleksie 7096 Rogalin, oraz 4246 i 7887 Babki - Zał. 1.10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: konserwacja bram w kompleksach 2799 i 6035 Poznań, ul. Silniki 1 - Zał. 1.11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: konserwacja bram i żaluzji w kompleksie 6035, ul. Silniki 1 - Zał. 1.12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : Utrzymywania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych (różnych typów), ogrodzeniowych, szlabanów, śluz uszczelniających, ramp hydraulicznych, drzwi stalowych oraz żaluzji. Wykaz zasadniczych urządzeń i częstotliwość przeglądów w poszczególnych elementach zamówienia przedstawia załącznik nr 2.1 - 2.12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Usługi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciepłowniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej PAN w Warszawie
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.