eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych na potrzeby ABW, nr sprawy 2/II/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych na potrzeby ABW, nr sprawy 2/II/2014
Numer ogłoszenia: 119777 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92462 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych na potrzeby ABW, nr sprawy 2/II/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych na potrzeby Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, w dwóch częściach: część I - archiwalne pudełko wykrojnikowe (1 pozycja), część II - materiały kancelaryjno-biurowe (95 pozycji). Asortyment, ilość oraz wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia, przedstawiał załącznik nr 1 SIWZ (formularz oferty wraz z wykazem asortymentowo-ilościowym). Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego położony na terenie Warszawy. Okres gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymagał, aby dostarczany towar był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, kompletny i wolny od wad jakościowych. Gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakosciowego. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z tym, że wartość zakupionego przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty maksymalnego wynagrodzenia należnego wykonawcy za realizację wszystkich dostaw objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający gwarantuje, że zmiany te nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 20% maksymalnego wynagrodzenia. Zamawiający dopuszczał dostawę produktów równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumiał produkt o wymaganych parametrach technicznych wskazanych w załączniku do formularza oferty - wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.54.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe 22.60.00.00 - Tusz 24.91.00.00 - Kleje 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: archiwalne pudełko wykrojnikowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IBEX International Sp. j. E. Wojdyło, W. Kapitan, ul. Jana Kazimierza 11 lok.4, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29136,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30307,20

  • Oferta z najniższą ceną: 30307,20 / Oferta z najwyższą ceną: 83344,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.