eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/1/2014 - Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji oraz gazów w nabojach do sterylizacji i hysteroscopii dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Łódź: ZP/1/2014 - Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji oraz gazów w nabojach do sterylizacji i hysteroscopii dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 11980 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/1/2014 - Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji oraz gazów w nabojach do sterylizacji i hysteroscopii dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji małych powierzchni zmywalnych
1. Preparat w postaci proszku do dezynfekcji powierzchni zmywalnych i przedmiotów, które można zanurzyć w roztworze preparatu. Możliwość użycia preparatu do dezynfekcji miejsc wymagających najwyższej czystości mikrobiologicznej. Na bazie nadwęglanu sodu z zawartością inhibitorów korozji oraz substancji zapachowych. Bez zawartości aldehydów QAV, fenoli, chloru, barwników. Preparat może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością. Spektrum działania: B, F, V (10 min), S (Clostridirm difficile) do 10 min, TBC do 15 min. Opakowanie do 1,5 kg z miarką dozującą. Preparat musi: odznaczać się skutecznością przy niskich stężeniach i krótkim czasie działania, odznaczać się trwałością zarówno w postaci preparatu stężonego oraz cechować prostotą sposobu przygotowania roztworów roboczych, nie może mieć przykrego zapachu. Nie może wywierać niszczącego działania na dezynfekowane powierzchnie, przedmioty. Wyrób medyczny klasa II a - Maksymalna zamawiana ilość w litrach roztworu roboczego - 80000. Stężenie roztworu roboczego 2%.
2. Preparat do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni zmywalnych i przedmiotów, które można zanurzyć w roztworze preparatu. Możliwość użycia preparatu do dezynfekcji miejsc wymagających najwyższej czystości mikrobiologicznej. Na bazie nadwęglanu sodu z zawartością inhibitorów korozji oraz substancji zapachowych. Bez zawartości aldehydów, QAV, fenoli, chloru, barwników. Preparat może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością. Spektrum działania B, F, V (10 min.), Tbc - do 15 min., S (Clostridium difficile) do 10 min. Opakowania 160 g z miarką dozującą. Preparat musi: odznaczać się skutecznością przy niskich stężeniach i krótkim czasie działania, odznaczać się trwałością zarówno w postaci preparatu stężonego jak i roztworów roboczych, nie może mieć przykrego zapachu. Nie może wywierać niszczącego działania na dezynfekowane powierzchnie, przedmioty. Wyrób medyczny Kl. II a. Maksymalna zamawiana ilość w litrach roztworu roboczego - 2912. Stężenie roztworu roboczego - 2%.
Pakiet 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąkpochodzące od jednego producenta (kompatybilne ze sobą)
1.Płynny środek do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk na bazie wyłącznie etanolu oraz butan-2-onu,z zawartością substancji pielęgnujących skórę rąk. Aktywny wobec B,F Tbc,V(HIV,HBV,HCV,Rota,Vaccinia,Polio,Adeno) w czasie do 1 minuty. Dezynfekcja chirurgiczna w czasie 1,5 minuty, o przedłużonym czasie działania do 3 godzin. Preparat konfekcjonowany w jednorazowych workach o pojemności 700 ml, wyposażonych w zastawkę zapobiegającą zasysaniu powietrza z otoczenia,gwarantującą czystość mikrobiologiczną przez cały czas użytkowania. Środek pakowany w warunkach wysokiej czystości mikrobiologicznej odpowiadającej produkcji leków ocznych.Worek kompatybilny z dozownikiem manualnym i automatycznym. Produkt leczniczy. Maksymalna zamawiana ilość w litrach roztworu roboczego - 1360. Stężenie roztworu roboczego - 100%.
2. Syntetyczne mydło w płynie w postaci emulsji do chigienicznego oraz chirurgicznego mycia rąk i ciała ,wolne od konserwantów, substancji bakteriostatycznych oraz barwników.Konfekcjonowane w workach jednorazowych o pojemności 700 ml wyposażonych w zastawkę dozującą zapobiegającą zasysaniu powietrza z otoczenia,gwarantującą czystość mikrobiologiczną przez cały okres użytkowania. Środek pakowany w warunkach wysokiej czystości mikrobiologicznej odpowiadającej produkcji leków ocznych. Worek kompatybilny z dozownikiem manualnymi automatycznym. Kosmetyk. Maksymalna zamawiana ilość w litrach roztworu roboczego - 756. Stężenie roztworu roboczego - 100%.
Pakiet 3 - Naboje gazowe (CO2) do hysteroskopu
1. Naboje gazowe (CO2) do hysteroskopu. Wyrób medyczny. Maksymalna zamawiana ilość - 5 kpl..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty


    1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
    2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu i wpisanie do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. z późniejszymi zmianami. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji - DOTYCZY PRODUKTÓW LECZNICZYCH
    3. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów. 1.Charakterystyka oferowanego produktu leczniczego - DOTYCZY PRODUKTÓW LECZNICZYCH2.Karty charakterystyki dla preparatów zarejestrowanych jako wyrób medyczny.
    4. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów.Ulotki informacyjne dla pacjenta / bądź etykiety pełniące funkcję ulotki dla pacjenta) potwierdzone przez MZ - DOTYCZY PRODUKTÓW LECZNICZYCH
    5. Dokumenty/oświadczenia opisujące specyfikę wyrobu.
    1.Wykonawca oświadcza, że oferowane środki dezynfekcyjne mają potwierdzoną skuteczność mikrobójczą potwierdzoną metodami przewidzianymi do określenia skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania;
    2. Wykonawca oświadcza, że badania zostały zakończone pozytywnymi wynikami na tzw. obszar medyczny potwierdzone dokumentami niezależnego podmiotu uprawnionego do wykonania badań (w ramach UE) potwierdzającego spektrum i czas działania danego środka dezynfekcyjnego;
    3. Wykonawca oświadcza, że przedstawi w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - DOTYCZY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
    6. W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty były wprowadzone do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE/nr 1223/2009, z dn. 30.11.2009r.). Oświadczenie, że zaoferowane kosmetyki zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE/nr 1223/2009 dn. 30.11.2009r.) - DOTYCZY KOSMETYKÓW
    7. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące opakowań i odpadów opakowaniowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy,
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.