eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Przemyśl: Dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 11981 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. E testy do oznaczania MIC Pakiet II. Bakteryjne szczepy wzorcowe Pakiet III. Testy do wykrywania bakteryjnej oksydazy cytochromowej Pakiet IV. Krążki antybiogramowe Pakiet V. Odczynniki i materiały do badań biochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego Pakiet VI. Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.6) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Oświadczenia i dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że asortyment będący przedmiotem zamówienia, zaoferowany do wykonania przedmiotu umowy odpowiada co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) 2. Certyfikat CE (dla każdej pozycji asortymentowej w zakresie Pakietu I - VI). 3. Certyfikat FDA dla bakteryjnych szczepów wzorcowych (dotyczy Pakietu II). 4. Pozytywna opinia o E testach wydana przez Krajowy Ośrodek d.s. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (dotyczy Pakietu I). 5. Oświadczenie producenta krążków dotyczące zakresu stężeń antybiotyków/chemioterapeutyków w krążkach, z wyszczególnieniem, według którego z standardów (DIN lub FDA) są produkowane (dotyczy Pakietu IV). 6. Opinia o jakości każdego krążka wydana przez Krajowy Ośrodek Referencyjny d.s. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (dotyczy Pakietu IV). 7. Karty charakterystyki produktów niebezpiecznych (dotyczy Pakietu V). 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć próbki: - w zakresie Pakietu Nr IV - po jednej próbce 3 rodzajów krążków, a to CEFUROXIME 30, IMIPENEM 10, AMOXICILLIN / CLAVULENIC ACID 20/10 (zał. 3.4), Próbki należy złożyć w terminie: termin złożenia ofert. Wraz z dostarczonymi próbkami należy przedłożyć ich wykaz, który powinien zawierać: nazwę i numer pakietu, nazwę własną próbki stosowana przez producenta, numer katalogowy, ilość. Do wykazu próbek należy dołączyć kserokopię etykiety opakowania handlowego, pozwalającą na pełną identyfikację wyrobów. Próbki winne być opisane numerem pakietu i pozycji, której dotyczą. Próbki należy złożyć w najmniejszym opakowaniu jednostkowym. W przypadku, gdy ze względu na specyfikę danego asortymentu, brak jest takiego opakowania, Wykonawca winien przedłożyć próbkę w takiej ilości, która pozwoli na sprawdzenie przez Zamawiającego właściwości i jakości oferowanego asortymentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy na warunkach określonych w § 11 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5.1 do SIWZ (Pakiet I - IV) oraz § 12 projektu umowy stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 5.2 i 3.3 do SIWZ (Pakiet V i VI).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I. E testy do oznaczania MIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy E testów do oznaczania MIC. Szacunkowa wielkość zamówienia netto (bez VAT) 15000 - 20000 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II. Bakteryjne szczepy wzorcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy bakteryjnych szczepów wzorcowych. Szacunkowa wielkość zamówienia netto (bez VAT): 3000-3700 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III. Testy do wykrywania bakteryjnej oksydazy cytochromowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy testów do wykrywania bakteryjnej oksydazy cytochromowej. Szacunkowa wielkość zamówienia netto (bez VAT): 600-700 PLN PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV. Krążki antybiogramowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy krążków antybiogramowych. Szacunkowa wielkość zamówienia netto (bez VAT): 3900 - 4500 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V. Odczynniki i materiały do badań biochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników i materiałów do badań biochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego. Szacunkowa wielkość zamówienia netto (bez VAT): 290000-340000 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas procedur konserwacyjnych systemów oraz czas zaangażowania personelu obsługującego system - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI. Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów odczynnikowych i materiałów do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego. Szacunkowa wielkość zamówienia netto (bez VAT): 100000-140000 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas procedur konserwacyjnych systemów oraz czas zaangażowania personelu obsługującego system - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.