eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU, KAPILAR DO POBIERANIA KRWI WŁOŚNICZKOWEJ, TESTÓW DO OZNACZANIA TROPONINY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Tarnowskie Góry: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU, KAPILAR DO POBIERANIA KRWI WŁOŚNICZKOWEJ, TESTÓW DO OZNACZANIA TROPONINY
Numer ogłoszenia: 119848 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU, KAPILAR DO POBIERANIA KRWI WŁOŚNICZKOWEJ, TESTÓW DO OZNACZANIA TROPONINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatu, kapilar do pobierania krwi włośniczkowej, testów do oznaczania troponiny. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa zestawów odczynnikowych do wykonania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora; Pakiet nr 2 - Dostawa kapilar do pobierania krwi włośniczkowej; Pakiet nr 3 - Dostawa testów do oznaczania troponiny do czytnika Cardiac Reader . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zgodnie z art. 17 i art. 10 Ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11 maja 2001r., (Dz. U. z 2001r. Nr 63, poz. 638 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów opakowaniowych po odczynnikach, zawierających niebezpieczne substancje chemiczne, według potrzeb jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 6. Odbiór odpadów opakowaniowych po odczynnikach będzie realizowany z miejsca użytkowania analizatorów po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 9. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1, pkt.7 ustawy Pzp do 20% zamówienia podstawowego w związku z wyczerpaniem poszczególnych odczynników w czasie obowiązywania umowy na dzierżawę analizatora - dotyczy pakietu nr 1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    - dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany w dzierżawę sprzęt parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego w SIWZ np. katalog producenta, opis techniczno - eksploatacyjny lub inny wiarygodny dokument (w języku polskim) - pakiet nr 1, - certyfikat/świadectwo dopuszczenia analizatorów do użytkowania - pakiet nr 1, - dla odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych metodyki oznaczeń w języku polskim, na podstawie których Zamawiający oceni zgodność parametrów granicznych oraz prawidłowość wyliczenia ww. asortymentu - pakiet nr 1, - katalogi lub inne dokumenty zawierające opis oferowanych produktów - pakiet nr 2, 3, - oświadczenie o przeznaczeniu produktu do wymienionego analizatora równowagi kwasowo-zasadowej - pakiet nr 2, - Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r Nr 107, poz. 679). tj. Certyfikat zgodności z dyrektywą 98/79/EC-CE lub deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji c) czasowego braku dostępności produktu objętego umową Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu leczniczego ze strony Zamawiającego jest Kierownik Laboratorium. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. d) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 4. Zmiany, o których mowa w ust.3 mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 5. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dostawa zestawów odczynnikowych do wykonania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 1400 badań * rocznie w Laboratorium II ul. Opolska * Prognozowana ilość badań łącznie z badaniami kontrolnymi i powtórkowymi W tabelach należy podać ilości wszystkich produktów i koszty wykonania podanej ilości badań z uwzględnieniem : - zużycia wszystkich odczynników, materiałów kontrolnych i elementów zużywalnych (np.: elektrody, dreny, wyłapywacze skrzepów, etc.) oraz ich stabilności analitycznej lub okresu ważności w czasie trwania umowy - wymaganych kalibracji i badań związanych z kontrolą jakości: - wewnątrzlaboratoryjnej realizowanej na 3 poziomach (High, Low, Normal): codzienna kontrola, naprzemiennie po 1 oznaczeniu na jednym poziomie - zewnątrzlaboratoryjnej w COBJwDL (2x w roku ) - dzierżawy analizatora z pełną, stale dostępną obsługą serwisową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Kapilary do pobierania krwi włośniczkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapilary do pobierania krwi włośniczkowej na badanie równowagi kwasowo-zasadowej o parametrach: - szklane o pojemności 200 ?L - szlifowane oba końce - dokładnie rozprowadzające próbkę krwi - wytrzymałe na złamania i ukruszenia - o rozmiarach dopasowanych do portu wejściowego na próbkę analizatorów np. Cobas b 221 - bezpieczne w użytkowaniu dla operatora analizatorów 1x 250 szt. 28 op. 2. Kapilary do pobierania krwi włośniczkowej na badanie równowagi kwasowo-zasadowej o parametrach: - szklane o pojemności 115 ?L - szlifowane oba końce - dokładnie rozprowadzające próbkę krwi - wytrzymałe na złamania i ukruszenia - o rozmiarach dopasowanych do portu wejściowego na próbkę analizatorów np. Cobas b 221 - bezpieczne w użytkowaniu dla operatora analizatorów 1x 250 szt. 12 op. Wymagania dodatkowe : 1.Wykonawca potwierdza, że oferowane produkty: 1) spełniają wymogi dla wyrobów do diagnostyki in vitro (Ustawa o wyrobach medycznych (DZ.U. z 20.05. 2010 r; Nr 107 poz.679), 2) posiadają instrukcje z opisem produktu i jego przeznaczenia, 3) będą dostarczane do Zamawiającego zgodnie z okresowymi zamówieniami w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze (do 2 dni w trybie cito) od daty otrzymania zapotrzebowania, 4)będą wymienione przez Wykonawcę na nowe o pożądanej jakości, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, po stwierdzeniu przez Zamawiającego obniżonej ich jakości. 2.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty w języku polskim: 1) instrukcje z opisem obu produktów, jego przeznaczenia i sposobu użytkowania, 2) oświadczenie o przeznaczeniu produktu do wymienionego w tabeli analizatora równowagi kwasowo-zasadowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Testy do oznaczania troponiny do czytnika Cardiac Reader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Testy kasetkowe do oznaczeń troponiny TnT o zakresie pomiarowym; 0,1 - 2 ng/ml (10) 56 op. 2. Materiał kontrolny (2x1ml) 5 op. 1. Wykonawca potwierdza, że oferowane testy kasetkowe i materiał kontrolny: a) są produktami oryginalnym z czytnikiem i nie powodują żadnych odchyleń od poprawnej (zgodnej z opisem instrukcji producenta) jego pracy, b) spełniają wymogi dla wyrobów do diagnostyki in vitro (Ustawa o wyrobach medycznych (DZ.U. z 20.05. 2010 r; Nr 107 poz.679), c) posiadają zaktualizowane karty bezpieczeństwa produktu (lub oświadczenie, że oferowane odczynniki nie podlegają ustawie o substancjach i preparatach chemicznych (Rozp. MZ z dnia 01.09.2010 r. DZ. U. Nr 165, poz. 1122), d) posiadają instrukcję zastosowania testów kasetkowych z charakterystyką metody (m.in. czułość i swoistość testu kasetkowego), e) są akceptowane przez autoryzowany serwis naprawczy czytnika co jest poświadczone właściwym certyfikatem, f) będą dostarczane do Zamawiającego zgodnie z okresowymi zamówieniami w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze (do 2 dni w trybie cito) od daty otrzymania zapotrzebowania, g) będą wymienione przez Wykonawcę na nowe o pożądanej jakości, bez ponoszenia kosztów, po stwierdzeniu przez Zamawiającego obniżonej ich jakości. 2. Wykonawca potwierdza, że: a) oferta zawiera wszystkie produkty niezbędne do wykonania badań przez czytnik Cardiac Reader, b) dostarczony materiał kontrolny jest mianowany na dwóch poziomach, c) po stwierdzeniu przez Zamawiającego niezadowalającej lub znacznie obniżonej ich jakości (wynikającej z oględzin lub wyników z kontroli jakości) będą niezwłocznie wymienione przez Wykonawcę na nowe o pożądanej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, d) oszacowane ilości odczynników, materiałów kontrolnych ( 1 oznaczenie kontrolne 1x w tygodniu naprzemiennie na 2 różnych poziomach) będą uwzględniać ich stabilność analityczną i wynikać z deklarowanego przez producenta terminu ich ważności, e) w przypadku niedoszacowania ilości wszystkich oferowanych produktów w okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarczy je bezpłatnie do Zamawiającego, f) zagwarantuje nieodpłatne serwisowanie czytnika Cardiac Reader w autoryzowanym serwisie naprawczym w zakresie: - bieżących napraw na wezwanie telefoniczne (w ciągu 12 godzin od zgłoszenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.