To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Łódź: USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWE W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH
Numer ogłoszenia: 119851 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 523048 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska", ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWE W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach i na terenach stanowiących własność Gminy Łódź, Skarbu Państwa, współwłasnych i prywatnych, których wykaz wraz z powierzchnią stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Do zadań wykonawcy usług należało będzie stałe i ciągłe utrzymanie nieruchomości w należytym stanie sanitarno - porządkowym, co związane jest wykonywaniem nw. czynności: 1. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku. Klatki schodowe, korytarze, wc ogólne - codzienne oraz innych pomieszczeń - pralnie, suszarnie, strychy, korytarze piwniczne itp.- raz w miesiącu 2. Mycie pomieszczeń : - co dwa tygodnie klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych - jeden raz w miesiącu drzwi wejściowych do pomieszczeń ogólnego użytku, ścian pokrytych materiałami zmywalnymi, tablic z oznaczeniem nazw ulic, tablic z numerem porządkowym nieruchomości, gablot, tablic informacyjnych. - trzy razy w roku ( w przypadku nagłego zabrudzenia niezwłocznie) okien na klatkach Schodowych i innych pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytku. 3. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości - podwórza, chodnika, prześwitów bramowych, włazów na studzienkach ściekowych i telekomunikacyjnych. Do stałych obowiązków gospodarzy należy opróżnianie wszelkich koszy ustawionych na chodnikach i terenie nieruchomości. 4. Zmywanie chodnika w okresie od kwietnia do października zgodnie z Uchwałą Nr LXIII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006 roku z późniejszymi zmianami. 5. Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota terenu nieruchomości w zakresie wymienionym w punkcie 3 w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych. Usuwanie śliskości nawierzchni . Pryzmowanie śniegu po opadach ze zwróceniem szczególnej uwagi na łatwy dostęp do hydrantów ulicznych, przeciwpożarowych, włazów studzienek telekomunikacyjnych i energetycznych, kontenerów na nieczystości stałe. 6. Czynności wymienione w pkt.3 i 5 winny być wykonane do godz.8.00 rano. W przypadku późniejszego zanieczyszczenia lub opadów śniegu czynności winny być wykonane ponownie. 7. Pielęgnowanie tj. odchwaszczanie, przekopywanie, okopywanie trawników, kwietników, drzew, krzewów na terenie nieruchomości i przed nią do krawężnika jezdni. Uzupełnienie naniesień roślinnych oraz wysiewanie trawy i przycinanie żywopłotów w miarę potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy do roku. W okresie 01.kwietnia.2013r do 31.października 2013r. 8. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych w okresie zimowym tj. W okresie 01.stycznia.2013r do 31.marca 2013 i od 1 listopada do 31 grudnia 2013r. 9. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku i terenu nieruchomości - wykładanie trutek na gryzonie, zmywanie powierzchni klatek środkami dezynfekującymi - w zakresie ustalonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną i obowiązujące przepisy. 10. Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowania doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia lub mienia skutkami uszkodzeń i wadliwego działania instalacji lub urządzeń. 11. Bieżące zgłaszanie administratorowi potrzeb związanych z uzupełnieniem gablot informacyjnych. 12. Powiadamianie administratora nieruchomości o przypadkach naruszania przez mieszkańców porządku domowego - prowadzenie hodowli zwierząt w pomieszczeniach do tego niedostosowanych, umieszczeniu w pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku przedmiotów utrudniających poruszanie się, stanowiących zagrożenie pożarowe, samowolnym zajmowaniu pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku, kradzieży energii elektrycznej, niszczeniu elementów i wyposażenia budynku, ingerowanie w instalacje istniejące w budynku. 13. Każdorazowo zgłaszanie administratorowi nieruchomości o braku wywozu nieczystości stałych w terminach określonych hormon. 14. Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świąt i uroczystości państwowych oraz innych uzasadnionych okolicznościach. Przechowywanie ich we właściwym stanie estetycznym (flagi dostarcza Wykonawca) 15. Wymiana uszkodzonych żarówek w punktach świetlnych znajdujących się w częściach wspólnych budynku, przed wejściami do budynków i prześwitach bramowych (żarówki dostarcza Wykonawca- o mocy nie większej niż 25W) 16. Doręczanie mieszkańcom nieruchomości korespondencji o charakterze masowym. 17. Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości. 18. Wykonywanie innych zleceń administratora nieruchomości dotyczących realizacji niniejszej umowy. 19. Bezzwłoczne powiadamianie administratorów nieruchomości o występowaniu wszelkiego rodzaju napisów ulotek plakatów itp. Na elewacjach budynków ogrodzeniach a także innych urządzeniach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWE W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
- Ośrodek Aktywacji Zawodowej i Szkoleń, Łódź 90-408 ul. Próchnika 5., Łódź 90-408 ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 527042,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 406392,57
Oferta z najniższą ceną: 406392,57 / Oferta z najwyższą ceną: 440707,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Bartnikach.
- Utrzymanie terenów rekreacyjno-sportowych na terenie miasta Opola - 2025 r.
- "Czyszczenie urządzeń odwadniających drogi na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Usunięcie, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wyskoki w ramach wykonania zastępczego
- Konserwacja rzek, rowów oraz akwenów w roku 2025
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.