Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Rzeszów: Wykonanie remontów: nawierzchni bitumicznych, chodników, poboczy i odwodnienia z podziałem na 8 zadań (każdy Rejon Dróg jest oddzielnym zadaniem).
Zadanie Nr 1-RDW Jarosław
Zadanie Nr 2-RDW Jasło
Zadanie Nr 3-RDW Lubaczów
Zadanie Nr 4-RDW Łańcut
Zadanie Nr 5-RDW Mielec
Zadanie Nr 6-RDW Rymanów
Zadanie Nr 7-RDW Stalowa Wola
Zadanie Nr 8-RDW Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 119897 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów: nawierzchni bitumicznych, chodników, poboczy i odwodnienia z podziałem na 8 zadań (każdy Rejon Dróg jest oddzielnym zadaniem). Zadanie Nr 1-RDW Jarosław Zadanie Nr 2-RDW Jasło Zadanie Nr 3-RDW Lubaczów Zadanie Nr 4-RDW Łańcut Zadanie Nr 5-RDW Mielec Zadanie Nr 6-RDW Rymanów Zadanie Nr 7-RDW Stalowa Wola Zadanie Nr 8-RDW Ustrzyki Dolne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1).Zakres robót określony w Rozdziale IV Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2).Zlecenie wykonania badań kontrolnych zarobów próbnych na podstawie zaprojektowanej receptury w niezależnym laboratorium drogowym ( nie związanym z wykonawstwem robót), łącznie z akceptacją receptur laboratoryjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości : Zadanie Nr 1-RDW Jarosław 1305,00 zł Zadanie Nr 2-RDW Jasło 1231,00 zł Zadanie Nr 3-RDW Lubaczów 1199,00 zł Zadanie Nr 4-RDW Łańcut 1538,00 zł Zadanie Nr 5-RDW Mielec 1551,00 zł Zadanie Nr 6-RDW Rymanów 1485,00 zł Zadanie Nr 7-RDW Stalowa Wola 996,00 zł Zadanie Nr 8-RDW Ustrzyki Dolne1858,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Posiadają wymagany potencjał kadrowy (uprawnienia, doświadczenie, ilość osób):Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, z odpowiednim doświadczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia: Stanowisko Kierownika budowy Całkowite doświadczenie min. 3 lata, UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 5).Dysponują potencjałem sprzętowym - min.: - zespół do otaczania kruszywa min. 100 Mg/godz. - rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80%, - walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg - walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg - walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka ) - frezarka - skrapiarka - remonter- dot. RDW Stalowa Wola - koparko ładowarka - RDW Ustrzyki Dln. 6) Dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: - wymaganych w SST. 7) Posiadają doświadczenie w realizacji zamówień, wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat :min. - 20 000 m2 remontów nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych - 10 000 m2 remontu nawierzchni emulsją asfaltową i grysami(remonterem)-dot.RDW Stalowa Wola(na załączniku Nr 5 do oferty) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8) Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 12 miesięcy. II.Dopuszcza się podwykonawstwo za wyjątkiem wykonania robót bitumicznych. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a). W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c)aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS), potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4).Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty. 5).Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W sytuacji, gdy polisą objęta jest tylko część prowadzonej działalności gospodarczej, wykonawca winien zadbać, aby część ta była tożsama z przedmiotem zamówienia. 6).Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień i życiorys zawodowy załącznik Nr 4).+zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7).Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 8).Dane o doświadczeniu w zakresie określonym w pkt 5.1.6 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku członka konsorcjum referencje powinny stwierdzać, że wykonanie nastąpiło wspólnie z innymi podmiotami i wskazywać zakresy oraz wartości robót budowlanych wykonanych bezpośrednio przez danego członka konsorcjum. 9).Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 10).Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.5. 11).Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do oferty (w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać, nie dotyczy). 12).W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.