eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekRekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Turek: Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 119916 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku , ul. Łąkowa 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892406, faks 063 2892224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, do wykonywania zadań zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 135 ze zm.). 1.Liczba zadań (części) - 2: Zadanie 1 - Rekrutacja koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej dla 14 rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka zamieszkałych na terenie gmin i miast powiatu tureckiego. Realizowanie zadania w wymiarze nie większym niż 120 godzin miesięcznie. Zadanie 2 - Rekrutacja koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej dla 15 rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka zamieszkałych na terenie gmin i miast powiatu tureckiego. Realizowanie zadania w wymiarze nie większym niż 120 godzin miesięcznie. 2.Rodzaj umowy: Umowa o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenie (umowa zlecenia). 3.Do zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej będzie należało w szczególności: 1) udzielanie pomocy wyznaczonym rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, 2) przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny / pracownikiem socjalnym i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka planu pomocy dziecku, 3) praca w środowisku rodzin zastępczych i rodzinnego domu dziecka, 4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinny dom dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 5) zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinny dom dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, 6) udzielenie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, 7) konsultacje przy ocenie rodziny zastępczej i prowadzącego rodzinny dom dziecka, 8) organizowanie pomocy i wsparcia osobom sprawującym pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia, 9) organizowanie dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka pomocy wolontariuszy, 10) współpraca ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z podmiotami realizującymi zadania na rzecz dziecka i rodziny, 11) udział w posiedzeniach Zespołu Wsparcia Rodziny, 12) udział w posiedzeniach Zespołu realizującego projekt systemowy, 13) udział w dokonywaniu oceny sytuacji dziecka i rodziny zastępczej, 14) opiniowanie zasadności przenoszenia dziecka w ramach różnych form pieczy zastępczej i ewentualnego powrotu do domu rodzinnego, 15) pomoc w opracowaniu programu usamodzielnienia, 16) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, 17) prowadzenie miesięcznych kart kontaktów i pracy koordynatora z rodziną zastępczą, 18) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych obowiązków, 19)przedstawienie końcowego sprawozdania z efektów pracy rodzinnej pieczy zastępczej, 20) właściwe prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu i gromadzenie ich w miejscu określonym przez Dyrektora PCPR, 21) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora PCPR. 4.Wykonawca przeznaczy na pracę z rodzinami i współpracę z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądem, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno - pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służy zdrowia) nie więcej niż 120 godzin miesięcznie (jeden koordynator). Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie, współprace z ww. instytucjami jest uzależniona od zapotrzebowania na pracę z rodziną. 5.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby rodzin zastępczych, określonych w danym zadaniu, w których koordynator będzie świadczył usługi według potrzeb Zamawiającego. 6.Wykonawca będzie uczestniczył w Zespołach zwoływanych przez Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. 7.Wykonawca będzie prowadził i przekazywał dokumentację danej rodziny według wzoru ustalonego przez Zamawiającego. 8.Wykonawca będzie informował Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy. 9.Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie. 10.Wykonawca poniesie wszelkie koszty i ryzyko związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m.in. Wykonawca we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania zadań i ponosi z tego tytułu wszelkie koszty. 11.Koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może być osoba, która: 1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub, 2) posiada wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, 3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz ich władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, 4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do Wykonawcy wynika z tytułu egzekucyjnego, 5) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz pełnię praw publicznych, nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej i pełnienie wynikających z niego obowiązków, 7) posiada prawo jazdy kat. B i samochód do dyspozycji, będzie w pełni dyspozycyjna w czasie wykonywania zadań w ramach projektu, 8) w przypadku osoby zaangażowanej w więcej niż jednym projekcie jako personel projektu, jej łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. 12.Dodatkowymi wymaganiami nie będącymi warunkiem udziału w postępowaniu, które będą brane pod uwagę w procesie oceniania ofert są: 1) doświadczenie pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza albo prowadzący rodzinny dom dziecka, 2) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, umiejętność współpracy, 3) wykażą się znajomością przepisów: ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 135 ze zm.), ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.), ustawy z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz. U. z 2012 poz. 788), ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493 ze zm.), wiedzą z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego. 13.W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą to przedmiot działalności winien obejmować świadczenie usług pomocy społecznej, a osoba, która będzie wykonywała zamówienie winna spełniać wymogi określone wyżej. 14.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. UWAGA! Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i posiadaniu uprawnień oraz dokumnetów wymienionych w pkt. 8 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i posiadaniu uprawnień oraz dokumnetów wymienionych w pkt. 8 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i posiadaniu uprawnień oraz dokumnetów wymienionych w ogłoszeniu i SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i posiadaniu uprawnień oraz dokumnetów wymienionych w pkt. 8 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Oferta wykonawcy sporządzona według wzoru załączonego do SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzinna zastępcza albo prowadzący rodzinny dom dziecka (Załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych i kwalifikacji oraz predyspozycji niezbędnych do wykonywania zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). 6) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy zlecenia (Załącznik nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3 - Rozmowa kwalifikacyjna - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby rodzin zastępczych, określonych w danym zadaniu, w których koordynator będzie świadczył usługi według potrzeb Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.turek.pl, www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 - 700 Turek, województwo wielkopolskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 15:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 - 700 Turek, województwo wielkopolskie, pokój nr 2 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z realizacją projektu systemowego Na jutro pracujemy już dziś w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.