Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Borzytuchom: Wykonanie projektów budowlanych na budowę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych do osiedli mieszkaniowych w miejscowościach Borzytuchom, Dąbrówka, Jutrzenka, Krosnowo i Struszewo
Numer ogłoszenia: 119921 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzytuchom , ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom, woj. pomorskie, tel. 059 8211316, faks 059 8211390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych na budowę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych do osiedli mieszkaniowych w miejscowościach Borzytuchom, Dąbrówka, Jutrzenka, Krosnowo i Struszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych na: A. Budowę sieci wodociągowych: - Krosnowo - Krosnowo Wybudowanie o długości ok. 1250 mb (wraz z przyłączami - 4 szt.); - Borzytuchom - Borzytuchom Wybudowanie o długości ok. 1500 mb (wraz z przyłączami - 10 szt.); - oraz w msc. Jutrzenka o długości ok. 200 mb (bez przyłączy). Zamawiający posiada mapy do celów projektowych dla w/w terenów, z tym, że należy zmienić trasę wodociągu Borzytuchom - Borzytuchom Wybudowanie wyłączając z jej przebiegu dz. nr 103, 112, a tym samym należy wykonać mapę do celów projektowych dla zmienionej trasy wodociągu poprzez dodatkowe działki nr 106/1 i 106/2. B. Budowę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych dla: - osiedla domów jednorodzinnych w m. Dąbrówka - obejmujące dz. o nr ewidencyjnych 160/4 ÷ 160/9, 157/6, 157/7, 157/8, 158/3, 112/1 ÷ 112/7, 115/3 ÷ 115/25 (bez przyłączy) (istniejąca sieć wodociągowa i kanalizacyjna przebiega wzdłuż drogi gminnej o nr dz. 200); - osiedla domów jednorodzinnych w m. Borzytuchom - obejmujące dz. o nr ewidencyjnych 202/1 ÷ 202/20, 205/3 ÷ 205/5 (bez przyłączy) (istniejąca sieć wodociągowa i kanalizacyjna przebiega wzdłuż działek przy ul. Mickiewicza i Jana Pawła II); - osiedla domów jednorodzinnych w m. Borzytuchom przy ul. Sportowej - obejmujące dz. o nr ewidencyjnych 221/11 ÷ 221/16 (zaprojektować tylko sieć kanalizacji sanitarnej), 220/1 ÷ 220/5 oraz 175 (bez przyłączy) (istniejąca sieć wodociągowa zakończona jest hydrantem ppoż. na dz. nr 221/16, natomiast sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej kończy się w ul. Sportowej na wysokości budynku mieszkalnego na dz. nr 173/1); - nieruchomości położonych w m. Borzytuchom przy ul. Leśnej o nr działek ewidencyjnych 287/2 ÷ 287/7 (zaprojektować tylko sieć wodociągową) oraz dla dz. nr 255/4 ÷ 255/7 (bez przyłączy). C. Budowę sieci wodociągowych: - nieruchomości położonych w m. Struszewo o nr działek ewidencyjnych 7/7, 7/8, 7/9, 7/10, 7/11, 7/12 (bez przyłączy) (istniejąca sieć wodociągowa przebiega w pasie drogi gminnej o nr dz. 205/2). W przypadku budowy kanalizacji sanitarnej zamawiający we własnym zakresie wystąpi do ENERGA S.A. z wnioskiem o warunki przyłączenia w przypadku projektowanych przepompowni ścieków po określeniu zapotrzebowania mocy przez wykonawcę. WNIOSKI O WYDANIE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH NALEŻY ZŁOŻYĆ DLA KAŻDEGO OBRĘBU EWIDENCYJNEGO ODDZIELNIE. !!! UWAGA Część obszaru objętego przedmiotem zamówienia (część A przedmiotu zamówienia) znajduje się w granicach Parku Krajobrazowego Dolina Słupi oraz znajduje się w obszarze specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 Dolina Słupi PLB 220002. Ponadto część projektowanej sieci wodociągowej (Borzytuchom - Borzytuchom Wyb.) znajduje się w projektowanym obszarze specjalnej ochrony siedliskowej Natura 2000 Dolina Rzeki Słupi. Część B i C przedmiotu zamówienia znajduje się w otulinie Parku Krajobrazowego Dolina Słupi. Szczegółowy zakres usług zawiera: 1. rozpoznanie geologiczne terenu dla potrzeb projektowych; 2. wykonanie map do celów projektowych; 3. opracowanie: 3.1. projektu budowlano - wykonawczego - 4 egzemplarze, 3.2. przedmiarów robót - 2 egzemplarze, 3.3. kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze, 3.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (ogólnej i szczegółowych) - 2 egzemplarze, 4. uzyskanie stosownych uzgodnień i zezwoleń, w tym decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli będzie wymagana) oraz pozwolenia na budowę, osobno dla każdego projektu budowlanego. Wszystkie opracowania muszą być dostarczone zamawiającemu przez wykonawcę w wersji papierowej i elektronicznej (umożliwiające ich opublikowanie na stronie BIP zamawiającego). Wykonawca złoży oświadczenie, że prace projektowe zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających odpowiadających charakterem przedmiotowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać co najmniej 2 usługi o wartości min. 30 000,00 zł każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), odpowiadającą charakterem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z tym, że należy wykazać jedną usługę o wartości min. 30 000,00 zł w zakresie projektowania sieci wodociągowych i jedną usługę o wartości min. 30 000,00 zł w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnych. Do wykazu usług, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wskazano warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz należy złożyć stosowne oświadczenie, że osoby te posiadają wszelkie wymagane ustawowo uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania. W w/w wykazie osób należy wskazać osobę/y uprawnioną/e do projektowania w specjalności instalacyjnej zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych oraz osobę uprawnioną do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych. W przypadku osób z innych państw członkowskich Unii Europejskiej należy wykazać osoby posiadające równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wskazano warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - dodatkowe informacje do pkt. III.4.3.1): Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. III.4.3.1).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.borzytuchom.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borzytuchomiu
ul. Zwycięstwa 56
77-141 Borzytuchom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56 77-141 Borzytuchom w Sekretariacie UG.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Krotoszynie: ul. Ofiar Katynia, ul. Lelewela, ul. Kilińskiego, (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.