eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych według zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Chełm: Dostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych według zadań
Numer ogłoszenia: 119923 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax 082 5630450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych według zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, obuwia wg zestawienia zawartego w SIWZ. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic roboczych, wg zestawienia zawartego w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 18.14.10.00 - Rękawice robocze Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.10.00 - Rękawice robocze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wraz ze złożeniem oferty dokonają prezentacji wzorów pełnego asortymentu towaru zgodnego z wymogami opisanymi w niniejszej SIWZ w siedzibie Zamawiającego. Prezentacje będą odbywały się wg kolejności nadesłanych (złożonych ofert). 3. Zadanie nr 1: prezentacja obejmuje pokaz pełnego asortymentu po jednej sztuce lub parze, z wyłączeniem pozycji 4, 5, 7, 8 z tabeli z pkt III SIWZ: a) W zakresie pozycji 4, 5, 7, 8 Wykonawca zaprezentuje próbki materiałów w formacie A4 - UWAGA: wzór materiału poz. 4, 5 z nadrukiem LOGO: MPGK Chełm, załącznik nr 7 - z których wykonywane byłyby te ubrania. b) Prezentacje będą dokonywane dla ubrań wymienionych w tabeli z pkt III SIWZ obejmujących pozycję 1-3, 6, 9, 10, 18-23 w rozmiarze L dla wymiarów: - wzrost 180 cm, obw. kl. piersiowej - 108 cm, obw. pasa - 100 cm. c) Prezentacje będą dokonywane dla obuwia z tabeli z pkt III SIWZ obejmujących pozycję 11-17 w rozmiarze 42 dla obuwia męskiego i w rozmiarze 38 dla obuwia damskiego. 4. Zadanie nr 2: prezentacja obejmuje pokaz pełnego asortymentu po jednej parze, w rozmiarze M/9, 5. Podczas prezentacji Zamawiający dokona oceny przedstawianych wyrobów w zakresie zgodności z wymogami określonymi w SIWZ. Po każdej z prezentacji sporządzony zostanie protokół (załącznik nr 5 lub 5a), którego wynik będzie stanowił kryterium oceny w pkt XVIII ustęp 1.2 SIWZ. 6. Prezentowane, zaakceptowane wzory po dokonaniu pokazu pozostają w siedzibie Zamawiającego do momentu rozstrzygnięcia przetargu. Zabezpieczenie towaru w pokrowce lub inne opakowania pozostaje w gestii Wykonawcy. Opakowania musza być oznaczone w sposób jednoznacznie identyfikujący Wykonawcę (logo, metki identyfikacyjne). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem lub jego brakiem. 7. Wzory towarów Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza pozostają w siedzibie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy, jako uzgodniony wzorzec towarów. Pozostałe wzory powinny być odebrane przez Wykonawców w ciągu 7 dni po rozstrzygnięciu przetargu, po upływie tego terminu zostaną odesłane Wykonawcom na ich koszt firmą spedycyjną. 8. Wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wykazu zamieszczonego w załączniku nr 1, zgodnych z poniższymi uwagami: a) produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe w stosunku do zamiennego produktu. b) produkt równoważny to artykuł fabrycznie nowy, w pełni kompatybilny z produktem, do którego zamiennie jest oferowany, c) w przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta wraz z oznaczeniem i symbolem katalogowym (obok ceny) f) w przypadku braku wpisów w przy cenie Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt zgodny z opisem Zamawiającego. g) ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. 10. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły: spełnia/nie spełnia. Ocena ofert i prezentacji dokonywana będzie przez dwie niezależne komisje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające skład i gramaturę materiału w formie atestu lub certyfikatu. 3. Po dokonanym pokazie podpisany komisyjnie załącznik nr 5 z ilością punktów conajmniej 38 dla zadania nr 1 lub/i załącznik 5a z ilością punktów co najmniej 15 dla zadania nr 2. 4. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 6. 5. Certyfikat lub świadectwo jakości dla oferowanych materiałów potwierdzających opisane w SIWZ wymagania. 6. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania przez tego samego Wykonawcę dokumenty wymienione w pkt. 1, 4 należy złożyć w jednym egzemplarzu. Pozostałe dokumenty należy złożyć oddzielnie do poszczególnych zadań, wskazując którego zadania dotyczą. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. ilość punktów uzyskana podczas prezentacji - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Sp. z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, pokój 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, pokój 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa odzieży, obuwia wg zestawienia zawartego w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 19.30.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. ilość punktów uzyskana podczas prezentacji - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa rękawic roboczych, wg zestawienia zawartego w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. ilość punktów uzyskana podczas prezentacji - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.