Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-24
Zator: Remont drogi gminnej - ul. Starowiejskiej wraz z ul. Strażacką w Podolszu, oraz remont nawierzchni drogi gminnej Od Krzyża w Smolicach, gmina Zator
Numer ogłoszenia: 119964 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , ul. Rynek 10, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 033 8412215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej - ul. Starowiejskiej wraz z ul. Strażacką w Podolszu, oraz remont nawierzchni drogi gminnej Od Krzyża w Smolicach, gmina Zator.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : a. W zakres prac wchodzą m. in.: - ul. Starowiejska wraz z ul. Strażacką : ułożenie nawierzchni bitumicznej na łącznej pow. 2.370 m2, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją (520 m2), uzupełnienie poboczy, oznakowanie na czas robót i docelowe, - droga gminna Od Krzyża w Smolicach : Ułożenie nawierzchni bitumicznej na pow. 2.640 m2, uzupełnienie poboczy Wartość łączna zamówienia - ok. 64 tys. euro netto. b. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym przetargiem obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami i projektem organizacji ruchu na czas budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętego przetargiem, - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - wszelkie inne koszty związane z realizacją zadania, nie ujęte w przedmiarach robót (m. in. opłaty za energię, wodę, oznakowanie itp. )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 7.000,00 zł, w jednej z form dopuszczalnych ustawą, wniesione przed terminem otwarcia ofert. (Oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 8 % ceny ofertowej brutto, w formie dozwolonej ustawą, z czego 30 % stanowić będzie zabezpieczeniem z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wybrany Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w zadeklarowanej formie, w wysokości 8 % ceny brutto przedstawionej w ofercie, z zaokrągleniem do pełnego 1.000,00 zł. Wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy przeznaczone jest na: - zabezpieczenie należytego wykonania robót - 70 % całości zabezpieczenia, zwrócone Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty protokołu odbioru końcowego lub od daty usunięcia i odbioru ew. usterek. - na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości - 30 % całości zabezpieczenia, zwrócone Wykonawcy w ciągu 15 dni od zakończenia okresu gwarancji i rękojmi. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz inne wymogi określone w SIWZ, tzn. : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 24.04.2004 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. roboty drogowe bitumiczne o wartości nie mniejszej niż podana cena ofertowa). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - zaakceptują rozliczenie umowy fakturami częściowymi - miesięcznymi (zgodnie z zaawansowaniem robót), płatnymi do 30 dni od ich dostarczenia, - suma faktur, dot. ul. Starowiejskiej wraz z ul. Strażacką w Podolszu zapłaconych w 2009 r. - do 104.000,00 zł brutto, reszta w styczniu 2010 r. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. - W przypadku, o którym mowa w ust. 5/ wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam. publicznego. - przepisy dot. wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 5/. - jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 5/ została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o zam. publiczne, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1/ Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 Ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4/ Oświadczenie o uprawnieniach i doświadczeniu kierownika budowy (min. 3 lata) oraz ilości pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty, wraz z kopią uprawnień kierownika budowy i kopią zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5/ Oświadczenie o robotach rodzajowo i wartościowo podobnych (tj. roboty drogowe bitumiczne o wartości nie mniejszej niż podana cena ofertowa) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (tj. od 24.04.2004 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności w danym zakresie jest krótszy, to w tym okresie, w ilości co najmniej 2, wraz z referencjami - zał. nr 5 do oferty. 6/ Oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy - zał. nr 6 do oferty. 7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 7. 8/ Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gospodarczej - zał. nr 8. 9/ dowód wniesienia wadium - zał. nr 9, 10/ Kosztorysy ofertowe (uproszczone lub szczegółowe) - zał. nr 10. 11/ Zaparafowany wzór umowy - zał. nr 1B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać odpowiednio warunki opisane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (z późniejszymi zmianami), w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty maja być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (odpłatnie - 20 gr. za każdą stronę A4 - wydruk ze strony internetowej Zamawiającego w formie arkuszy A-4), można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 113, lub pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, 32-640 Zator, Rynek 10, pok. 202..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe. - Informacji w sprawie przetargu udzielają: Leszek Bednarski, Marcin Stramecki - Urząd Miejski w Zatorze, tel. (0-33) 8412 215, wew. 13, 23.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.