eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarkiDostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz ciągnika z beczką asenizacyjną w ramach projektu pn. Modernizacja procesu technologicznego oczyszczania ścieków wraz z modernizacją przeróbki osadu nadmiernego na oczyszczalni ścieków w Żarkach oraz zakup wozu asenizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Żarki: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz ciągnika z beczką asenizacyjną w ramach projektu pn. Modernizacja procesu technologicznego oczyszczania ścieków wraz z modernizacją przeróbki osadu nadmiernego na oczyszczalni ścieków w Żarkach oraz zakup wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 119972 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Żarkach , ul. Leśniowska 55, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 34 314 81 61, faks 34 316 10 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz ciągnika z beczką asenizacyjną w ramach projektu pn. Modernizacja procesu technologicznego oczyszczania ścieków wraz z modernizacją przeróbki osadu nadmiernego na oczyszczalni ścieków w Żarkach oraz zakup wozu asenizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) fabrycznie nowa, rok produkcji 2015 2) koła jezdne: tylne 26 lub 28, przednie 20 3) silnik wysokoprężny 16-zaworowy chłodzony cieczą o mocy min. 68 kW (91 KM) spełniający europejskie normy emisji spalin (wspomaganie zimnego startu) 4) pompa hydrauliczna wielotłoczkowa, przepływ nie mniejszy niż 160 l/min. 5) system hydrauliczny zapewniający całkowitą równoczesność wykonania wszystkich manewrów niezależnie od obciążenia i od obrotów silnika 6) ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym nie mniej niż 250 bar 7) manualna lub półautomatyczna skrzynia biegów w układzie 4 biegi do przodu i 4 biegi do tyłu 8) elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy 9) napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie 10) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 11) układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu 12) układ równoległych siłowników na ramieniu łyżki ładowarki z samopoziomowaniem łyżki/wideł 13) układ podnoszenia łyżki ładunkowej za pomocą dwóch siłowników 14) układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego 15) układ hydrauliczny kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy 16) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacją luzu 17) łyżka ładowarki otwierana wielofunkcyjna, umożliwiająca spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozścielanie i wyrównanie o pojemności nie mniejszej niż 1,00 m3 z zębami i widłami do palet 18) widły paletowe zintegrowane z łyżką 19) system automatycznego poziomowania łyżki załadowczej 20) długość transportowa maszyny do jazdy nie większa niż 5,9 m 21) masa eksploatacyjna maszyny do 8600 kg 22) minimalna głębokość kopania przy wysuniętym ramieniu 5,95 m 23) ramię koparki o zmiennej długości kopania z wysuwem teleskopowym 24) łyżki koparkowe o szerokości 400 mm, 600 mm, 1500 mm ze sworzniami w zestawie 25) sterowanie częścią ładowarkową i koparkową za pomocą dźwigni mechanicznych 26) zawory bezpieczeństwa na podporach 27) szybkozłącze do wymiany łyżki kopiącej 28) hak (zawiesie) na ramieniu koparkowym lub szybkozłączu koparkowym 29) wyposażenie w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy stabilnie przymocowanej, trójkąta ostrzegawczego, apteczki pierwszej pomocy, skrzynki narzędziowej, 30) smarownice oraz instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim 31) kabina operatora wyposażona w wentylację, ogrzewanie i nadmuch powietrza spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS/FOPS, drzwi z obu stron kabiny, poziom hałasu wewnątrz kabiny odpowiadający normom europejskim, pasy bezpieczeństwa oraz radioodtwarzacz CD 32) sygnał dźwiękowy cofania, dwa lusterka zewnętrzne, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, otwierana tylna szyba, uchylne boczne szyby, roleta lub osłona przeciwsłoneczna 33) światła drogowe, oświetlenie robocze z przodu i tyłu koparko-ładowarki oraz światło ostrzegawcze (kogut), pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych, odpowiadające aktualnym przepisom prawa (dopuszczenie do ruchu) 34) błotniki przód i tył 35) zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 150 litrów 36) maszyna ma posiadać certyfikat lub dokument uprawniający do traktowania jej jako maszyny wolnobieżnej 37) gwarancja nie mniej niż na okres 1 roku 38) gwarantowane szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej poświadczone odpowiednim dokumentem 39) oferenci powinni przedstawić kartę katalogową lub folder z danymi technicznymi oferowanej koparko-ładowarki 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem również dostawę i montaż sygnału świetlnego, bez utraty gwarancji. Sygnał świetlny winien być zamontowany na dachu kabiny koparki. 1.4. Przedmiot zamówienia musi posiadać: 1) atesty, certyfikaty - świadectwo zgodności CE lub WE 2) certyfikat na znak bezpieczeństwa B 1.5. Zadanie obejmuje: 1) dostawę koparko-ładowarki 2) odbiór techniczno-jakościowy koparko-ładowarki (na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego) 3) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (DTR) 4) szkolenie z zakresu obsługi koparko-ładowarki 5) odbiór faktyczny koparko-ładowarki 6) miejsce dostawy: Żarki, siedziba Zakładu 1.6. Maszyna winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, z zastosowaniem takich wyrobów i materiałów, które posiadają stosowne aprobaty techniczne i atesty przewidziane Polskim prawem, winna spełniać również wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym. 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu maszyn: ciągnika wraz z beczką asenizacyjną rok produkcji min. 2014, posiadający certyfikat zgodności z normami CE i dopuszczony do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na ciągnik: 1) silnik 4 cylindrowy turbodoładowany, intercooler, chłodzony cieczą 2) liczba zaworów 16 3) moc silnika min. 110 KM spełniający europejskie normy emisji spalin 4) pojemność silnika 4000 - 4200 cm 5) skrzynia biegów mechaniczna ze wzmacniaczem 3 stopniowym i rewersem 6) ilość biegów min. 18 przód - 18 tył 7) skrzynia biegów - prędkość jazdy 40 km/h 8) napęd na 4 WD 9) blokada mechanizmu różnicowego 10) wspomaganie kierownicy 11) instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwu obwodowa dla hamulców przyczepy 12) instalacja elektryczna - gniazdo instalacji zewnętrznej 13) przedni TUZ - udźwig min. 3500 kg 14) przedni WOM 15) obciążniki przednie na TUZ 700-800 kg 16) udźwig tylnego TUZ min. 7000 kg 17) pompa hydrauliczna o wydatku min. 65 l/min 18) ilość wyjść hydrauliki 4 + 1, w tym 2 wyjścia z przodu na przednim tuzie 19) zewnętrzne sterowanie podnośnikiem 20) tylny zaczep typu HITCH 21) zaczep do przyczep jednoosiowych 22) kabina ogrzewana i klimatyzowana 23) siedzenie kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym 24) regulowana kierownica 25) fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa i homologacją 26) ogrzewana tylna szyba i lusterka 27) oświetlenie drogowe przednie i tylne 28) reflektory kabiny min. 2 szt. przód i 2 szt. tył 29) wycieraczka szyby przedniej i tylnej 30) dach z wziernikiem 31) zaczep górny obrotowy przesuwny 32) ogumienie min. 420/70R24 mm przód, 520/70R38 mm tył 33) tylny WOM - 4 prędkości 540/540E//1000/1000E obrotów/min. 34) półbiegi typu Power Shift 35) zbiornik paliwa min. 180 l 36) masa własna min. 4000 kg 37) ciągnik powinien posiadać apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół 38) na wierzchu kabiny powinna być umieszczona i podłączona lampa koloru pomarańczowego tzw. kogut 39) katalog części zamiennych 40) instrukcja obsługi ciągnika i wozu asenizacyjnego w języku polskim (DTR) 41) dostawa ciągnika na koszt dostawcy do siedziby zamawiającego zgodnie z warunkami w umowie 42) dostawca przeszkoli pracownika zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu 43) gwarancja i serwis nie mniej niż na okres 1 roku 44) serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju ciągnika nieodpłatnie (w tym dojazd) z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie. 45) oferenci powinni przedstawić kartę katalogową lub folder z danymi technicznymi oferowanego ciągnika Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ciągnika o parametrach lepszych od wymagań minimalnych. Kod CPV: 16.71.00.00-5 ciągniki rolnicze 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wóz asenizacyjny: 1) Zbiornik wykonany z blachy ocynkowanej dwustronnie, samonośny stalowy 2) pojemność 10 000 litrów 3) układ zawieszenia typu TANDEM - 4 koła 4) układ hamulcowy pneumatyczny 5) ogumienie szerokie min. 550/60-22,5 mm 6) wąż ssący 2 x 6 mb 7) tylna zasuwa otwierana hydraulicznie 8) hamulec ręczny awaryjny 9) dyszel ocynkowany 10) regulowana stopa podporowa 11) wałek przekaźnika mocy 12) otwieranie tylnej ściany typu Dennica 13) uchylna tylna łyżka rozlewowa 14) dodatkowe zawory boczne do zasysania 15) kompresor typu JUROP PN-58 M, wydajność 6500 l/min 16) maszyna fabrycznie nowa 17) rok produkcji min. 2014 18) gwarancja i serwis nie mniej niż na okres 1 roku 19) oferenci powinni przedstawić kartę katalogową lub folder z danymi technicznymi oferowanego wozu asenizacyjnego Kod CPV: 34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3, 16.71.00.00-5, 34.14.45.20-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę polegającą na: a) dla części I zamówienia - dostawę koparko-ładowarki o wartości min. 300 000 zł brutto, b) dla części II zamówienia - dostawę ciągnika o wartości min. 200 000 zł brutto, potwierdzoną odpowiednim dokumentem, iż dostawa została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia (zmiany) terminu wykonania zadania określonego w § 1 ust. 2 niniejszej umowy z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3) zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego. 3. Przedłużenie (zmiana) terminu wykonania zadania określonego w § 1 ust. 2 niniejszej umowy z powodów określonych w § 7 ust. 2 pkt. 1, może nastąpić tylko wówczas jeżeli przedłużeniu (zmianie) ulegnie termin wykonania zobowiązań Zamawiającego wobec jednostki udzielającej dofinansowanie na wykonanie zadania pn. Modernizacja procesu technologicznego oczyszczania ścieków wraz z modernizacją przeróbki osadu nadmiernego na oczyszczalni ścieków w Żarkach oraz zakup wozu asenizacyjnego. 4. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 5. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 6. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zarki.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_25
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żarki, ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żarki, ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz ciągnika z beczką asenizacyjną w ramach projektu pn. Modernizacja procesu technologicznego oczyszczania ścieków wraz z modernizacją przeróbki osadu nadmiernego na oczyszczalni ścieków w Żarkach oraz zakup wozu asenizacyjnego objęta jest Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) fabrycznie nowa, rok produkcji 2015 2) koła jezdne: tylne 26 lub 28, przednie 20 3) silnik wysokoprężny 16-zaworowy chłodzony cieczą o mocy min. 68 kW (91 KM) spełniający europejskie normy emisji spalin (wspomaganie zimnego startu) 4) pompa hydrauliczna wielotłoczkowa, przepływ nie mniejszy niż 160 l/min. 5) system hydrauliczny zapewniający całkowitą równoczesność wykonania wszystkich manewrów niezależnie od obciążenia i od obrotów silnika 6) ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym nie mniej niż 250 bar 7) manualna lub półautomatyczna skrzynia biegów w układzie 4 biegi do przodu i 4 biegi do tyłu 8) elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy 9) napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie 10) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 11) układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu 12) układ równoległych siłowników na ramieniu łyżki ładowarki z samopoziomowaniem łyżki/wideł 13) układ podnoszenia łyżki ładunkowej za pomocą dwóch siłowników 14) układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego 15) układ hydrauliczny kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy 16) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacją luzu 17) łyżka ładowarki otwierana wielofunkcyjna, umożliwiająca spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozścielanie i wyrównanie o pojemności nie mniejszej niż 1,00 m3 z zębami i widłami do palet 18) widły paletowe zintegrowane z łyżką 19) system automatycznego poziomowania łyżki załadowczej 20) długość transportowa maszyny do jazdy nie większa niż 5,9 m 21) masa eksploatacyjna maszyny do 8600 kg 22) minimalna głębokość kopania przy wysuniętym ramieniu 5,95 m 23) ramię koparki o zmiennej długości kopania z wysuwem teleskopowym 24) łyżki koparkowe o szerokości 400 mm, 600 mm, 1500 mm ze sworzniami w zestawie 25) sterowanie częścią ładowarkową i koparkową za pomocą dźwigni mechanicznych 26) zawory bezpieczeństwa na podporach 27) szybkozłącze do wymiany łyżki kopiącej 28) hak (zawiesie) na ramieniu koparkowym lub szybkozłączu koparkowym 29) wyposażenie w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy stabilnie przymocowanej, trójkąta ostrzegawczego, apteczki pierwszej pomocy, skrzynki narzędziowej, 30) smarownice oraz instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim 31) kabina operatora wyposażona w wentylację, ogrzewanie i nadmuch powietrza spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS/FOPS, drzwi z obu stron kabiny, poziom hałasu wewnątrz kabiny odpowiadający normom europejskim, pasy bezpieczeństwa oraz radioodtwarzacz CD 32) sygnał dźwiękowy cofania, dwa lusterka zewnętrzne, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, otwierana tylna szyba, uchylne boczne szyby, roleta lub osłona przeciwsłoneczna 33) światła drogowe, oświetlenie robocze z przodu i tyłu koparko-ładowarki oraz światło ostrzegawcze (kogut), pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych, odpowiadające aktualnym przepisom prawa (dopuszczenie do ruchu) 34) błotniki przód i tył 35) zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 150 litrów 36) maszyna ma posiadać certyfikat lub dokument uprawniający do traktowania jej jako maszyny wolnobieżnej 37) gwarancja nie mniej niż na okres 1 roku 38) gwarantowane szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej poświadczone odpowiednim dokumentem 39) oferenci powinni przedstawić kartę katalogową lub folder z danymi technicznymi oferowanej koparko-ładowarki 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem również dostawę i montaż sygnału świetlnego, bez utraty gwarancji. Sygnał świetlny winien być zamontowany na dachu kabiny koparki. 1.4. Przedmiot zamówienia musi posiadać: 1) atesty, certyfikaty - świadectwo zgodności CE lub WE 2) certyfikat na znak bezpieczeństwa B 1.5. Zadanie obejmuje: 1) dostawę koparko-ładowarki 2) odbiór techniczno-jakościowy koparko-ładowarki (na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego) 3) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (DTR) 4) szkolenie z zakresu obsługi koparko-ładowarki 5) odbiór faktyczny koparko-ładowarki 6) miejsce dostawy: Żarki, siedziba Zakładu 1.6. Maszyna winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, z zastosowaniem takich wyrobów i materiałów, które posiadają stosowne aprobaty techniczne i atesty przewidziane Polskim prawem, winna spełniać również wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego zestawu maszyn: ciągnika wraz z beczką asenizacyjną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu maszyn: ciągnika wraz z beczką asenizacyjną rok produkcji min. 2014, posiadający certyfikat zgodności z normami CE i dopuszczony do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na ciągnik: 1) silnik 4 cylindrowy turbodoładowany, intercooler, chłodzony cieczą 2) liczba zaworów 16 3) moc silnika min. 110 KM spełniający europejskie normy emisji spalin 4) pojemność silnika 4000 - 4200 cm 5) skrzynia biegów mechaniczna ze wzmacniaczem 3 stopniowym i rewersem 6) ilość biegów min. 18 przód - 18 tył 7) skrzynia biegów - prędkość jazdy 40 km/h 8) napęd na 4 WD 9) blokada mechanizmu różnicowego 10) wspomaganie kierownicy 11) instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwu obwodowa dla hamulców przyczepy 12) instalacja elektryczna - gniazdo instalacji zewnętrznej 13) przedni TUZ - udźwig min. 3500 kg 14) przedni WOM 15) obciążniki przednie na TUZ 700-800 kg 16) udźwig tylnego TUZ min. 7000 kg 17) pompa hydrauliczna o wydatku min. 65 l/min 18) ilość wyjść hydrauliki 4 + 1, w tym 2 wyjścia z przodu na przednim tuzie 19) zewnętrzne sterowanie podnośnikiem 20) tylny zaczep typu HITCH 21) zaczep do przyczep jednoosiowych 22) kabina ogrzewana i klimatyzowana 23) siedzenie kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym 24) regulowana kierownica 25) fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa i homologacją 26) ogrzewana tylna szyba i lusterka 27) oświetlenie drogowe przednie i tylne 28) reflektory kabiny min. 2 szt. przód i 2 szt. tył 29) wycieraczka szyby przedniej i tylnej 30) dach z wziernikiem 31) zaczep górny obrotowy przesuwny 32) ogumienie min. 420/70R24 mm przód, 520/70R38 mm tył 33) tylny WOM - 4 prędkości 540/540E//1000/1000E obrotów/min. 34) półbiegi typu Power Shift 35) zbiornik paliwa min. 180 l 36) masa własna min. 4000 kg 37) ciągnik powinien posiadać apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół 38) na wierzchu kabiny powinna być umieszczona i podłączona lampa koloru pomarańczowego tzw. kogut 39) katalog części zamiennych 40) instrukcja obsługi ciągnika i wozu asenizacyjnego w języku polskim (DTR) 41) dostawa ciągnika na koszt dostawcy do siedziby zamawiającego zgodnie z warunkami w umowie 42) dostawca przeszkoli pracownika zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu 43) gwarancja i serwis nie mniej niż na okres 1 roku 44) serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju ciągnika nieodpłatnie (w tym dojazd) z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie. 45) oferenci powinni przedstawić kartę katalogową lub folder z danymi technicznymi oferowanego ciągnika Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ciągnika o parametrach lepszych od wymagań minimalnych. Kod CPV: 16.71.00.00-5 ciągniki rolnicze 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wóz asenizacyjny: 1) Zbiornik wykonany z blachy ocynkowanej dwustronnie, samonośny stalowy 2) pojemność 10 000 litrów 3) układ zawieszenia typu TANDEM - 4 koła 4) układ hamulcowy pneumatyczny 5) ogumienie szerokie min. 550/60-22,5 mm 6) wąż ssący 2 x 6 mb 7) tylna zasuwa otwierana hydraulicznie 8) hamulec ręczny awaryjny 9) dyszel ocynkowany 10) regulowana stopa podporowa 11) wałek przekaźnika mocy 12) otwieranie tylnej ściany typu Dennica 13) uchylna tylna łyżka rozlewowa 14) dodatkowe zawory boczne do zasysania 15) kompresor typu JUROP PN-58 M, wydajność 6500 l/min 16) maszyna fabrycznie nowa 17) rok produkcji min. 2014 18) gwarancja i serwis nie mniej niż na okres 1 roku 19) oferenci powinni przedstawić kartę katalogową lub folder z danymi technicznymi oferowanego wozu asenizacyjnego. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.71.00.00-5, 34.14.45.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 10
    • 3. Moc silnika - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.