eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńModernizacja budynku TRIADY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Bieruń: Modernizacja budynku TRIADY
Numer ogłoszenia: 120015 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73702 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku TRIADY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i modernizacją budynku TRIADY przy ul. Jagiełły 1 w Bieruniu. Budynek składa się z trzech niezależnych segmentów połączonych parterowymi łącznikami: -segment A - to budynek parterowy,obecnie nie jest użytkowany, przeznaczony dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, -segment B - to budynek dwukondygnacyjny,na parterze działa biblioteka,piętro obecnie nie jest użytkowane,cały segment przeznaczony dla Bieruńskiego Ośrodka Kultury, -segment C - to budynek dwukondygnacyjny,na parterze znajduje się siedziba Straży Miejskiej, piętro nie jest użytkowane, część pomieszczeń parteru jest własnością PKO BP i nie jest obecnie użytkowana-ta część budynku jest wyłączona z remontu (za wyjątkiem elewacji). Obiekt charakteryzuje się następującymi parametrami: Kubatura: 7587m3 Powierzchnia zabudowy: 1202,2 m2 Powierzchnia użytkowa: 1460,6 m2 Roboty budowlane polegać będą między innymi na: -wyburzeniu niektórych ścianek działowych i postawieniu nowych, -zerwaniu posadzek,wymianie podkładów pod posadzki i ułożeniu nowych posadzek, -naprawie tynków i wykonanie gładzi gipsowych, -wymianie wszystkich okien drewnianych na okna z PCV oraz remont elewacji, -malowaniu ścian i sufitów, -wymianie istniejących i wykonaniu nowych sufitów podwieszanych, -remoncie węzłów sanitarnych, -dociepleniu stropodachów, -montażu podnośnika dla niepełnosprawnych w segmencie B, -remoncie i modernizacji instalacji: wod-kan.,c.o.,kotłowni gazowej,wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, -remoncie i modernizacji instalacji elektrycznej, -wykonaniu instalacji niskoprądowej okablowania strukturalnego, - wykonaniu instalacji systemów sygnalizacji alarmu pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz abonenckiej centrali telefonicznej, - zagospodarowaniu terenu wokół budynku. Dokładny zakres prac określono w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikami do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45400000-1 Roboty w zakresie obiektów budowlanych 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli 45432100-5 Kładzenie i wykonanie podłóg 45432210-9 Wykładanie ścian 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Dokumentacja techniczna składa się z: Projektu budowlanego p.n. Przebudowa i modernizacja budynku TRIADA -podnośnik dla niepełnosprawnych,drzwi ewakuacyjne,toalety. Projektów wykonawczych: Tom I - Architektura: PW01 - Opis techniczny i projekt zagospodarowania terenu. PW02 - Architektura segment A. PW03 - Architektura segment B. PW04 - Architektura segment C. Tom II - Instalacje wewnętrzne: PW05 - Instalacja wodno-kanalizacyjna. PW06 - Instalacja c.o. i kotłownia gazowa. PW07 - Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. PW08 - Instalacja elektryczna. PW09 - Instalacje niskoprądowe-sieć okablowania strukturalnego Projekt instalacji systemów SAP, SSWiN, KD, i centrali telefonicznej PABX. Tom III - Przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: Przedmiary robót: PR1 - Roboty zagospodarowania terenu. PR2 - Roboty budowlane-segment A. PR3 - Roboty budowlane-segment B. PR4 - Roboty budowlane-segment C. PR5 - Instalacja wodno-kanalizacyjna . PR6a-Instalacja c.o. PR6b-Instalacja kotłowni gazowej. PR7 -Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. PR8 -Instalacja elektryczna. PR9 -Instalacje niskoprądowe PR10 -Instalacje niskoprądowe systemów sygnalizacji alarmu pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz abonenckiej centrali telefonicznej. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: ST00- Wymagania ogólne. ST01-Roboty rozbiórkowe. ST02-Roboty murarskie i tynkarskie. ST03-Roboty posadzkowe i okładzinowe. ST04-Roboty malarskie. ST05-Roboty w zakresie stolarki budowlanej. ST06-Wykonanie pokryć dachowych. ST07÷ST10-Instalacje sanitarne. ST11-Instalacje elektryczne. ST12-Instalacje niskoprądowe (okablowanie komputerowe). Specyfikacja instalacji systemów SAP,SSWiN,KD,centrali telefonicznejPABX. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Zakres zamówienia obejmuje również: - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego; - składowanie materiałów rozbiórkowych i przygotowanych do wbudowania oraz zabezpieczenie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, - nadzory techniczne ze strony właścicieli uzbrojenia terenu, wraz z opłatami z tym związanymi; - zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonania projektu technologii i organizacji robót oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie oraz umieszczenie na tablicy informacyjnej stosownych zapisów; - wszystkie niezbędne badania i sprawdzenia. Wymagania dotyczące realizacji zadania: - dla zapewnienia ciągłości pracy Straży Miejskiej ( segment C) i biblioteki (segmB) wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem zawiadomi użytkowników o konieczności wyłączenia instalacji elektrycznej, wodnej itp. - wszelkie roboty zakłócające prace Straży Miejskiej i biblioteki należy prowadzić w sposób jak najmniej dotkliwy dla pracowników i petentów tych instytucji, - wykonawca zobowiązany jest właściwie zabezpieczyć ( np. folią) meble i wyposażenie pomieszczeń użytkowanych. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ i STWOiR. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.11.46-9, 45.42.11.53-1, 45.43.21.00-5, 45.43.22.10-9, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.33.30.00-0, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.20.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowe CONCRET Sp. J., ul. Fabryczna 10, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3446966,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3051198,06

  • Oferta z najniższą ceną: 3051198,06 / Oferta z najwyższą ceną: 4931549,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.