Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Opole: P/22/2009 - Budowa ogrodzenia
Numer ogłoszenia: 120039 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/22/2009 - Budowa ogrodzenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ogrodzenia panelowego kratowego ocynkowanego i malowanego proszkowo o wysokości 160 cm z prętów o średnicy 5 mm i rozstawie słupków co 250 cm o długości 162 m oddzielającego działkę 3/8 od działki 2/11. Prace prowadzone będą na terenie należącym do Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi przy ul. Wodociągowej 4 i 2 oraz Wodociągów i Kanalizacji w Opolu Spółka z o.o. z Opole ul. Oleskiej 64, a ogrodzenie powstanie na wspólnej granicy Zamawiających. Zamówienie nie zostało podzielone na zadania. Szczegółowy zakres robót określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Ogólny zakres robót do wykonania: Zakres robót przewidziany postępowaniem przetargowym P/22/2009 obejmuje budowę ogrodzenia polegającą na: 1. Rozebraniu istniejącego ogrodzenia 2. Wywiezieniu gruzu betonowego na wysypisko 3. Odzyskaniu elementów metalowych istniejącego ogrodzenia i złożeniu ich w miejscu wskazanym (złom z rozbiórki nie stanowi odpadu i stanowi własność Zamawiających) 4. Dostawie i zamontowaniu nowego ogrodzenia posadowionego na podbudowie z elementów prefabrykowanych, żelbetowych 5. Wykonaniu niezbędnych prac ziemnych i budowlano-montażowych Szczegółowy zakres robót określa Załącznik nr 4: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 5: Przedmiar robót Załącznik nr 6: Mapa sytuacyjna - Lokalizacja ogrodzenia (kolorem: zaznaczono część ogrodzenia poddaną budowie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (roboty budowlane), a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj.: Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem min. jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ogrodzenia panelowego, o wartości brutto minimum 40.000 PLN (czterdzieści tysięcy zł) oraz dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy, ww osoba winna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2.1, 2.4, a także 2,3 lub 2.3 i 2,3.a) oraz 2.5.. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj.: Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Tj. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1., Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; (załącznik nr 7) 2.3 a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 2.4 dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (tj. odpowiednie uprawnienia budowlane, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) 2.5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole (Pocztą, przesyłką kurierską, w Sekretariacie WSZN - czynny od godz. 7.25 do 15.00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiającymi w niniejszym postępowaniu są: 1.1 Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi z siedzibą: ul. Wodociągowa 4, 45 - 221 Opole; zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu, VIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000007719 NIP 754 - 18 - 73 - 654, REGON 000294303. 1.2 Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Spółka z o.o. z siedzibą ul. Oleskiej 64, Opole zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Opolu, VIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000042312, z kapitałem zakładowym w wysokości 257.137.000,00 zł, NIP 754-033-47-02, 2. Upoważnionym przedstawicielem Zamawiających do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz ww. Zamawiających będzie Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi z siedzibą: ul. Wodociągowa 4, 45 - 221 Opole..
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/102/2024 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej na rozbudowę filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu przy ul. Skautów Opolskich 10 w ramach zadania: "Dokumentacja przyszłościowa".
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
- Wykonanie monitoringów populacji zimującej i rozrodczej nietoperzy w obszarach Natura 2000 w 2025 r.
- Oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka dla dzieci do lat 3 przy ul. Sokolej w Radomsku
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Mechlin
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik-2012" przy Szkole Podstawowej Nr 33 im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie", przy ul. Pogodnej 19 na działce Nr 1/52 ...
- Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Koźlu
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.