eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówDostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego dla potrzeb projektu pn.Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Myszków: Dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego dla potrzeb projektu pn.: Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 120058 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego dla potrzeb projektu pn.: Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia A) Przedmiotem zamówienia są dostawy oprogramowania oraz sprzętu komputerowego dla potrzeb projektu pn.: Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2, Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Zakres 1 Komputery: 1) Stanowisko komputerowe - 16 zestawów (pracownia urządzeń techniki komputerowej oraz pracownia tworzenia stron internetowych) 2) Stanowisko komputerowe - 8 zestawów. (pracownia lokalnych sieci komputerowych) 3) Tablet - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 4) Komputery (połączone sieciowo) z oprogramowaniem do obsługi gości - 1 kpl.= 2 szt. komputerów, 1 szt. - oprogramowanie (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej: recepcji hotelowej). 5) Laptop - 3 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej oraz do pracowni przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe oraz pracownia lokalnych sieci komputerowych ). 6) Palmtop PDA - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). Zakres 2 Akcesoria: 7) Pendrive - 42 szt. 8) Podzespoły do rekonfiguracji - 1 zestaw (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 9) Czytnik kart - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 10) Adapter bluetooth - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 11) Mata antystatyczna z opaska - 16 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej oraz pracownia lokalnych sieci komputerowych). 12) Tablet - 8 szt. (pracownia tworzenia stron internetowych). Zakres 3 - Peryferia 13) Drukarka laserowa - 1 szt.(pracownia urządzeń techniki komputerowej). 14) Drukarka atramentowa - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 15) Drukarka igłowa - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 16) Skaner - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 17) Ploter - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 18) Projektor multimedialny - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 19) Tablica interaktywna - 4 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej, do pracowni urządzeń techniki komputerowej, do pracowni gastronomicznej, do pracowni przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe). 20) Drukarka - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni). 21) Monitor dotykowy z oprogramowaniem do pracy w zakładzie gastronomicznym - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 22) Rzutnik multimedialny - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 23) Monitor dotykowy z oprogramowaniem do pracy w restauracji/barze.- 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 24) Rzutnik multimedialny - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe). 25) Telefon internetowy - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). Zakres 4 - LAN: 26) Szafa dystrybucyjna 19 z wyposażeniem połączona korytkowa instalacja okablowania strukturalnego z czterema punktami elektryczno-logicznymi - pracowni - 1 szt. 27) Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych. Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej). 28) Zasilacz awaryjny z zasilaniem - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 29) Napęd taśmowy do archiwizacji - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 30) Przełącznik zarządzany z obsługa lokalnych Sieci wirtualnych i portami zasilania przez Ethernet - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 31) Koncentrator xDSL z obsługa protokołu PPP - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 32) Ruter z modemem xDSL, z portem Ethernet i obsługa protokołu PPP - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 33) Punkt dostępu do lokalnej sieci bezprzewodowej z różnego typu antenami zewnętrznymi i portem zasilania przez Ethernet - 1kpl. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 34) Oprogramowanie: sieciowe systemy operacyjne przeznaczone dla serwera - 1 kpl. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 35) Oprogramowanie do wirtualizacji - 8 szt./ licencji (pracownia lokalnych sieci komputerowych). Zakres 5 - Narzędzia: 36) Tester okablowania - 8 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 37) Reflektometr - 8 szt.( pracownia lokalnych sieci komputerowych). 38) Zestaw narzędzi monterskich - 8 zestawów (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 39) Zestaw urządzeń monterskich - 8 zestawów (pracownia urządzeń techniki komputerowej). Zakres 6 - Oprogramowanie Systemowe: 40) Oprogramowanie systemowe - 8 szt./ licencji (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 41) Oprogramowanie narzędziowe, diagnostyczne i zabezpieczające - 8 zestawów / licencji (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 42) Oprogramowanie typu firewall z obsługa wirtualnych sieci prywatnych - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych) 43) Oprogramowanie Norton Ghost 15 - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych). 44) Oprogramowanie Office - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). Zakres 7 - Oprogramowanie Edukacyjne: 45) Oprogramowanie Edytor WYSIWYG - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych). 46) Oprogramowanie Corel Draw Graphic Suite X5 Pl Edu - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych). 47) Oprogramowanie Photoshop Extender CS6 Pl - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych) 48) Oprogramowanie Flash Professional CS6 Pl - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych) 49) Oprogramowanie komputerowego wspomagania projektowania - 8 szt./ licencji (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 50) Oprogramowanie do gastronomii - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 51) Programy multimedialne do ćwiczeń przedmiotów (chemia) - 1 szt. 52) Programy multimedialne do ćwiczeń przedmiotów (matematyka) - 1 szt. 53) Programy multimedialne do ćwiczeń przedmiotów (informatyka) - 1 kpl. 54) Oprogramowanie do nauki języków (język angielski) - 1 szt. 55) Oprogramowanie do nauki języków (język niemiecki) - 1 szt. zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ. B) Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły były fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy niż 2013 r., kompletne i sprawne, wolne od wad prawnych oraz praw osób trzecich, spełniać wszelkie wymagania techniczne i jakościowe w szczególności standardy Polskich Norm przenoszących normy europejskie, odpowiednie dla rodzaju przedmiotu zamówienia, oraz spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003r., poz. 69 ze zmianami), oraz powinien być gotowy do użycia/ eksploatacji zaraz po jego dostarczeniu. Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia dostarczyć Zamawiającemu dokumenty (w języku polskim) zawierające specyfikację techniczną, instrukcję obsługi oraz kartę gwarancyjną lub dokumenty równoważne. C) Zaoferowany sprzęt musi być zgodny z opisanym przez Zamawiającego przedmiotem zamówienia. W niektórych pozycjach, sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia Zamawiający określił wskazując producenta, znaki towarowe lub pochodzenie, gdyż jest to uzasadnione specyfiką tych produktów, określają one wymagany standard zamawianych artykułów, ponadto Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych parametrów lub określeń. Z uwagi na powyższe: 1) Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów, jednocześnie używając określenia: lub równoważny, tzn. spełniający wymagania, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (nie obniżające standardu i nie zmieniające zasad funkcjonowania oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji, a tym samym nie powodujące konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów i nie pozbawiające Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności czy użyteczności opisanych i wynikających z dokumentacji) w stosunku do materiału oryginalnego jaki opisano przez wskazanie nazwy lub znaku towarowego. Takie rozwiązanie pozwala określić przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, a jednocześnie nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2) Zamawiający zaakceptuje ofertę równoważną, przy czym, za równoważną uzna taką ofertę, która przedstawia nietożsamy produkt o parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych nie gorszych niż to opisano w niniejszej merytorycznej części do SIWZ;. 3) Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta. D) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki oraz zostanie potwierdzona pisemnie protokołem odbiorczym. E) W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. F) Czas trwania licencji oprogramowania minimum na czas trwania projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość tj. do 30.06.2015 r. G) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 Nr 155, poz. 1089). H) Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-maili od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7, 30.21.31.00-6, 30.23.74.50-8, 30.23.00.00-0, 30.23.13.20-6, 30.23.70.00-9, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 38.65.21.00-1, 38.54.00.00-2, 48.90.00.00-7, 48.70.00.00-5, 48.19.00.00-6, 48.20.00.00-0, 48.70.00.00-5, 48.73.00.00-4, 48.71.00.00-8, 48.77.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy załącznik nr 1. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.1, ppkt 2.2, ppkt 2.3 SIWZ. Dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wspólnie przez Wykonawców składających ofertę, lub powinien je spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie. Do ofert należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.2, ppkt 2.3 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 do SIWZ) składają wspólnicy spółki cywilnej wspólnie. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.3 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231). Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadkach gdy: 1. Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany obraz obustronnej ich akceptacji. 2. Zmiana w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez strony pod rygorem nieważności. 3. Zmiany w treści umowy mogą nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: a. wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b. ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c. przesunięcia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia trudności organizacyjno-technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d. zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż wynikające z wymagań Zamawiającego w ramach postępowania przetargowego, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. element dostawy równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej) a wycofanie wskazanego w ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca udokumentuje na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6 42-300 Myszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Projekt współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 Komputery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Stanowisko komputerowe - 16 zestawów (pracownia urządzeń techniki komputerowej oraz pracownia tworzenia stron internetowych) 2) Stanowisko komputerowe - 8 zestawów. (pracownia lokalnych sieci komputerowych) 3) Tablet - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 4) Komputery (połączone sieciowo) z oprogramowaniem do obsługi gości - 1 kpl.= 2 szt. komputerów, 1 szt. - oprogramowanie (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej: recepcji hotelowej). 5) Laptop - 3 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej oraz do pracowni przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe oraz pracownia lokalnych sieci komputerowych ). 6) Palmtop PDA - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 33.19.51.00-4, 30.23.31.32-5, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 Akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7) Pendrive - 42 szt. 8) Podzespoły do rekonfiguracji - 1 zestaw (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 9) Czytnik kart - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 10) Adapter bluetooth - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 11) Mata antystatyczna z opaska - 16 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej oraz pracownia lokalnych sieci komputerowych). 12) Tablet - 8 szt. (pracownia tworzenia stron internetowych). zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.74.50-8, 30.23.00.00-5, 32.58.20.00-6, 30.23.70.00-9, 30.23.74.00-3, 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3 - Peryferia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13) Drukarka laserowa - 1 szt.(pracownia urządzeń techniki komputerowej). 14) Drukarka atramentowa - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 15) Drukarka igłowa - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 16) Skaner - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 17) Ploter - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 18) Projektor multimedialny - 1 szt. (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 19) Tablica interaktywna - 4 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni hotelarskiej, do pracowni urządzeń techniki komputerowej, do pracowni gastronomicznej, do pracowni przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe). 20) Drukarka - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni). 21) Monitor dotykowy z oprogramowaniem do pracy w zakładzie gastronomicznym - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 22) Rzutnik multimedialny - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 23) Monitor dotykowy z oprogramowaniem do pracy w restauracji/barze.- 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 24) Rzutnik multimedialny - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni przygotowywania i ekspedycji śniadań i stanowisko barowe). 25) Telefon internetowy - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6, 30.23.21.00-5, 30.23.21.50-0, 30.23.21.20-1, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 38.65.21.00-1, 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4 - LAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26) Szafa dystrybucyjna 19 z wyposażeniem połączona korytkowa instalacja okablowania strukturalnego z czterema punktami elektryczno-logicznymi - pracowni - 1 szt. 27) Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych. Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej). 28) Zasilacz awaryjny z zasilaniem - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 29) Napęd taśmowy do archiwizacji - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 30) Przełącznik zarządzany z obsługa lokalnych Sieci wirtualnych i portami zasilania przez Ethernet - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 31) Koncentrator xDSL z obsługa protokołu PPP - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 32) Ruter z modemem xDSL, z portem Ethernet i obsługa protokołu PPP - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 33) Punkt dostępu do lokalnej sieci bezprzewodowej z różnego typu antenami zewnętrznymi i portem zasilania przez Ethernet - 1kpl. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 34) Oprogramowanie: sieciowe systemy operacyjne przeznaczone dla serwera - 1 kpl. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 35) Oprogramowanie do wirtualizacji - 8 szt./ licencji (pracownia lokalnych sieci komputerowych). zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 32.41.31.00-2, 48.62.00.00-0, 48.77.10.00-3, 48.21.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5 - Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 36) Tester okablowania - 8 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 37) Reflektometr - 8 szt.( pracownia lokalnych sieci komputerowych). 38) Zestaw narzędzi monterskich - 8 zestawów (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 39) Zestaw urządzeń monterskich - 8 zestawów (pracownia urządzeń techniki komputerowej). zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.55.20.00-9, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres 6 - Oprogramowanie Systemowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40) Oprogramowanie systemowe - 8 szt./ licencji (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 41) Oprogramowanie narzędziowe, diagnostyczne i zabezpieczające - 8 zestawów / licencji (pracownia urządzeń techniki komputerowej). 42) Oprogramowanie typu firewall z obsługa wirtualnych sieci prywatnych - 1 szt. (pracownia lokalnych sieci komputerowych) 43) Oprogramowanie Norton Ghost 15 - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych). 44) Oprogramowanie Office - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.24.20.00-7, 48.71.00.00-8, 48.73.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie Edukacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 45) Oprogramowanie Edytor WYSIWYG - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych). 46) Oprogramowanie Corel Draw Graphic Suite X5 Pl Edu - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych). 47) Oprogramowanie Photoshop Extender CS6 Pl - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych) 48) Oprogramowanie Flash Professional CS6 Pl - 8 szt./ licencji (pracownia tworzenia stron internetowych) 49) Oprogramowanie komputerowego wspomagania projektowania - 8 szt./ licencji (pracownia lokalnych sieci komputerowych). 50) Oprogramowanie do gastronomii - 1 szt. (Wyposażenie dydaktyczne do pracowni gastronomicznej). 51) Programy multimedialne do ćwiczeń przedmiotów (chemia) - 1 szt. 52) Programy multimedialne do ćwiczeń przedmiotów (matematyka) - 1 szt. 53) Programy multimedialne do ćwiczeń przedmiotów (informatyka) - 1 kpl. 54) Oprogramowanie do nauki języków (język angielski) - 1 szt. 55) Oprogramowanie do nauki języków (język niemiecki) - 1 szt. zgodnie z specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5, 48.19.00.00-6, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.